Jeden z tech lepších pokusu
A nejake ty pokusy (posledni se mi povedl)
Naposledy editováno 23.10.2009 21:33:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
No video už taky chvíli plánuju, ale velkým faktorem proti je počasí a čas (spíše teda tma) :\ . Snad se nějakého taky časem dočkáš
Naposledy editováno 24.10.2009 00:16:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
ale zkus si to na 2T dváce
Já to párkrát zkoušel a většinou sem za tim dost vlál
Allan>Slušné slušné :D
ale zkus si to na 2T dváce
Já to párkrát zkoušel a většinou sem za tim dost vlál
taky to jde... zkousel jsem to na YZ 125 a pohoda.. jen je potreba umet vic se zadni brzdou nez na 4T, protoze to vubec nebrzdi motorem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
akorát mě sere že mám zrovna angínu
jinak jsem zapomněl poznamenat že největší prdel je když se mašina na zadek zvedá na výjezdu ze zatáčky mně se to teda stává akorát na jedničku nebo při přeřazování, ale aji tak je to prdel když vyplouváš z náklonu, trochu tlačíš do řiditek a v takové šikmé pozici dozadu-doboku ti řiditka zakvedlají navolno
Naposledy editováno 24.10.2009 16:30:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
Naposledy editováno 24.10.2009 19:37:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
motor nemá nějak velkou pružnost ani živost, silu má ale nádhernou, rozkévat se dokáže dost dobře a na poklidnou jízdu se taky dokáže chovat sametově. silu má s přehledem, akorát je na něm znat váha. noa že netočí víc než 5 tisíc.... vadí to? ne.
podvozek je taky relativně v pořádku, 90% problémů s vlněním se se vyřešilo dofouknutím gumy. jo, když ju klopím přes horizont tak se zhoupne, ale je to přijatelný, v nějaké normě a neni to nic tragickýho. už když se na ten rám podíváš tak to prostě pevný byt musí. to jestli je brzda nebo řadící páka menší nebo větší je naprosto irelevantní, záleží pouze na funkčnosti, na kterou to vliv nemá. naopak řadící páka by vzhledem ke sdružené funkci jinak vypadat ani nemohla a přepínače taky fungují výborně.
neříkám že by to vyl nějaké výkřik moderní techniky, ale to jak se o ní většinou mluví je tim že si na ní různí vocasi snaží zvyšovat sebevědomí jak jsou drsní, čehož mám dost.
dozvěděl jsem se od několika lidí aji to že by mně se svou 4t dvácou nedali šanci
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
Naposledy editováno 24.10.2009 21:19:58
2 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
memphis.unv>Uvalak> kotoučová brzda brzdí, u bubnu je to jasný. nechápu ty nesmysly jakože někdo nadává na brzdy na který potřebuje víc než jeden prst.
motor nemá nějak velkou pružnost ani živost, silu má ale nádhernou, rozkévat se dokáže dost dobře a na poklidnou jízdu se taky dokáže chovat sametově. silu má s přehledem, akorát je na něm znat váha. noa že netočí víc než 5 tisíc.... vadí to? ne.
podvozek je taky relativně v pořádku, 90% problémů s vlněním se se vyřešilo dofouknutím gumy. jo, když ju klopím přes horizont tak se zhoupne, ale je to přijatelný, v nějaké normě a neni to nic tragickýho. už když se na ten rám podíváš tak to prostě pevný byt musí. to jestli je brzda nebo řadící páka menší nebo větší je naprosto irelevantní, záleží pouze na funkčnosti, na kterou to vliv nemá. naopak řadící páka by vzhledem ke sdružené funkci jinak vypadat ani nemohla a přepínače taky fungují výborně.
neříkám že by to vyl nějaké výkřik moderní techniky, ale to jak se o ní většinou mluví je tim že si na ní různí vocasi snaží zvyšovat sebevědomí jak jsou drsní, čehož mám dost.
dozvěděl jsem se od několika lidí aji to že by mně se svou 4t dvácou nedali šanci
motor J350: 32Nm, 19kW, 3,5l/100km, charakteristika plynulá bez propadu. a to všechno na motoru které je konstrukčně z druhé světové války. já se rozjedu od volnoběhu, čtverka zvládne každé kopec a po městě se motám kolem 2,5 tis otáček.
aji podladěné 2t má něco do sebe
maximální krouťák mám na 3,5 tis, výkon na 4 a přes 5 se nedostanu. akorát bohužel chybí pětka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
memphis.unv>roberto.cz> ty ne, ty seš rozumné borec, to vím, ale najdou se takoví experti aji tady na motorkářách konkrétně ti co byli ocaď tak machr se 125 "chopperem" a blbka s yuki 125
nevim o co jim jde porad srovnavat vykon nebo rychlost jsme prece lidi ne?nevim co si myslíš o rámu, ale pevnostně je na tom dobře, jediná větší slabila je podsedlová trubka co se ohýbá, ale to nemá na podvozek vliv, je to jenom držák sedla (u 63x). dvě silný trubky dolu do kolíbky, jekl jak prase vyztužené ještě jednim skrz nádrž.
jo, uznávám že přední vidlica je hodně měkká, to je jak v peřinách, při ostré jízdě jsem s ní ještě problém neměl, předek drží jak v kolejnici, nikdy mně předek ani neplaval, neujížděl, ani se nehoupal. co se týká kyvky, nevim sice jak bys chtěl takový trubky a výztuhy ohnout když je to ocel, ale dobře. jak jsem už říkal, pokud ji klopím přes horizont, zhoupne se, ale problém to nebude ani pro naprostýho začátečníka.
nevim co si představuješ pod pojmem "patří do jzd". je pravda že že převodovka je slabá část. neutrály si skáčou kde a kdy se jim zachce a pětka opravdu chybí, chybějící pětka je největší slabina kterou celek má. odstupňování sice neni nejlepší, ale dostačuje. co je ale problém tak opravdu když člověk zařadí čtverku, motor chce dál ale už to nejde, už se může akorát vytáčet a přetáčet a ta pětka tam chybí doslova, jakoby prostě zmizela.
to že má převodovka hrubší chod než někteří čekají je jenom otázka zvyku.
nevim na čems jel ty když takhle popisuješ chod motoru, ale já se rozjedu od volnoběhu a po městě nechávám motor brumlat si na 2 až necelý 3 tisíce. pokud chcu jet ostře, držím ji mezi 3,5-4 tis. abych měl prostor pro akceleraci aspoň do těch 4,5 tisíc. jinak pro motor neni problém držet poslední kvalt do kopca na 3 tisíce, klidně necelý. a křivka krouťáku krásně plynulá a bez propadů
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 - pokec, fotky, videa a v... [1 ... 85, 86] Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard | Martic | 2576 | 1.1.2024 v 00:08 Milan1963 |
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |