2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
GRASSEL>Murkin> byl test 8 brzd a pokaždý ta motorka ukázala jinej výkon, brzda ukáže to co chceš aby ukázala a u stejný motorky se lišil počet HP i o 26koní takže asi tak. Brzda je jen na vyladění průběhu, výkon je spekulativní.
Touhle problematikou se myslim dost zabyvam tak mi nezbyva,nez s tebou nesouhlasit. Jedine,v cem mas pravdu,tak za chyby v mereni,at uz umyslne,nebo neumyslne muze vzdy OBSLUHA!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Murkin>No to by ses divil,ta tvoje bude ráda,když bude atakovat 170 Ps s náporem na motoru(není nic jednodužšího,než aby ses zastavil a hned budeš mít jasno)Měl jsem tady i jiný ročníky a nikdy nemaj papírový hodnoty.U tý 08 se na 200Ps nedostaneš,ani když si dáš kompletní ho akrapa,kn,elektroniku Kawa strašně přehání,v tvrzení,kolik jim udělá ten nápor.
tak kazda brzda zmeri neco jinyho, uz se to tu resilo, jestli ti brzda meri o 14 koni min, tak muze namerit cokoliv, byl sem na stejny brzde se ZX9 a ZX10 a ZX10 mela dokonce o 2 kone min a o 26 koni min nez R1 05, ktera jede prokazatelne hur
takze brzda me uz v podstate nezajima, zajima me kdyz nekde v jeden den zmerej ruzny novy motorky a je videt kolik ktera ma na zadnim kole vuci konkurenci, nez abych ja k tobe vozil motorku, ktera je vzdy jina dle momentalniho stavu. ze RAM prida 12 koni v oblasti 190hp neni nic zvlastniho, stacil humbuk kolem ZX9R 98 (143hp), ktera diky RAM dala vetsi vykon a maximalku nez R1 98 (150hp)
pokud bych mel u tebe 170 s naporem na motoru, tak musi mit K1 Suza 155 s naporem na motoru, ZX9R 135 s naporem na motoru, proste vsechna mereni jsou u tebe o 15 koni dole nez cokoliv co najdes na netu v novinovych clankach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Bubrak ZX10R>tak kazda brzda zmeri neco jinyho, uz se to tu resilo, jestli ti brzda meri o 14 koni min, tak muze namerit cokoliv, byl sem na stejny brzde se ZX9 a ZX10 a ZX10 mela dokonce o 2 kone min a o 26 koni min nez R1 05, ktera jede prokazatelne hur
takze brzda me uz v podstate nezajima, zajima me kdyz nekde v jeden den zmerej ruzny novy motorky a je videt kolik ktera ma na zadnim kole vuci konkurenci, nez abych ja k tobe vozil motorku, ktera je vzdy jina dle momentalniho stavu. ze RAM prida 12 koni v oblasti 190hp neni nic zvlastniho, stacil humbuk kolem ZX9R 98 (143hp), ktera diky RAM dala vetsi vykon a maximalku nez R1 98 (150hp)
pokud bych mel u tebe 170 s naporem na motoru, tak musi mit K1 Suza 155 s naporem na motoru, ZX9R 135 s naporem na motoru, proste vsechna mereni jsou u tebe o 15 koni dole nez cokoliv co najdes na netu v novinovych clankach
No to je videt,ze ses totalne mimo misu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
pylot>Murkin> A jak vis ze zrovna u vas to merite spravne a jinde jsou spatny? Ja sem taky nazoru ze brzda je dobra tak akorat k tomu aby ti ukazala jak jsi na tom pred upravou a po uprave a na ladeni palivovejch map. Kdyz se nad tim tak zamyslis tak nikdy nemuzes vedet komu mas verit.
No asi tak.
GRASSEL>Murkin> byl test 8 brzd a pokaždý ta motorka ukázala jinej výkon, brzda ukáže to co chceš aby ukázala a u stejný motorky se lišil počet HP i o 26koní takže asi tak. Brzda je jen na vyladění průběhu, výkon je spekulativní.
JJ, taky si to myslím1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Murkin>No to by ses divil,ta tvoje bude ráda,když bude atakovat 170 Ps s náporem na motoru(není nic jednodužšího,než aby ses zastavil a hned budeš mít jasno)Měl jsem tady i jiný ročníky a nikdy nemaj papírový hodnoty.U tý 08 se na 200Ps nedostaneš,ani když si dáš kompletní ho akrapa,kn,elektroniku Kawa strašně přehání,v tvrzení,kolik jim udělá ten nápor.
No on žádnej japonec nemá papírový hodnoty výkonu. Japonci to měřej podle jiný normy. Navíc uváděj výkon beze ztrát (olejový čerpadlo a a čerpadlo chladicí kapaliny), takže realita je cca -6% z udávané hodnoty.
1 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Poggy>No on žádnej japonec nemá papírový hodnoty výkonu. Japonci to měřej podle jiný normy. Navíc uváděj výkon beze ztrát (olejový čerpadlo a a čerpadlo chladicí kapaliny), takže realita je cca -6% z udávané hodnoty.
Jo to je taky mozny. Ale esli nekde zmerili 170 rwhp (zadni kolo) u 08 ZX10R, tak tech 188 (200) na motoru imho ma. Proc by ne. To samy kdyz dala 04 ZX10R kolem 160 rwhp, tak tezko bude mit 170 s naporem na motoru, to opravdu jen u Murkina.
"That fat rear Dunlop delivers the goods, too. Putting 161.9 horsepower on the pavement at 11,750 rpm, it dethrones the previous dyno king, Kawasaki's ZX-12R (161.4 at 10,000 rpm). Anyone else want a piece of this? The ZX-10R overpowers Suzuki's Hayabusa (156.1 at 9500 rpm), Honda's new CBR1000RR (153.3 at 11,250 rpm) and Yamaha's latest R1 (158.3 at 12,500 rpm)."
Co si vzpominam, tak CBR1000 udavalo 172 koni, ZX10 175 koni, presto ma na zadku temer o 10 koni vic ZX10. Tak kdo keca vic?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
GRASSEL>Dawe02> jotojo ale víš jak
To vim tak, ze jsem to studoval a nasledne i prakticky overil. Nemeril jsem motorky, ale jine (elektricke) aktuatory, pricemz princip je tentyz.
Bubrak ZX10R>Jo to je taky mozny. Ale esli nekde zmerili 170 rwhp (zadni kolo) u 08 ZX10R, tak tech 188 (200) na motoru imho ma. Proc by ne. To samy kdyz dala 04 ZX10R kolem 160 rwhp, tak tezko bude mit 170 s naporem na motoru, to opravdu jen u Murkina.
"That fat rear Dunlop delivers the goods, too. Putting 161.9 horsepower on the pavement at 11,750 rpm, it dethrones the previous dyno king, Kawasaki's ZX-12R (161.4 at 10,000 rpm). Anyone else want a piece of this? The ZX-10R overpowers Suzuki's Hayabusa (156.1 at 9500 rpm), Honda's new CBR1000RR (153.3 at 11,250 rpm) and Yamaha's latest R1 (158.3 at 12,500 rpm)."
Co si vzpominam, tak CBR1000 udavalo 172 koni, ZX10 175 koni, presto ma na zadku temer o 10 koni vic ZX10. Tak kdo keca vic?
add odstavec 1. Ztráta v celém převodu (klika až zadní kolo) je nějakých 15-20%. Taky záleží na tvaru zubů koleček v převodovce, ale hlavně stavu řetězu. Pokud brzda neumí změřit ztrátový výkon doběhem a tato ztráta se zadá nějakým korekčním číslem (většinou 0,85), tak měření nemá prakticky žádnou vypovídací hodnotu.
Já motorku nikdy neměřil (jen jsem ve škole byl u měření auta), ale co jsou v Mottorradu grafy výkonu, tak třeba CBR 600 F 01 má na klice 106 a udávaj asi 120HP, R6 měla asi 111 a udávali taky 120HP. S Litry to bylo obdobné. Honda (aspoň od 01 výš, dřív jsem to nesledoval) měla údaje výrobce a realitu nejvíc rozdílnou. CBR 1000 RR 04 tam mělo snad 156 z udávaných 172. Kawa byla někde okolo 165 na spojce. Tyhle údaje jsou vězšinou z nějakýho srovnávacího testu, takže motorky měřili určitě v jeden den a na stejnej brzdě. Ale pokud ZX10 08 naměřili někde 170 na kole s náporem, tak proč ny na motoru nemohlo bejt někjakých cca 185HP.
Naposledy editováno 06.01.2010 12:45:07
2 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08
brzd je kupa, ztraty se daji resit dosazenim nejakych korekcnich soucinitelu, merit pri dobehu .. merit se da dynamicky/staticky ...
to ze se merilo na 8mi brzdach a vsude jinej vysledek je jasny.. aby se neco dalo posuzovat bylo by treba vedet jak a na cem se merilo atd...
se slusnym vybavenim a znalostmi se ten vykon da zmerit pomerne presne...
jo a murkin co ja vim umi merit a meri i staticky ....
dawe: at retarder... hele kdyz bude treba elektrickej tak myslis ze je presnejsi merit moment z naky elektricky veliciny z toho retarderu.. nemo merit primo moment? tzn silomer kotvici moment retarderu jako to ma treba Jaros?
Naposledy editováno 06.01.2010 12:53:39
2 reakcí na tento příspěvek R1 07 a ZX10 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Bubrak ZX10R>Poggy: esli je ztrata 15-20% tak pri 170 rwhp sme na 195-204hp na motoru, ale predpokladam bez naporu, ale tim lip, mame vetsi rezervy do debaty s Murkinem
no jen jestli to da tech 170 na kole..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
assassin>no jen jestli to da tech 170 na kole..
jak kde no, u Murkina samozrejme ne
ale psali o 170 rwhp vsude jak vylitla v roce 08, byli z toho vsichni nervozni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Bubrak ZX10R>Poggy: esli je ztrata 15-20% tak pri 170 rwhp sme na 195-204hp na motoru, ale predpokladam bez naporu, ale tim lip, mame vetsi rezervy do debaty s Murkinem
Tak assassin to bude vědět přesnějc, ale u aut se jako korekční hodnota při měření výkonu (bez měřeření odporu brzdou) udává 0,85 u předního pohonu a 0,80 u klasické koncepce (motor vpředu, pohan zadních kol).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Poggy>Tak assassin to bude vědět přesnějc, ale u aut se jako korekční hodnota při měření výkonu (bez měřeření odporu brzdou) udává 0,85 u předního pohonu a 0,80 u klasické koncepce (motor vpředu, pohan zadních kol).
u aut sem snad nevidel ze by nekde ztraty resili nakym koef. vsude merili ztraty dobehem.. (vytocenej motor,spojka a z toho jak se dotaci valce + pohon auta se vypocte ztrata v tom pohonem ustroji - ke spojce samo)
ale auta sem nikdy moc nestudoval, lobo by vedel lip..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Bubrak ZX10R>jak kde no, u Murkina samozrejme ne
ale psali o 170 rwhp vsude jak vylitla v roce 08, byli z toho vsichni nervozni
hele ja tohle moc nesleduju.. na me uz moc novy a zbytecne rychly stroje:) taky uz moc drahy:)
ale kdyby to bylo treba o 15-20vic nez ma konkurence tak by treba na okruhu ty desitky na motor museli konkurenci nicit hroznym stylem... a to se mam ten dojem nedeje...
co sem videl ruzny videa gsxr vs r1(do bigbengu-ten evidentne vykonove ztraci) vs zx10 tak to bylo plus minus stejny, zalezelo na ridicich kdo jak radil, jak se rozjel.. tzn dlouha rovinka plnej byl jednou prvni gixxer, podruhe zx10... minimalni rozdily co se tyka vykonu...
ze ma kawa charakter kterej tobe vyhovuje chapu.. pak ti subjektivne prijde ze i lip jede.. ale dost tho muzou delat i prevody, geometrie atd(treba to ze jedna se ve 200 jeste zvedne, druha ne) to ze vyzkousis jinou moto a nedas na stejnem useku stejnou max apod muze byt tim ze mas navyklej zpusob jizdy na tu kawu - razeni apod.. treba si zvyknout na V2 da dost prace.. kdyz pojedes ty na mym TL stejnou i treba rovinku tak budes o dost pomalejsi nez ja..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
assassin>u aut sem snad nevidel ze by nekde ztraty resili nakym koef. vsude merili ztraty dobehem.. (vytocenej motor,spojka a z toho jak se dotaci valce + pohon auta se vypocte ztrata v tom pohonem ustroji - ke spojce samo)
ale auta sem nikdy moc nestudoval, lobo by vedel lip..
Ve škole to m ěříme na školních autech (většinou) a tudíš se na měření doběhu kašle. Obvzlášť po tom co dvě zakázkový auta to měření nepřežily. Fiat Uno turbo - fouklo těsnění pod hlavou, tuším ještě Swift v úpravě na rally odjížděl taky na podvalu. Takže na demo autech co nás to učej se to dělá nejšetrnějším možným způsobem.
Máme brzdu Power tester 2PT220. Měří buď staticky nebo dynamicky (s odpojenou vířivou brzdou).
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 07 a ZX10 08
Máme brzdu Power tester 2PT220. Měří buď staticky nebo dynamicky (s odpojenou vířivou brzdou).
jasny.. hele a ty poskozeny auta.. k poskozeni doslo pri te dobehve zkousce? nevis?
assassin>hele ja tohle moc nesleduju.. na me uz moc novy a zbytecne rychly stroje:) taky uz moc drahy:)
ale kdyby to bylo treba o 15-20vic nez ma konkurence tak by treba na okruhu ty desitky na motor museli konkurenci nicit hroznym stylem... a to se mam ten dojem nedeje...
co sem videl ruzny videa gsxr vs r1(do bigbengu-ten evidentne vykonove ztraci) vs zx10 tak to bylo plus minus stejny, zalezelo na ridicich kdo jak radil, jak se rozjel.. tzn dlouha rovinka plnej byl jednou prvni gixxer, podruhe zx10... minimalni rozdily co se tyka vykonu...
ze ma kawa charakter kterej tobe vyhovuje chapu.. pak ti subjektivne prijde ze i lip jede.. ale dost tho muzou delat i prevody, geometrie atd(treba to ze jedna se ve 200 jeste zvedne, druha ne) to ze vyzkousis jinou moto a nedas na stejnem useku stejnou max apod muze byt tim ze mas navyklej zpusob jizdy na tu kawu - razeni apod.. treba si zvyknout na V2 da dost prace.. kdyz pojedes ty na mym TL stejnou i treba rovinku tak budes o dost pomalejsi nez ja..
Ale jo s tim souhlas. Spis si musime ujasnit co presne porovnavame, at se nesrovnavaji jabka s hruskama. 15-20 vic koni nez konkurence ZX10 preci nema a o tom jsem nikde nepsal. Stejne tak beru, ze se treba R1 05 tak nezveda diky podvozku, jasny. A taky sem dycky psal, ze bych na ty R1 byl na okruhu zrejme rychlejsi.
Na sprintu do kopce mi ujel kamos s GSXR750 01, proste kvuli stavbe, ZX sla porad nahoru, nemohl sem akcelerovat. Z kopce sem mu pak hned ujel.
Taky je treba mit na pameti, ze ma vyhodu motorka, ktera ma krivku vykonu temer porad vejs, jen ve spicce klesne a druha motorka ma maximum lepsi, ale vetsinu pasma ztraci. To je treba pripad 08 CBR, ktery se vykonove konecne vysvihlo. Ac spicku ma ZX lepsi, tak temer celej prubeh ma lepsi CBR. Ale zas ty posledni motorky krom Yamahy jsou dost vykonove (max vykon) podobny. Jestli ma ZX o 3 kone vic nez GSXR, to uz nehraje na okruhu tak vyznamnou roli, lehce se to smazne podvozkem/brzdama. Pokud vim, tak ZX v roce 08 v testech dominovala prave s Hondou. A nemuzem porovnavat biky v SBK, kde jeden stoji 20mega.
Naposledy editováno 06.01.2010 13:55:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36873 | Včera v 21:54 fireblader_puvodni |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |