Dingo>No a o tom to je, každej tady je chytrej jak rádio a samej odborník(hlavně ten co vyměnil už dva reglery ale tím zřejmě jeho povědomí o všech možných i nemožných problémech v dobíjecí soustavě končí), polovina lidí by hned měnila regulátor a přitom je potřeba nejdřív vše změřit a pak z toho vyvodit závěry, já totiž věšteckou kouli nevlastním.
Pro hňupa od D...:
Autorovi této diskuze jsem poradil aby změřil alternátor dle návodu na měření alternátorů a dodal jsem příslušná datat z měření, tedy jsem mu PORADIL DOSTATEČNĚ!!!
ja treba vyjadril svoji myslenku na to ze si myslim ze to bude regler.. navod na mereni uz tu mel autor poveseny, nevim proc bych to psal znovu... a kdyz mne odesel regler, delala mi masina presne to same co jemu.... rozhodne jsem ale nerikal at hned obedna novy a bude mit klid
1 reakcí na tento příspěvek při vysokych otáčkách nedobíjí
díval jsem se po internetu na použité a chcou za ně 2500kč nevíte někdo o levnějších novych nebo použitych danielos tady poslal nějaké odkazy na ty regulátory ale nevím ktery by pasoval na moji suzuki předem dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
spokec>tak jsem to proměřil a zjistil jsem že opravdu je v háji ten regulátor
díval jsem se po internetu na použité a chcou za ně 2500kč nevíte někdo o levnějších novych nebo použitych danielos tady poslal nějaké odkazy na ty regulátory ale nevím ktery by pasoval na moji suzuki předem dík
Zeptám se blbě, ale jsem stará škola:
Nemůžou být sjeté kartáčky na alternátoru? Změnší se tak jejich přítlak ke komutátoru a pak by odskakovaly při vyšších otáčkách.
Dřív to dělalo na snad všech alternátorech, dynamech a čertvíještě na jakých zařízeních...
U spotřebičů to bylo obdobné a ty pak ztrácely výkon.
Ale na motorce jsem to nikdy nerozdělával, takže nevím. Teda na motorce jo, kdysi, ale na HONDĚ ne, s Hondou neznám problémy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
hondacbf1000>Zeptám se blbě, ale jsem stará škola:
Nemůžou být sjeté kartáčky na alternátoru? Změnší se tak jejich přítlak ke komutátoru a pak by odskakovaly při vyšších otáčkách.
Dřív to dělalo na snad všech alternátorech, dynamech a čertvíještě na jakých zařízeních...
U spotřebičů to bylo obdobné a ty pak ztrácely výkon.
Ale na motorce jsem to nikdy nerozdělával, takže nevím. Teda na motorce jo, kdysi, ale na HONDĚ ne, s Hondou neznám problémy
až na to že ten alternátor nemá žádné uhlíky
ale to bys věděl kdyby ses podíval do příslušného manuálu.
Píšu to pořád dokola, kdo o tom nic neví by neměl sem cokoli psát!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
Dingo>až na to že ten alternátor nemá žádné uhlíky
ale to bys věděl kdyby ses podíval do příslušného manuálu.
Píšu to pořád dokola, kdo o tom nic neví by neměl sem cokoli psát!
Proto jsem psal, že jsem stará škola. V manuálu k motorce žádný popis alternátoru nemám.
No a když tomu rozumíš, tak vysvětli: jak se proud vytvořený v alternátoru, dostane do baterky??? Čím se sbírá?
Fyzika sedmá třída říkala o principu toto: "Pohybujeme-li cívkou v magnetickém poli, vzniká na této cívce elektrické napětí. Na tom principu fungují alternátory, že na rotor navineme cívky, na nich se generuje elektřina a z komnutátoru se sbírá "kartáčema", což je někdy pomocí uhlíků, jindy pomocí měděných pásků.
Ale alternátor bez sbírání vzniklého proudu, jaksi pozbývá smysl...
1 reakcí na tento příspěvek při vysokych otáčkách nedobíjí
hondacbf1000>Proto jsem psal, že jsem stará škola. V manuálu k motorce žádný popis alternátoru nemám.
No a když tomu rozumíš, tak vysvětli: jak se proud vytvořený v alternátoru, dostane do baterky??? Čím se sbírá?
Fyzika sedmá třída říkala o principu toto: "Pohybujeme-li cívkou v magnetickém poli, vzniká na této cívce elektrické napětí. Na tom principu fungují alternátory, že na rotor navineme cívky, na nich se generuje elektřina a z komnutátoru se sbírá "kartáčema", což je někdy pomocí uhlíků, jindy pomocí měděných pásků.
Ale alternátor bez sbírání vzniklého proudu, jaksi pozbývá smysl...
Akorát že to co jsi popsal je princip DYNAMA klasická alternáto má cívky na statoru a rotuje "magnetické pole"
Takže by možná nezaškodilo zapátrat po internetu kolik druhů alternátorů vlastně existuje
Třeba Honda CBX750, CB750 má sice buzený altík, ale bez uhlíků
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 | Strom96 | 70 | 27.8.2024 v 15:29 raidercz |
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 | borec638 | 7 | 27.8.2024 v 14:02 Milos1 |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |