Kolik kilometrů máte kdo ujeto ve svojí přilbě?
Já v LAZERu 30.000 km a stála 3700.
Přilby z kompozitu mají 1600gramů a víc, Lazer má 1350...! Ve velikosti 60 (takže L).
1 reakcí na tento příspěvek Jakou přilbu doporučíte jako sedící a ne drahou???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou přilbu doporučíte jako sedící a ne drahou???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou přilbu doporučíte jako sedící a ne drahou???
skin>
Problém u přileb se sklopnou sluneční clonou je v tom, že mají nahoře drážku pro jezdec který sklápí clonu. A to je velmi podstatné zeslabení celého skeletu. Dojde snadněji k průrazu. Nevím proč se tento moment neuvažuje při předpisu pevnostních parametrů přileb.
kvalitní značky o tom uvažují, mám na Šubrtce S1-Pro umístěný to ovládání na spodní hraně přilby, žádná díra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou přilbu doporučíte jako sedící a ne drahou???
LS2 Combat - mám ji zatim jen rok (kupoval jsem ji na na výstavě motocykl 2009) má i bradovej deflektor a jel jsem s ní na jeden zátah v dešti na Glockner a hlavu jsem měl suchou. Jinak jsem s ní byl v Černý Hoře (PŘES 4000 km)- je fakt v pohodě. a nebolí mně z ní za krkem. Na helmě je psaná váha 1500 g.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou přilbu doporučíte jako sedící a ne drahou???
U značkových helem je polovina ceny jen platba za značku!
Kvalitu ale stejně poznáš jen v jednu chvíli a to už je pozdě....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou přilbu doporučíte jako sedící a ne drahou???
nakano>cabrone> A nepřemýšlel jsi,proč jsou některý tak drahý???
U značkových helem je polovina ceny jen platba za značku!
Kvalitu ale stejně poznáš jen v jednu chvíli a to už je pozdě....
Konečně to někdo pochopil a řekl to tu nahlas
Ale z těch, co tu zaznělo - já bych nekoupil nikdy černou přilbu. Je hnusná, rozpaluje ji slunce, na silnici nejsi vidět (kór když máš ještě černé hadry) a ještě bych si připadal jak pohřebáci na motorce
Nejbezpečnější na silnici je červená, případně v kombinaci s bílou, hadry červené.
No a pevnost přileb, ta už je tady zvěřejněná na tom odkazu o kousek výš.
Taky mám LAZER.
Po najetých 29000km a skoro denním pocení mi přijde vymačkaná a hlučná. Ale zase je tady z těch doporučovaných přileb nejlehčí...
A hlavně: měnit plexi nebudu, každopádně hledám helmu se slunečními brýlemi. Jen aby nevážila tolik...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou přilbu doporučíte jako sedící a ne drahou???
hondacbf1000>Konečně to někdo pochopil a řekl to tu nahlas
Ale z těch, co tu zaznělo - já bych nekoupil nikdy černou přilbu. Je hnusná, rozpaluje ji slunce, na silnici nejsi vidět (kór když máš ještě černé hadry) a ještě bych si připadal jak pohřebáci na motorce
Nejbezpečnější na silnici je červená, případně v kombinaci s bílou, hadry červené.
No a pevnost přileb, ta už je tady zvěřejněná na tom odkazu o kousek výš.
Takže mi chceš říct, že třeba nákej Caberg za 2500 kč je kvalitou srovnatelny s helmou např Shoei za 7 nebo Arai jo??jen proto že to sou značky tak sou tak drahy jo?? Aby ty značky mohli mit tak drahy helmy,tak si tu dobrou povest museli něcím získat...... to bych se asi hádal už jen ten komfort v tech helmách,kvalita polstrování atd.Muj fotr má Arai z roku 98 a ta helma je srovnatelná komfortem s dnešníma helmama,sice je pravda že v ty době za ní dal 18 tis,,ale nakej Caberg kteryho sem mel předtim o 10 let novejší se tomu nemuže rovnat ani omylem..... A to že se tobě líbí červená a černou nemáš rád je tvůj problém! Já bych zase nechtěl kýčovitou červenou......
Naposledy editováno 21.02.2010 19:22:41
2 reakcí na tento příspěvek Jakou přilbu doporučíte jako sedící a ne drahou???
laďa prášil>ja bych řekl ještě jednu věc, co tu nepadla - je dobrý si helmu nasadit na palici, sednout na moto a zkusit se s ní podívat doleva za sebe. Prostě otočit hlavu jako před odbočováním, předjížděním a pod. Měl jsem Uvex, jen jsem lehce otočil hlavou a očina jsem viděl všecko za mnou. Pak shark, taky dobrý, ale výhled už užší, to už musíš víc kroutit hlavou - a pak další uvex s nižší bradou - a to už je lepší koukat spíš do zrcátka. A on slepý úhel je sviňa.
Já teda nevím, ale od čeho jsou na motorce zrcátka? Otáčet hlavu někam dozadu mi přijde docela nebezpečné. To tak maximálně při otáčení, kdy stojím na místě a pak se rozjedu.
laďa prášil>ja bych řekl ještě jednu věc, co tu nepadla - je dobrý si helmu nasadit na palici, sednout na moto a zkusit se s ní podívat doleva za sebe. Prostě otočit hlavu jako před odbočováním, předjížděním a pod. Měl jsem Uvex, jen jsem lehce otočil hlavou a očina jsem viděl všecko za mnou. Pak shark, taky dobrý, ale výhled už užší, to už musíš víc kroutit hlavou - a pak další uvex s nižší bradou - a to už je lepší koukat spíš do zrcátka. A on slepý úhel je sviňa.
Jojo, přesně tak. Zkoušel jsem právě takto toho Scorpiona, ale zase jsem cítil tu velkou hmotnost.
Dony929>Takže mi chceš říct, že třeba nákej Caberg za 2500 kč je kvalitou srovnatelny s helmou např Shoei za 7 nebo Arai jo??jen proto že to sou značky tak sou tak drahy jo?? Aby ty značky mohli mit tak drahy helmy,tak si tu dobrou povest museli něcím získat...... to bych se asi hádal už jen ten komfort v tech helmách,kvalita polstrování atd.Muj fotr má Arai z roku 98 a ta helma je srovnatelná komfortem s dnešníma helmama,sice je pravda že v ty době za ní dal 18 tis,,ale nakej Caberg kteryho sem mel předtim o 10 let novejší se tomu nemuže rovnat ani omylem..... A to že se tobě líbí červená a černou nemáš rád je tvůj problém! Já bych zase nechtěl kýčovitou červenou......
Cítím se bezpečnější v červené, než aby se dědek rozjel z vedlejší, se slovy, že mě neviděl...
A kýč je podle mě černá, jezdí jich víc, než červených.
Což ovšem je zbytečná debata, toto téma je o něčem jiném