A to jsem myslel, že mě jawka po těch letech ničim nepřekvapí.
Máe někdo nějako radu, krom shození z macochy???
Naposledy editováno 03.03.2010 20:44:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
Raptík>no vida tu jsem nezkoušel. tu co tam mám už je tam tak 10 a její původ je ze smtiště s prasklým krytem ale zatím s ní problém nebyl... takže tu zkusim, každopádně jiskra na svíčce se zdá být velká, jasně modrá. Jinak když už jsme u toho tk na můj vkus to házelo dosti jiskru i na kladívkách a o s použitím obou kondíků.
tak jsou oba kondíky KO, jiskřit na kladívku by to nemělo...kup NOVÝ kondík a vyměň cívku
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
Dr.fík>Sory a přisrání do dotazu,ale taky mě zlobí Jawka.Konkrétně Jawa-Čz 175/356.Vůbec nechce startovat a když už chytně tak se neudrží a chcípne.Když přidám plyn tak se přidusí a otáčky jdou ještě níž.Abych ji dostal do otáček musim,přidat plyn,ubrat,přidat,ubrat a to samí rychle za sebou,pak se dostane do otáček.Když s ní jedu tak nemá moc výkon,je taková líná a po zastavení třeba na křižovatce se opakujou ty problémy o kterých sem psal na začátku.Předstih a odtrh sem ladil,ale bez výsledku.Poraďte někdo
Podle mě máš moc bohatou směs
2stroke>tak jsou oba kondíky KO, jiskřit na kladívku by to nemělo...kup NOVÝ kondík a vyměň cívku
Kladívkama samotnejma to být nemůže??? oba kondíky jsou výrobce TESLA A jeden je fungl novej... jiskří to jasnou mjodrou jiskrou... takže špatně???
_Polda_>Začni od největší blbosti, mrkni na palivový vedení, jestli to teče jak má, odvíčkuj si nádrž atd. atd, a zkus sundat vzducháč. Píšeš že cca po třech vteřinách ja kaput, to je na zahřátí simeringu málo, to mě napadá kondík, ale jak říkám, mě se osvědčilo začínat od úplné blbosti, uděláš to opačně, motorka je rozdělaná na ponku a pak zjistíš, že to bylo benzínem - to by mě nas..lo.
jak už jsem psal, tohle všechno už mám dávno za sebou. neměnil jsem jen tu indukční cívku, tak to ted zkusim a nechám se překvapit...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
Hofner>Nechci rejpat, ale není třeba problém v tom, že to nemá sytič a vhledem k tomu, že je to studený, tak to zdechne? :) Nic víc jsi k tomu nenapsal, takže mě napadlo tohle jako první. Mám ČZ 180. Volnoběh držela jedině když bylo nad 20 stupn'ů, jinak ihned po nastartování bez přidání plynu prostě zdechla, i když to bylo přeplavený sebevíc. Dělal sjem to tak, že jsem mašinu vytáh z garáže, zavřel garáž, přeplavil, nakop, hodil jedna a alespoň 500 m jsem to nenechával běžet na volnoběh běž přidávání plnynu (kus u garáže jsem musel odbočovat na hlavní). Pak byla dlouhá rovinka, takže nedokážu posoudit, za jak dlouho se to ohřálo natolik, aby se udržel volnoběh (když je to studený, sráží se směs na stěnách, tudýž jde do válce hodně málo benálu, někdy tak málo, že to nestačí k zažehnutí směsy, proto se taky normálně používa sytič u karbürátorem živenejch motorů). Nejmí'ň sjem stím jel asi tak při 5 stupních. Nevím, za jak dlouho by se ohřál motor třeba při mínus deseti...Je to jen nápad, může to bejt cokoliv jinýho, ale při blbým kondíku většinou nechce motor do otáček, nemá vůbec tah, ale pokud není pod zátěží, jde vytočit v pohodě na místě. Já se seru s českejma dvoutaktama 10 let.- Vím, o čem mluvím
dobrej češtyn
Raptík> Jinak když už jsme u toho tk na můj vkus to házelo dosti jiskru i na kladívkách a o s použitím obou kondíků.
Jak už byl onapsáno, asi jsou vadné oba, na kladívku by to jiskřit fakt nemělo.. Pokud to není kondíkem, tak i to jiskření může mít na svědomí špatná indukčka..
Naposledy editováno 05.03.2010 16:51:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
Dingo>dobrej češtyn
soráč. Prokletí dlouhejch textů, který si po sobě člověk nepřekontroluje :(
3 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
Jsem zas o něco chytřejší a to jsem si myslel, že mě po tolika letech co jí vlastnim na ní nic nepřekvapí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
Raptík>Tak nevim, zda jí mám hodit do pole nebo se jí poklonit za to jak mě potrápila... když si vezmu, že jsem kvůli tomu strávil tak 30 hodin v garáži, xkrát přehodil karburátor, zapalování, samotné kondíky i celý motor který jsem si musel poskládat ze dvou dalších, vyměnil kabeláž a pak se trápil, trápil a trápil... No teď si holka vrní bez škytnutí. Ještě jí budu muset poskládat a zkusit protjet, protože jsem tam nechal předstih nějakých 3,1 mm. No uvidíme. Ale děkuju za radu, jejíž realizace mi ve finále trvala tak 15 minut.
Jsem zas o něco chytřejší a to jsem si myslel, že mě po tolika letech co jí vlastnim na ní nic nepřekvapí.
neříkal jsem to skoro na začátku, že to bude prkotina
Jenomže holt někteří lidi si tím musí projít sami a přitom stačilo postupovat systematicky a ne hned měnit karburátor atd.....
Naposledy editováno 06.03.2010 18:49:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
Raptík>Dingo> kdo by to řekl, jiskra byla jak od svářečky... ale co už je to v cajku, aspon jsem si připravil motor do zálohy, kterej stačí namontovat a jedu
Jakej používáš VN kabel z indučky do svíčky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
Dingo>Jakej používáš VN kabel z indučky do svíčky?
červenej platoej
Dingo>Pánové, někdy je i kondík netřeba já jsem takhle jezdil docela dlouho na panelce - překopávka do krosu a měl sem "udělaný" dynamo na 12V , pak to prostě přestalo jezdit nechtělo to chytat, už jsem nevěděl co s tím mám udělat a pak koukám, že mi tam něco chybí - kondík jo na mládí jsou různé vzpomínky, dal se kondík a zas to jezdilo to jak z praku, ale divný bylo, že to jezdilo nějaký čas i bez něj
No divný.....kondenzátor je tam proto, aby pohltil zbytkovou energii po tom, co kladívko přeruší proud v primárním vinutí cívky. Když tam kondenzátor není nebo nefunguje, kladívko samozřejmě normálně přerušuje, ale zbytková energie se projevuje právě jiskřením na kladívku a tím pádem menší jiskrou na svíčce (sekundární vinutí cívky dává menší proud, protože bez kondenzátoru není přerušení primárního proudu tak rychlé a přesné). Takže se bez kondenzátoru dá nějakou dobu jezdit, zpravidla do doby než se opálí kontakty na kladívku.
Jinak je pravda, že některé 175 mají polaritu normální, např. moje taky, nemám tam totiž originál dobíjení.
Hele Dingo - když už jsi věděl, v čem je problém, že jsi to neřekl.....takhle to zase vypadá, že děláš jenom chytrýho, ale skutek utek....jako vždycky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 10, 11] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... | hrnous | 329 | Dnes v 11:00 Kohlstein |
Úprava Jawy 175 Jawa 175/356 | macgiver66 | 17 | 21.11.2024 v 18:12 Drakl |
Blatník Jawa ČZ Jawa 175/356 | drudva | 11 | 29.10.2024 v 20:11 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Jawa 175 a pav Jawa 175/356 | Rýša77 | 5 | 5.10.2024 v 00:58 Wejsada |