Téma: Jakou si vybrat 125ku?
 
15.3.2010 v 14:48
Chtěl jsem se zeptat co by jste mi poradily od 16. za 125ku. Chtěl bych spíše nějakou zalehávačku a ne enduro. Jde my hlavně o ceny náhr. dílů, spolehlivost, kvalita.... Spotřebu bych myslel tak max. do těch 7-8 litru když už tomu budu pořádně kroutit. Je mi jedno jestli 2T nebo 4T.


Naposledy editováno 15.03.2010 19:52:43
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 19:14 | Nahoru | #31

Layer>Pokud máš peníze tak jdi do 2T(nejlíp RS 125),je to úplně jiná liga než 4T,ale musíš počítat,že zhruba 1 za 15000km budeš muset udělat GO motoru a taky že to žere,když to točíš,tak 9l.



15 tis. je minimální hranice když se o ní fakt staráš, podle mě dá i přes 20 tis.

(reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 19:39 | Nahoru | #32

Deagle>15 tis. je minimální hranice když se o ní fakt staráš, podle mě dá i přes 20 tis.



tak nejak, pri dobre udrzbe a dobrem zachazeni to pres 20 musi dat... a aby dobre serizena zrala 9 litru, to by musela byt nehorazna strelba... spis pri takove hodne svizne jizde bych pocital kolem 7 litru.. pri kochacce kolem 5-6... aby bezne na silnici zrala 9 tak by musela byt vcelku rozhasena

2 reakcí na tento příspěvek Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 19:49 | Nahoru | #33
A ještě se zeptám, co říkáte nato když bych chtěl udělat trošku větší vyjížďku na 125kach třeba 500-600km. Samozdřejmě bych udělal třeba 1,2,3 zastávky. Zvládla by to a nebo by to bylo ryziko že se třeba zadře. Průměrná rychlost počítám tak 110-120km/h. Zajimá mě to jak u 2T tak u 4T

(reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 19:52 | Nahoru | #34

MaKeC125>A ještě se zeptám, co říkáte nato když bych chtěl udělat trošku větší vyjížďku na 125kach třeba 500-600km. Samozdřejmě bych udělal třeba 1,2,3 zastávky. Zvládla by to a nebo by to bylo ryziko že se třeba zadře. Průměrná rychlost počítám tak 110-120km/h. Zajimá mě to jak u 2T tak u 4T



neni riziko pokud to nebudes furt drzet v cervenym, tak je to uplne stejny riziko jako kdyz pojedes kazdy den treba 20km zase tak to nehrot, dvacka neni vec co se az tak sere na pockani.. a uz vubec ne z roku 2006, pokud mela u predchoziho majitele slusnou udrzbu a neni motor pred smrti

(reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 19:58 | Nahoru | #35

MaKeC125>A ještě se zeptám, co říkáte nato když bych chtěl udělat trošku větší vyjížďku na 125kach třeba 500-600km. Samozdřejmě bych udělal třeba 1,2,3 zastávky. Zvládla by to a nebo by to bylo ryziko že se třeba zadře. Průměrná rychlost počítám tak 110-120km/h. Zajimá mě to jak u 2T tak u 4T



Tak CBR tuhle vzdálenost touto rychlostí zvládá. Není problém s ní jet dlouhou trasu, a že by se něco podělalo, to se opravdu nestává. To samé asi platí o YZF. Ale pokud na to máš dost financí, tak bych se 2T nebál. Jsou sice méně spolehlivé, ale vydrží taky sakra hodně.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 20:08 | Nahoru | #36
Chlapy docela jste mě uklidnily, protože všechno čeho jsem se u 2taktu obával by mělo bejt bez problému tak snad jste mi tady něco nenakecaly a asi pujdu do toho 2taktu

Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 20:09 | Nahoru | #37
Teď ještě ty finance

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 21:16 | Nahoru | #38

MaKeC125>Chlapy docela jste mě uklidnily, protože všechno čeho jsem se u 2taktu obával by mělo bejt bez problému tak snad jste mi tady něco nenakecaly a asi pujdu do toho 2taktu



Jak říkám, musíš prostě pro tu motorku získat cit a poznat hranice, co můžeš a co ne.
Ale když budeš ten 2T pořádně zahřejvat, lít do něj předepsanej olej, tak není problém.
Ono se na ty 2T obecně nadává, že se to sere, jenomže já se nedivím. Když tak vidím, tak většinu 16 letých kluků zajímá jenom maximálka a dávaj tomu co to dá a pak brečej a divěj se, že to není jejich vina, když se to kousne.

(reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 21:39 | Nahoru | #39

Deagle>Jak říkám, musíš prostě pro tu motorku získat cit a poznat hranice, co můžeš a co ne.
Ale když budeš ten 2T pořádně zahřejvat, lít do něj předepsanej olej, tak není problém.
Ono se na ty 2T obecně nadává, že se to sere, jenomže já se nedivím. Když tak vidím, tak většinu 16 letých kluků zajímá jenom maximálka a dávaj tomu co to dá a pak brečej a divěj se, že to není jejich vina, když se to kousne.



presne tak dvoutakt poctive, ale opravdu poctive zahrivat, lip co nejkvalitnejsi 2T olej (zasadne plna syntetika, a nejvyssi rady vyrobcu).. pak nebrzdit motorem (to jim moc neprospiva)... a nevytacet to porad na plny kotel... pak samozrejme taky dobry olej v prevodovce... a bez GO by to melo vydrzet dost a dost pres 20000km samozrejme ale porad zdaleka ne tolik jako 4T dvacka

Naposledy editováno 15.03.2010 21:43:33

Jakou si vybrat 125ku?

15.3.2010 v 21:52 | Nahoru | #40
Tak nějaky zkušenosti už jsem taky pobral sice jenom sami fechtli babety 250ky 350ky a suzuki. Tak už něco taky vím, ale přecejenom jsem to nikdy nezažil na vlastni kuži tak nwm co je potřeba

1 reakcí na tento příspěvek Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 10:54 | Nahoru | #41
A co MH RX 125 R?? motor Yamaha, jinej vzhled, usd..

(reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 11:29 | Nahoru | #42

Petta>A co MH RX 125 R?? motor Yamaha, jinej vzhled, usd..



co je to za okopirovanou repliku???
jako vim ze to neni cinska kopie, ale ze MH jsou Spanele... ale i tak, koupi od Yamahy motor, a pak jeste udelaji naprosto stejny tvar motorky jen s nekolika odlisnotma, takze v tom ten vzor jde videt na prvni pohled..... motorka je to hezka, to jo, ale mohli mit vic vlastni invence a vic se na designu vyradit

Naposledy editováno 16.03.2010 11:41:23

1 reakcí na tento příspěvek Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 12:15 | Nahoru | #43
co na to říct, je to jen další varianta.. maska mohla být jiná, jinak se na těch dvackách moc vymýšlet nedá, trend je jasnej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 12:30 | Nahoru | #44

Petta>co na to říct, je to jen další varianta.. maska mohla být jiná, jinak se na těch dvackách moc vymýšlet nedá, trend je jasnej..



ja ti nevim.. kdyz se podivas na SS ruznych znacek, jdou si svym designovym smerem... zakladni obrysy jsou sice stejny (miniprdelky, ostre rezany rysy apod).. ale jinak na prvni pohled nemas problem odlisit Kawy od Yamah, Gixxera od CBRek, Ducati od Aprilie a tak, protoze proste kazda znacka ma takovy svuj smer...
a tady v tom MH je proste na prvni pohled videt Yamaha...

je mi jasny ze treba firma nema tolik penez na vyvoj designu s skloubeni designu s aerodynamikou jako velke tovarny.. nicmene treba dalsi spanelska tovarnicka Rieju taky dela 4T sportovni dvacku, a v te na prvni pohled nic videt neni, maji svuj design, svuj smer..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 12:42 | Nahoru | #45
Cosmogagy> Určitá podobnost u MH je, ale rozhodně vypadá dobře a já bych se ji v 16 nebál ani náhodou.

(reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 12:49 | Nahoru | #46

matrixbiker>Cosmogagy> Určitá podobnost u MH je, ale rozhodně vypadá dobře a já bych se ji v 16 nebál ani náhodou.



ja taky nerekl ze nevypada dobre a taky bych se ji nebal, mit na ni prachy ( i kdyz stoji skoro stejne jako YZFko, takze bych sahnul asi po nem - Yamaha by se pak urcite lip prodavala dal...)

ale proste jenom sem se podival na obrazek, a videl jsem Yamahu... zakladni obrysy z maleho YZFka, a maska jak z R6 rv2006

2 reakcí na tento příspěvek Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 12:53 | Nahoru | #47
Já bych koupil toto...

stylove jedno svetlo jako u velkych masin na vytrvalostnich zavodech a okruhovkach na papirech s jednema kapotama k tomu to pali 140, a sezere to u toho jen 1,5 litru

takhle sem se uz dlouho nezasmal

Naposledy editováno 16.03.2010 12:53:40

(reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 12:56 | Nahoru | #48
Cosmogagy> Je to štýl.

(reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 15:36 | Nahoru | #49

Cosmogagy>Já bych koupil toto...

stylove jedno svetlo jako u velkych masin na vytrvalostnich zavodech a okruhovkach na papirech s jednema kapotama k tomu to pali 140, a sezere to u toho jen 1,5 litru

takhle sem se uz dlouho nezasmal



No být to pravda, tak by nebylo co resit

Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 21:03 | Nahoru | #50
Já měl Cagivu Mito EV 125, r.v. 94 (už ten novější desing co byl do r. 2008), 7 kvaltů, přívěra, 33 poníků, brzdy brembo, tlumič řízení, vidle marzochi, a plno jinych v te dobe nadcasovych vychytavek na seriovou masinu. Jela jak pila, max. 170 km/h Ale je to taloš, takže paráda, dokud se to nevys*re jo a papkala víc jak litrový giksero co mám teďka k té 10ce to vylezlo jak nic, ale hold nic není zadarmo

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 21:07 | Nahoru | #51

roberto.cz>Anebo si mužeš počkat na tuto Derbinku
ta má zase konečne USDéčka


Mi tak trošku přijde že ty seš na ty vobrácený vidle nějakej úchyl ne?
No, nebudu ti postý rozepisovat důvody proč je to v týhle kategorii moto úplně jedno...

(reakce na) Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 21:12 | Nahoru | #52

BagoBorec>Mi tak trošku přijde že ty seš na ty vobrácený vidle nějakej úchyl ne?
No, nebudu ti postý rozepisovat důvody proč je to v týhle kategorii moto úplně jedno...



funkcne to jedno na stopetadvace je, ale je to hezky.. prodava to... proto to tam vyrobci cpou.. ale ma jich to silna mensina.. proto se najdou lidi na to vysazeni, co si mysli ze s tim dostanou neco hodne znatelnyho navic.... ale na dvacce je to fakt uplne fuk.. ja je nepostradam ani na sestkovym cebru

Jakou si vybrat 125ku?

16.3.2010 v 21:12 | Nahoru | #53
Našel zásadní nedostatek 2T. Nemůžeš na něm jezdit závody A1RACE.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist