Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne
No a to se Ti tu vsnažím celý den vysvětlit.Ty píšeš že ste se na všechno dívali. Tak to napíšu ještě jinak.Motor který má všechno co jsem popsal,se sám nerozeběhne do vyšších otáček,pokud mu nedochází benzím.Ten může dotékat do plovákové komory dobře,ale pokud se začne měnit poměr vzduchu na jednu kapku benzínu na každý výbuch,začnou se otáčky zvyšovat.Jak se může samovolně zvětšovat poměr nasátého vzduchu vůči té jediné kapce benzínu? Někdy to po zahřátí motoru začne přisávat od jinud vzduch.Vetšinou to dělají simerinky na klice,ale může to být i těsnění pod přírubou karburátoru u válce.Uďelej si jarovou vodu jak na bublifuk.Nastartuj a začni patlat.Na simerink zda je mokrá hřídel,uvidíš jen tehdy až sundáš variátor a magneto zapalování.Podivej se ještě zda lanko plinu má drobet vůli a šoupě a jeho jehla zapadá a lehce se pohybuje ve své drážce.To že to při přidání plynu chcípne je právě tím málem benzínu na moc vzduchu,kterej tam je.Stačí jen že benzín neteče s nádrže tak jak má,a hladiná v plovákový komoře se zmenčí.Už si to nenacucne tak velkou kapku benálu a vtu chvíli je poměr nesrávný.Ta spotřeba je ale divná.Tolik nežerou ani mnohem dospělejší motky a tak bych sázel na ty simerinky kliky.Sundat dekl variátoru je snadný a nic na Vás ani nevystřelí ani nevyteče.Za variátor neuvidíš,ale dole pod ním na karteru,by mokro být vidět mělo.