Téma: Problém Yamaha XV 535-už si nevím rady.
14.5.2010 v 17:32
Zdar všichni,teď Vám popíšu můj příběh s Viragem 535.Když např.vytočím dvojku na 60 km/h a výš,nebo se na pětku přiblížím na 120 km/h,přestane jet na jeden válec(zadní) jako když utne,uberu trošičku plyn,zase se chytne a tak pořád dokola.Už jsem to řešil i osobně s Viragem 1100,i s kámošem Draganem a na nic jsme nepřišli.Karburátory jsou seřízené v Yamaze,zkoušeli jsme hladiny,podtlaky,vyměnili jsme membrány-vše O.K.-problám stále stejný.Ventily jsou rovněž seřízené.Filtr i svíčky jsou nové.Potom došlo k výměně řídící jednotky,výměně cívek i s kabely a fajkami a pořád nic.Jsem prostě z toho janek.Dělá to jak za studena,tak i za tepla.Na volnoběh vytočit jde zcela bez problémů,dělá to jen v zátahu(při jízdě).Při normální jízdě bez vytáčení jede úplně krásně v pohodě do 110-120 km/h,rychleji stejně nejezdím,ale sere mě to.Jediná možnost mě napadá zajít na brzdu,myslíte že by tam mohli např.zjistit,jestli ten válec ve vysokých otáčkách pálí,nebo nemá třeba benzín?Zároveň tímto děkuji za ochotu a snahu Viragovi 1100 a taky kámošovi Draganovi za půjčování součástek na výměnu z jeho 535.
Naposledy editováno 14.05.2010 17:44:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém Yamaha XV 535-už si nevím rady.
1100Virago> Ahoj Davide,nevíš prosím info,kolik mají být hladiny v karburátorech na Yamaha XV 700?Potřebuje to vědět kolega,který zde není registrovaný a potřeboval by to vědět,popř.nějaký manuál o karbecech.Píšu to tady,aby si to mohl přečíst.Díky.Měj se.Doctor.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém Yamaha XV 535-už si nevím rady.
tigrasek: Haynes říká 0 plusmínus 1 mm od dělící roviny a Clymer se shoduje, takže to bude správně. Samozřejmě, platí to, pokud tam má původní karburátory Hitachi. Dost lidí je mění za novější Mikuni, které jsou v lecčems o dost lepší.
Popis seřizování Hitachi karbeců je v angličtině výborně rozpitvaný na stránce drpiston.com. Servisní manuál na Virgly od 535 po 1100 i s technickým slovníčkem se dá stáhnout například z Generálova webu k1400.cz.
Popis seřizování Hitachi karbeců je v angličtině výborně rozpitvaný na stránce drpiston.com. Servisní manuál na Virgly od 535 po 1100 i s technickým slovníčkem se dá stáhnout například z Generálova webu k1400.cz.
Teď sem řešil něco podobnýho u zephyra 750, pořád jeden válec ve stejnejch otáčkách, když sme to šli project, všimnul sem si že jak válec vypadne, začne problikávat zadní světlo. Byl to prošvihlej kabel pod sedačkou, ani nevim od čeho
Servisní manuál na Virgly od 535 po 1100 i s technickým slovníčkem se dá stáhnout například z Generálova webu k1400.cz.
Nebo na motorkarich
Nebo na motorkarich
1 reakcí na tento příspěvek Problém Yamaha XV 535-už si nevím rady.
Jak už zde mnohokrát padlo, vypadá to na zdálivě nelogickou zradu v elektrice, kdy při určitých otáčkách (a zřejmě úrovni vibrací) válec přestává pálit. Po ubrání plynu se vibrace sníží a závada zmizí... Nicméně ani tak "digitální" chování, jak zde bylo zmíněno nemusí být nutně způsobeno elektrikou. Navíc pokud již byly vyměněny svíčky,cívky kabely, TCI... a nic nepomohlo, pak bych se zaměřil na samotný válec... Pokud dobře čtu, v zadání vlákna není zmínka o tom, že by byl zkontrolován motor samotný. Měřil jsi kompresi? Vzpomínám si, jak kámoš na své XV535 řešil podobné chování na předním válci - někdy stejné jako zde a někdy naopak na volnoběh a málo plynu nepálil a chytal se až při více jak 3/4 plynu. Příčinou byla slabá komprese a zřejmě i svíčky - po opravě motoru a výměně svíček za NGK bylo po problémech.
E: Jinak dílenský manuál k XV535 mám, pokud bys potřeboval(v angličtině). Kdyžtak PM
Naposledy editováno 20.05.2010 21:35:31
E: Jinak dílenský manuál k XV535 mám, pokud bys potřeboval(v angličtině). Kdyžtak PM
Naposledy editováno 20.05.2010 21:35:31
2 reakcí na tento příspěvek Problém Yamaha XV 535-už si nevím rady.
Zdravím,tak svíčky vyměněny a nic,stále stejná závada,poslední možnost je ta brzda.
2 reakcí na tento příspěvek Problém Yamaha XV 535-už si nevím rady.
já nevím ale vy tady pořád řešíte svíčky karburátor a na nic jíného, nejdete přitom jako první se podívat na dobíjení !! zvlášť u vírága které je moc náchylné na napětí.protože virágo čím víc točíš do otaček a máš plnej tak obrovsky stoupá odběr proudu až přestane jedna svíčka házet jiskru zamozřejmě při zátěži. a dělá to třeba i špátná hlavní pojiska.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém Yamaha XV 535-už si nevím rady.
opicakpeta: Kdyby to bylo dobíjením, tak jak vysvětlíš, že to dělá vždycky jen zadní válec (při různých cívkách, různých svíčkách i různých jednotkách zapalování) a že to dělá jen za jízdy a ne na místě?
1100Virago>
šak sem to tam popisoval. že to bude dělat pouze při zátěží tu jistotu že to děla pouze zadní tu mět nemusí, ale muže to tak byt to už sou další okolnosti okolo třeba jako tlak ve válci atd. To je na dlouhé rozepisováni.
šak sem to tam popisoval. že to bude dělat pouze při zátěží tu jistotu že to děla pouze zadní tu mět nemusí, ale muže to tak byt to už sou další okolnosti okolo třeba jako tlak ve válci atd. To je na dlouhé rozepisováni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém Yamaha XV 535-už si nevím rady.
opicakpeta> No vše mi je jasné jak to píšeš,ale nerozumím tomu,jak může být špatná hlavní pojistka,když všechny přístroje a komponenty normálně fungují(startér,apod.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk na virago Yamaha XV 535 Virago | Zeta. | 25 | 18.11.2024 v 19:04 spoko |
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10419 | 26.10.2024 v 23:58 badyXV |
Motoservis Garage Sid Vamberk Yamaha XV 535 Virago | ZEMANVLA | 2 | 10.10.2024 v 08:11 Kubák |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |