Chtel bych vedet jaky je rozdil mezi yamahou fz6 n a suzuki gsf 650 bandit(vyhody,nevyhody)
diky za odpovedi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
--VinCenzo-->JollyJoker> záleží co s tou motorkou jezdíš - když to kosíš v zatáčkách a potřebuješ často zrychlovat a zpomalovat, tak tě už bolí prsty z toho, jak musíš na tu páčku tlačit
Roviny mně moc nebaví.Rád se kroutím po zatáčkách a moc brzdit nemusím,dvěma prstama to jde velice lehce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
--VinCenzo-->JollyJoker> no já mám teda jinej názor, když brzdím ze 160+, tak to brzdí pěkně líně...toť můj názor
160+ moc nejezdím,ale i tak brzdí a musím opatrně.
Jen jestli není ten rozdíl v tom mojem "street" zubatém kotouči
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
--VinCenzo-->JollyJoker> To je klidně možné, já mám pořád původní desky a kotouče a prý je dosti znát rozdíl v deskách, ale jelikož bych chtěl moto vyměnit, nezkoušel jsem jiné desky...
A můžu být zvědavej,za co jí chceš vyměnit??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
k fazerovi nemám kromě rěch brzd žádnéí výhody - sloužila mi těch 16kkm naprosto skvěle, jen jsem postupně změnil styl jízdy a k tomu už ten Fazer není, ovšem nemít tak nízko stupačky a policajta, tak zajede solidní sportovní jízdu, protože ten tuhej rám je skvělej a s dobrou pneu je to solidní sportovní nářadí
ale už bych chtěl jít zase dál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
Podobnost čistě náhodná,nebo jsi to byl ty????
Mně FZ6 asi stačí...i když někdy se poohlížím po FZ1,nebo MT-01,ale pak si řeknu: "klídek,na ty naše cesty mi šestikoule bohatě stačí"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
Pak ještě často jezdím s R1čkářem, ale tam mívám spíš vykroucené zápěstí
ale na skřetu bývám hooodně často
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
--VinCenzo-->JollyJoker> Je to klidně možné, jezdím občas s kámošem, co má modré FZko a s ním jezdíme takovým cestovnějším tempem
Pak ještě často jezdím s R1čkářem, ale tam mívám spíš vykroucené zápěstí
ale na skřetu bývám hooodně často
Nešlo my o to,že jsem tě předjel,to je fuk..taky jezdím z kámošem,co má Dragstara, a vyloženě se kocháme...jen jak jsem viděl tvoje foto,tak jsem si vzpoměl na podobného jezdce
Vždycky totiž,když potkám motorkáře,tak si říkam odkud a kam asi jede, když je to specifické moto,tak se mrknu do databáze,jestli to nebyl někdo odsud
rosta91>nj ale co se drive posere fz6 nebo bandit,na co je vice spolehnuti
Pri poctive udrzbe utahaj obe ty motorky tebe, ne ty je. Na FZ6 s litim oleje a prezouvanim gum sem odjel 38kkm, a ztratil jsem jeden uklepanej sroubek ... to byla nejvetsi zavada. Verim ze obe ty motorky daj pri servisovani hodne pres 100 tisic bez problemu ...
U starsi motorky mas vzdycky problem aby to neylo od nekoho dojebany, ale to je zase pro obe stejny.
Jsou tri zpusoby jak si vybrat.
1. Svez se
2. Ktera se ti vic libi
3. Kterou sezenes za penize co do toho chces dat v lepsim stavu
Krasne si zajezdis na obou, na delsi cestovni trasy bych bral bandasku, na castejsi blbnuti kolem komina fazika ... ale oboji jde na obojem :)
Najt_Rajdr>S tím cestováním - yamaháři, kolik máte na Fazeru cestovní rychlost a jakou při ní zaujímáte pozici za řidítky a štítem?
S orig stitkem / polokapota jsem jezdil na nudny dalnici tak 150-170 bez zalehavani, kdyz jsem se nudil moc, tak jsem se prikrcil a dal mu napit. Ale hori pak gumy (zvlast ve dvou na betonovy dalnici) a zabava to stejne neni.
A chce to spunty do usi.
Najt_Rajdr>Dík za info, mrknu tam, ale spíš jsem chtěl osobní odezvu... měřím 190... tak jsem si říkal, jak jsem to proti větru s polokapotou vyhrál a čumím jak mě vítr skoro škrtí, jak se mi vrhá pod krk... nepříjemné.
Ja jsem treba ted cumel, jak mi "ztichla" helma tim, ze jezdim na daytone. Ono totiz na fazeru se sedi hrozne vzprimene, vlastne primo na zadku, na rukou vubec nic. Tim padem mi pak doukalo do helmy pod bradou, hucelo to, a chtelo to vazne dobre padnouci helmu (to teda mam).
Na daytone na rukach mam helmu vystavenou vetru v jinym uhlu, pod bradu mi nefouka, a je po hlucnosti :/
Vitr me teda nerve z masiny ani u jedny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
JollyJoker>Nešlo my o to,že jsem tě předjel,to je fuk..taky jezdím z kámošem,co má Dragstara, a vyloženě se kocháme...jen jak jsem viděl tvoje foto,tak jsem si vzpoměl na podobného jezdce
Vždycky totiž,když potkám motorkáře,tak si říkam odkud a kam asi jede, když je to specifické moto,tak se mrknu do databáze,jestli to nebyl někdo odsud
Občas jezdíme na téhle motorce tři - dvěma kámošům se hrozně líbila, tak se jim taky vyskytla v garáži, to už ale vypadáme jak z jednoho týmu, protože mámme dva navíc skoro stejnou kombinézu
Naposledy editováno 23.06.2010 15:03:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
--VinCenzo-->" to už ale vypadáme jak z jednoho týmu, protože mámme dva navíc skoro stejnou kombinézu"
hlavně,že kluci poznali,co je dobré (myslím tu FZ6).
R1 je hodně silná káva,ale proč ne. Myslím si,že FZ6 dá hodně výborné základy!
Já pokukuju po FZ1,ale uvidím.... Zatím to na to moje ježdění po Jeseníkách stačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
no a motor má 110kW, což ty starší R1 měly
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
--VinCenzo-->JollyJoker> tak FZ1 má k R1čce mnohem blíž než FZ6 k R6, nedávno jsem si i prohlížel a ten rám je tomu erjedničkovému hrozně podobnej
no a motor má 110kW, což ty starší R1 měly
Sílu motoru FZ1 bych využil,protože často jezdíme s manželkou a FZ1 v kapotě vypadá solidně na cestování ve dvou.
Ale zatím teď se chystám spíše řešit laďák, na ten můj šestistovkovej vysavač
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
JollyJoker>Sílu motoru FZ1 bych využil,protože často jezdíme s manželkou a FZ1 v kapotě vypadá solidně na cestování ve dvou.
Ale zatím teď se chystám spíše řešit laďák, na ten můj šestistovkovej vysavač
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
Fidži.V-Strom>Abys nebyl tou FZ1 nebyl zklamanej. Ten motor je takový zvláštní, starší FZS1000 je v celém spektru krom špičky o poznání silnější.
Hele je pravda,že jsem o tom dost četl, že už i Honda to má dávno vychytaný a že je tam lineární nárůst krouťáku. Ale zase v Hondě bych si asi nevybral...leda CB1000R nebo VFR 800 - 1200. Do staršího FZS 1000 se mi už nechce,i když jsem přesvědčen o její (motorové) povedenosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
edit: jo a jinak koukám že jsi z Brutálu, cestu Skřet-Bruntál naprosto žeru a vingle kolem Štáhle jsou pro Fazera uplně ideální prostě mazec úsek
Naposledy editováno 24.06.2010 21:08:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je lepsi
O tom nepochybuji,na druhou stranu klidnej spodek je do města pohodička
Cestiček je tady dost parádních,jen kvalita živice není po opravě moc dobrá.
Malá Štáhle - Václavov
Bruntál - Vrbno pod Pradědem - Bělá p.p - Červenohorské
Jeseník - Ramzová - Branná - Hanušovice
Sobotín - Skřítek
Rýmařov - Dlouhá Loučka - Ecce Homo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit | Brygy | 14 | 14.9.2024 v 08:55 Brygy |
Vibrace stupaček FZ6N [1, 2, 3] Yamaha FZ6 N | Cook | 72 | 9.9.2024 v 12:35 Holomraz12 |
Yamaha Fz6 N řízení Yamaha FZ6 N | Liba-Z-Libave | 2 | 3.8.2024 v 14:27 Gahan37 |
Oprava textilních brašen Suzuki GSF 650 Bandit | Ooooooo1980 | 2 | 2.7.2024 v 13:49 MotoMike |
Cukání motorky Yamaha FZ6 N | virten | 17 | 28.6.2024 v 22:19 Zemina91 |