Téma: Power Comander a GSXR 750 K6
 
4.7.2010 v 12:11
Ma někdo zkušenost s touhle kombinaci ? Zajimalo by mě jestli se to vyplati to koupit jestli sou tam znatelny rozdily a jestli jo tak jaky?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

6.7.2010 v 10:01 | Nahoru | #31

Mischel.m>Cosmogagy> Tak ještě jednou, nelitam 300 po městě to za A.
Za B jde oto jak už jsem psal že když to max dejme tomu ve 250 tak než se to tam dohrabne tak kdyby to mělo maximalku 280 tak je to na 25O 3X rychlejc, nevim jak jinka to napsat, rozumíš mi ?
A jinak na silnici jedu minimalně pač co vyjiždka to by nebyli aspon dva pokusy mě zabit s plechovkama



ne, tomu fakt nerozumim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

6.7.2010 v 10:04 | Nahoru | #32
kubas-12> Kašlem na to sem přehodil převody a myslim že to postači.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

6.7.2010 v 10:07 | Nahoru | #33

Mischel.m>kubas-12> Kašlem na to sem přehodil převody a myslim že to postači.



ja mam vzadu 45 vepredu 17 a jede to svizne, jako litry neujedou, kdyz umis radit... mozna trochu na rovince, mam otevrenou priveru, koncovky stejny co si tam chces dat ty- doporucuji od tenaxu- rev neskutecnej....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

6.7.2010 v 10:17 | Nahoru | #34
kubas-12> TAm nejde o řev ale o vykon a křivku a jak bylo řečeny když ladak tak KN fitr a když toto tak PC aby se vyladila palivova mapa aby to mělo ten efekt jakej by to mělo mit a ne jen řev a větší spotřebu, a ja to beru jakože v porovnani na okruhovou jizdu. V provozu stači uplně zaklad co je. Uvdim jakej bude ted čas na okruhu když sem poladil na převodech.
S laufikem se mě moc loučit nechce pač ma paradni zvuk sice je org ale velde druhyho org lafu je uplně někde jinde nevím čim to ale je to tak. A tak chci vyrazit za hranice a tam sou na Ečka krapek ujetí.

(reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

6.7.2010 v 12:55 | Nahoru | #35
Mischel.m> sefe zrovna tady ten kratkej ti na spodku nic moc neprida a jen to rve jak pica vo hovne...Koukni na gar vykonu Akrapovice... vse tam ma... Tedy premyslet a nebut lenosnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

6.7.2010 v 21:15 | Nahoru | #36

Mischel.m>TO asi pochopi jen ti co jezdí na dromu...



Ja jezdim na tankodromu. Pocita se to??

(reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

6.7.2010 v 21:23 | Nahoru | #37
MartasUS> TAkže po normalnich sinic ČR si chctěl řict? Ne nepočita

(reakce na) Power Comander a GSXR 750 K6

7.7.2010 v 09:38 | Nahoru | #38

Murkin>U suzuki jde premapovat origo jednotka,amici na to delaji takovy pekny zarizeni,jen cekam,jestli klesne dolar a hned to kupuju.



vsak uz s tim pocitam, ze ti to tam na podzim dovezu.

Power Comander a GSXR 750 K6

7.7.2010 v 10:12 | Nahoru | #39
Měl sem GSX-R 750, ale ještě rok 97, poslední s karbecama. Taky to byla bída do 8mi tisíc, vše bylo origo. Tk sem nandal BMC filtr, Dynojet kit a koncovku Scorpion, vše mi udělali a odbrzdili v DK v Podolí a výsledek byl hned o něčem jinym, v 7tis. byl nárůst až 22 koní a 15Nm! Špička se zvedla o 10 kobyl. V praxi to pak bylo tak, že se stačilo pohybovat mezi 4 až 8 tis. aby se ostatní auta pro mě staly vyloženě překážkou v provozu...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist