na výběr je jich hromada,jen nevím při jaké teplotě by se měl spínat..k mání jsou od cca 80-110 °C
řešil to už někdo,nebo najde se někdo kdo to má napsané na čidle a pod.??
myslím,že to maji všechny podobné motorky +- stejné..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
Lubin9>Dolph-cz> myslím že jsem koukal správně, spíš ty ses pomýlil, od 0 tam nic není, ale od 0,9*10na5 Pa což je cca 900 HPa a normální tlak je cca 1000 HPa čemuž odpovídá i bod varu cca 100°C..ale o tom to ut není že
jo,to píšeš správně...,ale jak si potom došel k té teplotě 110°C? když už při tlaku 1050HPa je teplota 101°C-tím pádem 110 °C = tlaku +-1400HPa-což je přetlak pouze 0,4 bar.-takže někde tam chybka ve výpočtu asi bude..
Ale máš pravdu-je to celkem jedno..
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
originál ventilátor má cca 35W-což je zhruba 10x tolik a hučí jako vysavač.
no a i tak to není nějaký zázrak a má co dělat,aby motorku uchladil.
těch 3,5W výkonu je fakt prd a když vezmu v úvahu,že montáží ventilátoru na chladič přece jen trošku zhoršíš průchodu vzduchu pri jízdě,tak mám obavu,že to bude spíše horší,než lepší..
každopádně vyzkoušet to můžeš,nejlépe se to prověří v praxi..
PS:co tam máš za žárovku?,7OW !!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
Mám čidlo teploty chladící kapaliny. Uvidím jak se bude lišit teplota např. při 50km/h a při stání + zapnuté větráky. Jinak světlo mám od Trailtechu - 70W mají samozřejmě obě lampy dohromady
Jarda> 1000x vyzkoušeno kým? Já právě četl na zahraničních fórech slušné reference na PC větráky. Hodně lidí psalo, že s tím jezdí už 1-2 roky a zatím v pohodě. jeden psal, že si dal na každý chladič větráky 2 a za celej den v poušti ani jednou nevařil a větráky fungovali ..
Je to za pár korun, práce je to max. na hodinku se vším všudy (i s pivečkem). Tak proč to nezkusit že...
Naposledy editováno 08.07.2010 22:48:08
pak jsem byl na hoďku vrknout.při běžné jízdě lesem+pár výjezdů i jízdě na takové malé mx trati,kde jsem jedil na jedničku,dvojku...se ventilátor nezapnul ani jednou...
takže zatím spokojenost o víkendu se budu věnovat důkladnějšímu testování..
Ale kdo má na to čas a nevadí mu zbytečná práce s chutí do toho,nic se s tim zkurvit nedá
Je to marný,je to marný, je to marný
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
Spíná jen občas a nevyžadoval žádnou údržbu /pokud se to aspoň trochu dobře přidělá, natahá a zapojí/. Od té doby si nepamatuju že bych vařil. Výhodu to má že při tej Wtáži je mi jedno jak si dlouho běží + nevycucne to třeba slabší baterku. Je jasný že poběží třeba 2x nebo 3x tak dlouho než 15W, ale zase spíná dřív /ne až je na chladiči 100°C/ a preventivně tak ten čas má. A že jsem už viděl vydudanou baterku z origo větráku = téměř jistá smrt baterky. Dál je to za pár Kč a stopro to celý váží 1/2.
[img]
Naposledy editováno 03.08.2010 11:51:41
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
Naposledy editováno 02.08.2010 20:47:05
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
má exc450 05' a problém s vařením neustále, každej výjezd kdy se trochu víc zahrabu vyvařím... dost mě to sere.
Nikoho s exc neznám bo jsem vždycky jezdil na silnici...
Ale vrtulku čerpadla jsem kontroloval, chladičovou směs vyměnil, ale termostat jsem ještě rozdělanej neměl, jestli se třeba nezasekává a neotevře úplně. Přijde mi dost divný, aby při větším zahrabábí takový enduro hned vyvařilo i při 25°C venku. Jak velký problémy jste s tím měli vy? když jste přidávali ventilátory. Větrák bych taky přidal, ale pořád ještě hledám chybu v motorce, bo se mi to fakt moc nezdá...
dík za rady
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
no výjezdy piluju, jezdím často dokola nahoru a dolu, ale třeba každej druhej výjezd ji protáhnu 500m po rovině abych ji zchladil. ale i tak prostě dám výjezd v písku, zahrabu se a než se vyhrabu, tak po 15-30s prostě vařím...
na ten termostat mrknu rozhodně, ještě mě napadlo víčko chladiče, že by byla pružinka poškozená a neudržela tlak. no a pak už jenom budu rovnat žebra v chladiči, protože jich je pár trochu zmáčknutejch. Kámoš co má exc250 2T tak má chladič zmačkanej víc než já a ve stejných situacích ještě nevařil nikdy...
dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
PopiSV píše: čau,
no výjezdy piluju, jezdím často dokola nahoru a dolu, ale třeba každej druhej výjezd ji protáhnu 500m po rovině abych ji zchladil. ale i tak prostě dám výjezd v písku, zahrabu se a než se vyhrabu, tak po 15-30s prostě vařím...
na ten termostat mrknu rozhodně, ještě mě napadlo víčko chladiče, že by byla pružinka poškozená a neudržela tlak. no a pak už jenom budu rovnat žebra v chladiči, protože jich je pár trochu zmáčknutejch. Kámoš co má exc250 2T tak má chladič zmačkanej víc než já a ve stejných situacích ještě nevařil nikdy...
dík
jo,to víčko dělá hodně.taky je dobré mít v chladiči dost hodně silný koncentrát chladící kapaliny-2 díly frydexu a 1 díl vody-o hodně později to vaří,než obyč. voda