s moji prvni moto uz jsem najezdil cca 1500km, pravda, vetsinou sam, ale porad s batuzkem resime, jak se ma spravne drzet.
Samozrejme, ze se snazim jezdit plynule, ale nekdy se to proste neda. Kdyz se drzi me kolem pasu a trochu hooopnu na brzdu tak ju sice jakoze udrzim, ale setkani kouli s nadrzi neni moc prijemny. Na druhou stranu kdyby se drzela jen za zadni drzak, tak mam strach ze ji pri rozjezdu, nebo vetsi akceleraci (haha, vsak se smejte, ale i ER5 to umi :) nekde vyklopim.
Kdyz jsem parkrat jel vzadu na ninji, rikal mi kamos at se opiram o nadrz. Pri brzdeni OK, ale pri akceleraci jsem se malem neudrzel :) Navic muj batuzek tam nedosahne.
Aktualne se drzi jednou rukou kolem pasu a druhou vzadu za drzak, ale se mi taky nezda idealni. Navic se tak moc bezpecne necitim. Preci jen nejbezpecnejsi pocit mam kdyz se drzi fest jak kliste.
Dik za kazdy tip ;)
nebojSA>univerzální uchytuchyt pro spolujezdce---jsou jich mraky
tohle ale vubec neresi problem kouli rozmackanych o nadrz pri prudsim brzeni, popripade pomale jizde z vetsiho kopce
LeonKrkon>Můj baťůžek se přiznal, že usíná...
Jinak mně celkem vyhovuje, když jezdí opřená o moje záda. Rukama to udržím a mám dobrou kontrolu
1 reakcí na tento příspěvek Jak se má držet batůžek
Ty jo, to držadlo pro spolujezdce, to vidím poprvé a moc se mi to teda nezdá...ještě tak na akceleraci, ale jak to řeší brždění Já bych to nechtěla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se má držet batůžek
Kitty>Tak já samo myslela běžnou jízdu spíš cestovního, nebo lehce sportovního charakteru, ne megahustokrutou střelbu, tu praktikovat lépe bez batoha A tak fakt nalepený na sobě, nicméně je to pro batoha hodně fyzicky náročné, nejde takhle jet celej den třeba 800km. Já jsem třeba schopná uhnout kolenem, když se jde do větších náklonů, ale abych zároveň s řičičem brousila koleno, to fakt ne (nehledě na to, že nemám slidery )
Ty jo, to držadlo pro spolujezdce, to vidím poprvé a moc se mi to teda nezdá...ještě tak na akceleraci, ale jak to řeší brždění Já bych to nechtěla.
Už sme to na jednom vláknu řešilu,tuhlu čudnou věc,myslím,že pro řidiče by to bylo dost nepříjemný,kdyby ho batůžek tahle rval za pas při akceleari či brždění.
LeonKrkon>Můj baťůžek se přiznal, že usíná...
Jinak mně celkem vyhovuje, když jezdí opřená o moje záda. Rukama to udržím a mám dobrou kontrolu
Nevozíš mi náhodou tajně batůžka? Ten muj taky usíná. Jak píšou někteří, stačí se pevně držet nohama a ruce klidně muže nechat na stehnech a v pohodě se udrží. Popřípadě přikup kufr dozadu a maš jistotu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se má držet batůžek
Kantorek>babajezi> Tys jezdil někdy Mach 750? Jaké to je? Ten widowmaker byl prý samo peklo na zemi...
Jo, jezdil jsem na to asi 30t.km. Popsat se to nedá. To se musí zažít.
Cosmogagy>na ER-5 je s tim problem kdyz je holka mensi.. vim o cem mluvim kdyz jsem ER-5 jeste mel, tak moja poradne nedosahla na nadrz, a prudsi brzdeni bylo utrpeni a aby se drzela vzadu jsem nechtel, potrebuju mit se spolujezdcem kontakt kdyz nekoho vezu, a ne aby byl narovnany 10cm za mnou a drzel se madla... po tom co jsem presel na CBR se problem ztratil, pac ma vyssi nadrz, takze pritulka uz dosahne...
takze bud si porid spolujezdce s dlouhyma rukama, a nebo prejdi na neco co ma vyssi nadrz
Vidim, že jsi přešel ze stejný mašinu taky na stejnou, dobrá volba :)
Hele u ER-5 žádný prudký brždění nehrozí. Ten jeden kotouč vepředu a buben vzadu jsou fakt na hovno. U Cebra je to jiný, ale zas jak píšeš, drží se líp. Jedna ruka kolem pasu, druhá na nádrži, pri akceleraci obě ruce kolem pasu, při brždění obě ruce na bandu.
Rychle jsem tohle batožině vysvětloval, protože když se zezačátku nezapírala, tak jsem měl během 10km obě zápěstí v hajzlu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se má držet batůžek
V sobotu jsem vezl bejvalou a i přes to, že jsem jí několikrát vysvětloval, jak se má držet, držela se jednou rukou mě a druhou zadního světla. Ještě, že mi ho neutrhla. Dostala pořádně zjebáno.