chtel bych zkusit neco novyho, ale jelikoz sam nevim presne co, tak to chci zkusit takhle - vymenil bych svoje CBR za nejaky vetsi (mysleno alespon 250 ) 4T jednovalec nebo vidlicovy dvouval... nejlip tupejsiho motarda, predelane "tupe" enduro na motardovych kolech, a nebo enduro (XTcka, DRka, TTcka, XRka, KLRa, LC4ky apod), to mne laka nejvic, ale popripade bych mozna vzal i nahace (SV, Monster, VX800 aj)
CBR ma v TP 25kW a najetych neco pres 50tkm. Zrovna jsou na ní přetěsněny vidlice (nové gufera a olej), nová baterka a regulátor dobíjení. Pneu obě 80%, přední desky 80%, zadní desky na výměnu, řetězovka tak 50%. Ladak i origo lauf. Má svoje mušky, oděrky a kosmetické vady, ale jako celek funguje dobře a bezproblémově. Fotky v profilu a dalsi info pres PM
Moderatori budte na mne prosim hodni, a tesim se na nabidky (doufam ze nejaky budou ).
Naposledy editováno 18.09.2010 19:23:28
1 reakcí na tento příspěvek vymena CBR600F rv96 za jedno nebo dvouval
Dneska mi v zápalu boje s YZ250 praskl řetěz, neštěstí se neroztrhl, jen jeden článek praskl u čepu a natáhl se. Takže teď vyměním řetězovku, do měsíce i přední gumu, při přezutí zadní nechám přecentrovat zadní kolo, asi se budou muset některé zatuhlé dráty vyměnit.. No a pak už nebude mít cenu to prodávat
c.j.>a na čem bych mezitím jezdil?
Dneska mi v zápalu boje s YZ250 praskl řetěz, neštěstí se neroztrhl, jen jeden článek praskl u čepu a natáhl se. Takže teď vyměním řetězovku, do měsíce i přední gumu, při přezutí zadní nechám přecentrovat zadní kolo, asi se budou muset některé zatuhlé dráty vyměnit.. No a pak už nebude mít cenu to prodávat
to je tak kdyz se na postarsim ctyrtaktnim dvepade enduru snazis honit dvoutakni dvepade krosku
1 reakcí na tento příspěvek vymena CBR600F rv96 za jedno nebo dvouval
Ale byla to už nová YZ250F, takže 4T, ale i tak měl o více než 10 koní navrch, ale při jízdě na dvojku a nejdelší rovině až 20 metrů, výkon neměl moc význam