jo a taky mám dotaz jestli má EXC450 05-07,08-x nějaký vážnější problémy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?
PRETORIAN88>Vespa> jj, dědkovi sem dohazoval kámošovu DRZ, asi už zas hledá něco jinýho měl nějaký dilema...
Jo dědek má dilemat nekonečno. Zatim chce Jawu 350.
1 reakcí na tento příspěvek jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?
Já do léta jezdil na YZF 250 F a celkem to byla fajn motorka,ale brutální náklady na údržbu (ventily,píst,řetězovka,olej) tak jsem v červenci koupil KTM 450 EXC-R r.v. 2006.
Motorka je o něco těžší než krojda (cca 8kg) ale manévrovatelnost v terénu je v pohodě a motoricky je enduro do terénu lepší než krojda,protože má lepší spodek a střed plynu.Takže když uděláš chybu ve výjezdu dá se to lépe zachránit plynem či spojkou než u krojdy,která se hned staví na zadní.S KTM jezdím i na motokrosové trati a taky není problém,podvozek to má super a síly na rozdávání ALE hlavně ty servisní intervaly a údržba je někde úplně jinde!!!Je rozdíl řešit olej po 5 nebo 15 mth,o ventilech ani nemluvě.
Co se týče KTM 525 EXC, tak to bych spíše považoval za cestovní enduro nebo motárda,moc síly do terénu KTM 250 EXC budeš muset více honit(taky záleží, kde chceš jezdit),takže mé doporučení je 450 EXC-R
Jo,malou značku mám taky na zadku (bez blinkru) a zatím není problém
ps: když jsem KTM kupoval,tak mi všichni říkali,že jen do r.v. 2006 pak prý byl nějaký velký problém s vačkou nebo ojnicí na motorech,ted kua nevím
1 reakcí na tento příspěvek jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?
Naposledy editováno 01.10.2010 22:57:20
Maikl>když už se bavíte o endurech tak taky přihodím dotaz: jaký jsou výhody/nevýhody 2t/4t u endura?
no nevýhody, snad jedině zase ta údržba 2T a 4T je jiná (motor)
jinak tady kolem jezdí kluci na endurech KTM 200 nebo 300 a není vidět,že by jim to v terénu nějak vadilo,ale je fakt,že je u nás převaha 4T motorek .
Já z 2T endur akorát zkoušel GAS GAS 250 - co se týče ovladatelnosti,tak to bylo jako kolo s tím se dalo jezdit všude,akorát ten průběh plynu mi moc neseděl do ostrých výjezdů,prostě nic nic a nejednou urvané ruce jo a hlavně,2T motorky nebrzdí motorem jako 4T,takže ve sjezdech,si hodně na brzdách......
Takže pokud moc nejezdíš,tak 4T ti ledacos odpustí no a 2T tě bude asi stát méně peněz na údržbu
Ale ber to tak,že já 2T nikdy moc nejezdil,takže si ještě počkej na názor nějakého 2T borce
Naposledy editováno 03.10.2010 21:22:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |