http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2
Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL
Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
maxx10>A proč ten tlak udává vyrobce skoro u všech silničních motorek?Proč do manualu nenapíše pro sportovní jízdu zmensete tlak v pneu?Za ímavý je že se objevují zastanci grassela a jsou to mí nepratelé
Ale ja nejsem zadnej zastance Grassela. Taky uz jsem se s nim parkrat dostal do krizku. Ja to tady pisu protoze to tak je a ja tomu verim. Sliky bych si na motorku taky neobul protoze potrebuju obcas taky jezdit pomalu a kdyz je chladnejc. A co ja vim tak 2,5 a 2,9 je mozna tak na tech gumach ne? Nebo to mas vazne jako tlak v manualu od motorky? Hele odpovim ti otazkou. Proc maj nektery motorky problem s prehrivanim? Proc na R6 praskaly vlozky ve valci? Proc mely TLSka problem se zadnim rotacnim tlumicem? Proc ma moje SV slaby brzdy, meky predny vidlice a svetla jen aby se nereklo? Proc na RSVckach odchazi volnobezka? proc K5 a K6 trpi na praskajici ramy?... takhle by se dalo pokracovat donekonecna. Vyrobce nedela vsechno idealne. Treba na SVckach jsou prej nahovno delany vacky a kdyby se dobre scasovaly mohlo z toho bejt 5 koni navrch. Vyrobce neni neomylnej a ten kdo mu slepe veri a nedokaze pouzit vlastni hlvu je trosicku hloupej. Zkus obcas naslouchat zkusenostem lidi okolo sebe.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL>J.M.K.> Ale jo, jak říkám. Máš pravdu......
Jenže prostě já to asi nedokážu ustoupit když vím že mám pravdu. Navíc když někdo svádí vinu na jiný okolnosti než jsou jeho blbost a neznalost. Je to jako koupit šlapku a chtít po ní lásku. Prostě když něco nazouvám tak nejdřív zjistím co to je a jak se s tím nakládá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
maxx10>Nejhorší je že nemas pravdu a myslís si že jo!Myslis že je rozumnejsi doporučovat sliky-byt v super stavu nebo normalní sportovne cestovní gumy?Na cem si normalní motorkar rozbije hubu drív?kde je vetsí riziko aby rozbil svojí motorku kvuli blbcovy kterej je presvedcenej že normalní pneu na motorky nepatří?
Já vím že mám a dokazujou ti to tady i nezávislý lidi
Normální gumy?! Já nemám problém s normálníma gumama homologovanejma jako jsou racetek K1-2, diablo supercorsa SC2, dragon supercorsa, D211 atd.
Ale to co obouváš ty jsou pro mě gumy který bych neobul už nikdy. Ale říkám, věřím tomu že tobě svědčej a seš s něma spokojenej.
Jde mi o to co tu kecáš zas za nesmysly jak jsou kdejaký gumy nahovno a rozbil sis kvůli nim motorku a pak vyleze na povrch tlak 2.5 a 2.9
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
pylot>Ale ja nejsem zadnej zastance Grassela. Taky uz jsem se s nim parkrat dostal do krizku. Ja to tady pisu protoze to tak je a ja tomu verim. Sliky bych si na motorku taky neobul protoze potrebuju obcas taky jezdit pomalu a kdyz je chladnejc. A co ja vim tak 2,5 a 2,9 je mozna tak na tech gumach ne? Nebo to mas vazne jako tlak v manualu od motorky? Hele odpovim ti otazkou. Proc maj nektery motorky problem s prehrivanim? Proc na R6 praskaly vlozky ve valci? Proc mely TLSka problem se zadnim rotacnim tlumicem? Proc ma moje SV slaby brzdy, meky predny vidlice a svetla jen aby se nereklo? Proc na RSVckach odchazi volnobezka? proc K5 a K6 trpi na praskajici ramy?... takhle by se dalo pokracovat donekonecna. Vyrobce nedela vsechno idealne. Treba na SVckach jsou prej nahovno delany vacky a kdyby se dobre scasovaly mohlo z toho bejt 5 koni navrch. Vyrobce neni neomylnej a ten kdo mu slepe veri a nedokaze pouzit vlastni hlvu je trosicku hloupej. Zkus obcas naslouchat zkusenostem lidi okolo sebe.
Jsou ale zasadní udaje vyrobcu kreý by se mely dodržovat a motorka pak funguje dobre.Mas asi docela dobry znalosti o motorkach a tak me udivuje že nevís jakej tlak se používa u litrovych motorek už léta.Je to napsané i na kyvce na levé straně motorky.Tam jsou vsechny informace o pneu tlaku pneu,doporučených pneu,udržbe a napnutí řetězu atd.Jinak vsechny znacky motorek meli problemy a naopak zase vyhody to nemužes tak brat vyvoj je porad dopredu.Rotační tlumic u TL byl nestastnej experiment,Treba zx 10r 04 ma spatny prední brzdy kvuli tomu že nema dobrý třmeny a nema radiální pumpu.Zase ma ale anti hop spojku,super vahu a kvuli malímu rozvoru 1385mm perfetní ovladatelnost v malích rychlostech-taky exoeriment-dát zapomenout težké a spatne ovladtelné zx9r.1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Ghost-CBR1000rr>jo tak ... ale jestli jezdil kudlu na tomhle tak respect
Na tom se ject kudla nedá akorát tak rovně ale určitě bych to z těmahle gumama neposlal na stupačku. Což by neudělal doufám nikdo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Ghost-CBR1000rr>GRASSEL> když si koupiš cbr 1000rr tak ti zadarmo pošlu regulator
to bude určitě moje jasná volba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL>Já vím že mám a dokazujou ti to tady i nezávislý lidi
Normální gumy?! Já nemám problém s normálníma gumama homologovanejma jako jsou racetek K1-2, diablo supercorsa SC2, dragon supercorsa, D211 atd.
Ale to co obouváš ty jsou pro mě gumy který bych neobul už nikdy. Ale říkám, věřím tomu že tobě svědčej a seš s něma spokojenej.
Jde mi o to co tu kecáš zas za nesmysly jak jsou kdejaký gumy nahovno a rozbil sis kvůli nim motorku a pak vyleze na povrch tlak 2.5 a 2.9
GRASSEL>Na tom se ject kudla nedá akorát tak rovně ale určitě bych to z těmahle gumama neposlal na stupačku. Což by neudělal doufám nikdo.
.Ježis aco si tím dokažes že das moto n stupacku?možna tak to že mas mekkej podvozek kterej se ti vnaklonu stlaci a .Zatacku tim rychlejs neprojedes ,at skrtas stupacku nebo kolenem.Jen to dobre vypada,nic víc.Poku nejsi na oruhu jen te to brzdí.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Sice se ptat nemam ale budeš kupovat zase K1,2? nebo něco novějšiho? K1 a 2 se bude už myslim těžko hledat v super stavu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
maxx10>A proč né?klidne i na víc když to ta guma dovolí.
pylot>Ty vole a pak se div ze ti to klouzlo...
Asi bude nejlepší, když si chlapec nastuduje něco o fyzice a chování pneumatik a to zejména chování přehuštěné pneu. Pak by se přestal divit, že mu to klouzlo a přastal by to svádět na pneu a přestal by tady zvracet pitominy.
Naposledy editováno 21.11.2010 13:57:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL>Ghost-CBR1000rr> Ale mi se tady bavíme o starejch conťákách conti force, který jsou za prvý tvrdý a za druhý hovno vydržej a tím jsou známý všude. Ty race attacky jako jmenuješ jsou prej dobrý co takhle slyším od lidí a třeba Milosek.m a Dewwil jezděj jen je Mluvil jsem o těhle
Tohle ale jsou FORCe cestovní -ja měl FORCE MAX -maj mekčí směs.Jak ríkam obul jsem je tam ze zvedavosti a kvuli nízké ceně.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
J.M.K.>GRASSEL> Souhlasím s Tebou, možná se pletu, ale teď mi to trošku začalo připadat, jestli Ti nejde spíš o to, že maxx10 tady napíše nějaké nesmysly, někdo nepříliš znalý je vezme vážně a pak se díky tomu zabije... Zkrátka taková podvědomá zodpovědnost za ostatní, nebo jak to nazvat. Sice jsem neviděl to vlákno, kde lhal o svých kamarádech (a nemám ani čas a náladu to hledat), ovšem to nemíním ani komentovat... Jestli něco opravdu nesnáším, tak jsou to lži a přetvářky a být jedním z těch jeho kamarádů, tak už by to nejspíš dneska byl bývalý kámoš.
Asi bude nejlepší, když si chlapec nastuduje něco o fyzice a chování pneumatik a to zejména chování přehuštěné pneu. Pak by se přestal divit, že mu to klouzlo a přastal by to svádět na pneu a přestal by tady zvracet pitominy.
M1 guma prostě klouže v náklonech a na hraně je hodně nejistá kdy můžeš čekat pád. Jenže další věc je plyn a rychlost, ani náhodou nevydrží to co sportovní gumy. Číst o nich nic nepotřebuju, materiály reklamní tu mám vedle sebe ale to je taky věc trochu jiná. Hele jak říkám, jezdi si je když ti vyhovujou a věřím že k tvému stylu jízdy seděj ale nesnaž se šířit blbosti o jinejch gumách díky tomu že s nima neumíš zacházet a ani je foukat.
Ghost-CBR1000rr>GRASSEL> Je to asi u všech nekonečenej přiběh, ted koupiš a zase začnou padat nemaly finance co
Sice se ptat nemam ale budeš kupovat zase K1,2? nebo něco novějšiho? K1 a 2 se bude už myslim těžko hledat v super stavu
Bude to určitě opět GSXR, nevylučuju K1-2, nelíbí se mi K3-4 ale v replice endurance s tím zařízlým blatníkem je to pecka ale možná K5-6. K7-8 je hnusná. Uvidíme
maxx10>Jsou ale zasadní udaje vyrobcu kreý by se mely dodržovat a motorka pak funguje dobre.Mas asi docela dobry znalosti o motorkach a tak me udivuje že nevís jakej tlak se používa u litrovych motorek už léta.Je to napsané i na kyvce na levé straně motorky.Tam jsou vsechny informace o pneu tlaku pneu,doporučených pneu,udržbe a napnutí řetězu atd.Jinak vsechny znacky motorek meli problemy a naopak zase vyhody to nemužes tak brat vyvoj je porad dopredu.Rotační tlumic u TL byl nestastnej experiment,Treba zx 10r 04 ma spatny prední brzdy kvuli tomu že nema dobrý třmeny a nema radiální pumpu.Zase ma ale anti hop spojku,super vahu a kvuli malímu rozvoru 1385mm perfetní ovladatelnost v malích rychlostech-taky exoeriment-dát zapomenout težké a spatne ovladtelné zx9r.
Jiste ze jsou takovy udaje. Napriklad interval vymeny oleje a podobny veci ktery jsou konstrukcne dany. Ale vyrobce nikdy nemuze vedet jaky obujes gumy a urcite vis ze gumarensky spolecnosti taky vyvijej a delaj co muzou a tak jsou kazdy gumy jiny. Jak muze vedet vyrobce motorky jaky tam das gumy a jakej tem gumam bude vyhovovat tlak? Litrovou motorku jsem nikdy nemel. Nemam na to jeste ani vek a i kdybych ji mel tak jak napnout retez vim i bez stitku. Stejne tak vim jak mam nafoukat gumy aby fungovaly. Zkousel jsem s tim tlakem i laborovat a vzne se mi motorka chovala nejlip s tlakem kolem 2 atmosfer. Kdyz bylo 2.5 uz to bylo uskakany a ty gumy proste nebyly jisty. Hele Maxxi jezdi jak uznas za vhodny ale rikam ti at se nedivis ze ti to nekde uklouzne kdyz to foukas tak ze ta guma vubec nema sanci pracovat. Neco si o gumach precti a zamysli se. Je to logicky ze kdyz se rozplacne a bude mit vetsi stycnou plochu tak bude drzet lip nez kdyz bude jak sutr a dokonale kulata. Samozrejme ani tohle se nesmi hnat do extremu.maxx10>Tohle ale jsou FORCe cestovní -ja měl FORCE MAX -maj mekčí směs.Jak ríkam obul jsem je tam ze zvedavosti a kvuli nízké ceně.
Vzorek je stejnej, vím že jsou cestovní. To co si měl ty jsou sport-tourer což je sportovně cestovní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
maxx10>BOŽEE bYLO TO TEMA SLIKAMA A KDYBYCH JE NAFOUK MENŠÍ TLAK STEJNE BY UKLOUZLI-BYLO CHLADNEJ A TY GUMY SOU PAK NEPOUŽITELNÝ!jAK JE MOŽNY ŽE SEM PO 7LETECH LEHNUL AŽ POTOM CO SEM NAZUL TY SLIKY?
Hele já už ti k tomu řekl proč si lehnul
1: chlad
2: absolutně studená guma když si sebou mlasknul při rozjezdu
3: a to nejpodstatnější - špatnej tlak v gumách!!!
v neposlední řadě nevím co to bylo za slicky a v jakým byly stavu.
2 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
maxx10>NIKDO NIC.vČEM MAJ VÝHODU TY SLIKY???jÁ ,KAMOS Z R6,DRUHY Z R1 SI TO TAKY ZAVINILY SVOJÍ BLBOSTÍ NEBO ZA TO MOHOU TY GUMY?jEZDILY JAKOU DOBU NA NORMALNICH GUMACH A NAJEDNOU PO NAZUTÍ SLIKU ZACLI PADAT,PROČ?
Proto že jsou KOKODI a šetří na nesprávném místě!!!
a co se týče Rece attack tak Street ty competitons rychlejs mizej a v provozu tolik nefungujou ale krizovku jsem s ani jednema nemel
jo a ty forcky jsou fakt puky,kamos na nich ma uz na vfr 10000tkm a ted mu tu masinu ukradli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL>Hele já už ti k tomu řekl proč si lehnul
1: chlad
2: absolutně studená guma když si sebou mlasknul při rozjezdu
3: a to nejpodstatnější - špatnej tlak v gumách!!!
v neposlední řadě nevím co to bylo za slicky a v jakým byly stavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Jde mi hlavně o princip, tenkrát odprosíkovával czerta kterj ho ve vlákně seřval jak kecá a že jestli bude šířit blbosti tak mu dá přes držku atd. Maxx tam každýho buzeroval jak má nelepší bajk, buzeroval i perňu a lidi který o tom věděj hodně a snažili se mu ukázat kde je pravda. On mlel furt svojí. Pak se všem omlouval že už bude hodnej a je to zde opět.
Ten czert, si kupuje slicky pořád protože ví kvůli jaký blbosti spadnul a že gumama to nebylo. Bylo to jeho blbostí že dlouho stál na nějakým kafy nebo co a pak vyjel a hned to poslal do zatáčky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
_Dina_>Proto že jsou KOKODI a šetří na nesprávném místě!!!
Přesně tak!na gumach se nema setrit a experimentovat!