petr.83> for je v tom, že u těchto ročníků CBR nemusíš sundat hlavu válce, takže shodíš boční kapotáž a normálně jenom vyšroubuješ napínák a vyměníš ho ... a proto že 90% lidí to vyřešila touto jednoduchou výměnou napínáku, tak jsem nic víc dělat nemusel. Teprve teď se ukáže, jestli to bude stačit. U novějších ročníků už to tak lehce nejde, tak se automaticky musí shodit víko ... no a když ta výměna šponováku úplně problémy nevyřeší, počítám, že to stejně drnčet při některých startech bude, tak teprve to víko shodím a vizuálně zjistím definitivně stav jak rozvodového řetězu, tak vodící a přítlačné lišty - to jsem chtěl pokud možno oddálit, ale když to bude třeba ... Jinak přes díru od napíníku sice můžeš potlačit na tu přítlačnou lištu, ale podle toho poznáš prd, protože je dlouhá a z toho neposoudíš jak volný je řetěz, protože pokud ona tlačí někde těsně pod ozubeným kolcem nahoře aj dole, tak se moc nepoddá, ani když je řetěz volnější (pouze úsudek). Jinak ni pojde tak max o 0,5 cm, na což by měl napínák stačit, ale to je relevantní, protože stačí ucpat ten kanálek, kterým do něho teče olej a rázem tlačí jenom pružinka. Tlak pružinky při staqrtu před natlakováním odhaduju tak na 1/4 tlaku po natlakování. Tk nějak chápu princip těchto napínáků, proto jsou popisovýny jako hydraulické ...