Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
Odstranění deflektoru se bude muset doladit směsí, nejspíš na každém válci zvlášť..hmm ale pokud už to někdo v minulosti vylepšil (Akrap,Arow,RP) tak cesta lepšímu řešení bude nejistá
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Dát tam Akrap svody , tedy nejspíš Akrap . Jsou sundaný z bouračky kde byly i s koncovkama , ale ty jsou po kreši mrtvý . Nebo RP ?
Jenže využiju potenciál RP i v případě že nemám Ignitech? A ještě je napasuju na Mivvy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
S RP jsem domluvenej , stačí říct že do toho jdu a poslat zálohu .
Napasování na Mivvy je sranda , mám oměřený a podle toho se udělá vývod mezisvodu..
Při takovým ladění se dělá i předstih nebo jen bohatosti ? PC rěší jen vstřiky ?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Pokud tam nedas plnotucny full system ala akrap evo6 s 65mm rourama nebo RP (smaltmoto) podobnych rozmeru, tak z toho nic nevydolujes…
Ze budes rychlejsi na novych gumach, lepsim podvozku a treba o 3kg lehci lithiove baterce, urcite nemusim rikat
Jak už jsem zmiňoval minule , byl jsem spokojenej než jsem kouknul do díry..někdy mi tahle vlastnost dělat věci lepší a lepší přináší potíže ?
Vlastně mě nejvíc zrychlí když si nechám udělat karpály , tady bych mohl začít ? , pak moje hmotnost a fyzička
Díky kluci za názory a konzultace , jdu to nechat vykvasit..
já letos dostal sadu dunlop gpr300 od kamose... na jezdeni do prace to staci... a na jezdeni pro zabavu se trochu bjim kolik gripu to ma...tak se radej drzim trochu zpatky...
loni jsem sedel temer jenom an amannu a najel o hodne min nez 1000 km
Letos jsem na amannu do leta...a ted ho setrim...a jezdim na tom starsim erku bez radialu v normálu... na okruh jsem se posledni tri roky nedostal...a nevim zda pristi uz jo.. nebo jeste zase pauza...
kazdopadne amann mi smetl zadni K3 sice behem 2,5 sezony...ale s najezdem tak 1500 km max... vyhozena teda cca/zhruba na značkách
kurnik...nějak se mi nechce poradne tahat...vsude samy vemeno, traktory, bagry. jeraby... bordel... zemedelci ...lidi neumej ridit... :-/
i to mejto jsem si ted nechal ujit...a ani se mi na aprilce tam vlastne moc nechce... tam se mi lip jezdi na ctyrvalci....
jestlipak by na Falco sel dat letmák z Futury snadno, jen výměnou?
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Je to tvrde, citlivy plyn, po 50km me zacne bolet prdel, zere to jak krava, motorka na hovno...
Asi starnu, budu muset koupit nejakou Hondu a jezdit s panmamou na vylety na spotrebu...
Jo a ti lidi na silnici taky hruza, mam strach a jezdim jen v nedeli...
Naposledy editováno 23.08.2024 09:31:27
Jinak podpis s provozem, curak jeden vedle druhyho.
Ja dal dozadu 180 (S21 jako predtim 190) a vratim se ke 190, cejtim lehkej neklid od zadu, jakoby motorka ztratila neco ze svy jistoty.
A nedobiji mi to
A v Myte jsem nebyl dlouho, s velkym v2 nejsem blazen abych se tam drel. A v Moste naposled s 1gen, takze 3 roky. Leti to
Naposledy editováno 23.08.2024 11:34:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mozna jen prikoupim neco usporneho pro dva, klidne i velky skutr a tunaka si necham dokud se nerozpadne jen tak pro srandu 1x za mesic kolem komina... Tech 50tis by me stejne nevytrhlo a za ty prachy to je more nostalgicke zabavy..
Sice musis nekdy trocju trpet ale vetsinou to dost stoji za to
Okolo anglie 2019 kdy jsme na RSV behě tech 12 dni nekdy jezdili i 750 km za den byla daleko nejlepsi taskarice siroko daleko co jsme provedli a napachali
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Přátelé, máte někdo nějakou zkušenost s hliníkovýma rozetama Renthal. Měl jsem objednanou nýtovanou Supersprox, ale odrazuje mě doba dodání 2,5 měsíce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
carlos38 píše: assassin> Díky.
Přátelé, máte někdo nějakou zkušenost s hliníkovýma rozetama Renthal. Měl jsem objednanou nýtovanou Supersprox, ale odrazuje mě doba dodání 2,5 měsíce.
Mam ji, ale cerstvou. Btw Assassin je ma asi na vsem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |