Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
www.egu-motoren.de/
we can offer a fitting Mikuni carburator for your Honda FMX650.
Price: 295,00 EUR + 20,00 EUR shipping costs
Total sum: 315,00 EUR
Tak oproti Dynojetu 2 (cca1500Kč) dost podstatný rozdíl. Ještě čekám na další nabídky. Juniorovi bude 18let a po skůtru nastupuje na FMXko.Tak skutečně nevím, zda do toho jít, co to přinese - větší zátah, větší maximálku? Co jsem četl,FMXko na laďákách, Dynojetu, KN a s ucpaným přisávání se staví na dvojce na zadní kolo. To já nepostavím ani své GS 800. Nechci,aby se mi hned na začátku střískal a jezdil za 9litrů/100km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
295eur Mi prijde dost predrazeny, Myslim si ze byse dal poridit mnohem levneji.
Dostal jsem výjádření z DK Racing, oficiálního dealera Mikuni:
Dobrý den,
karburátor, který poptáváte je originální díl od Hondy, který nejsme schopni dodat. Pro běžné silniční využití je montáž karb. kitu a KN filtru dodstatečná. Jsme schopni nabídnout druhovýrobní karburátory Mikuni (obdobné tomu, který poptáváte), ale průběh výkonu nebude tak vhodný pro silniční ježdění, jelikož se vrchol výkonu přesune do vysokých otáček a nízké otáčky i se středními budou podstatně slabší. FMX 650 je např. oproti Dominátoru (který má stejný motor) škrceno již na motoru (např. jiné vačky, atd.) a montáž jiného karburátoru není u tohoto modelu až tak zásadní.
Další nabídka na Mikuni mikuni.istore.pl/pl/honda-fmx650-tm40-6.html
není výhodnější. Navíc ten karburátor je univerzální, pro FMXko je třeba doobjednat trysku a jehlu a vše doladit. Pak ovšem vpodstatě vznikne něco, co se blíží k ostrému motardu, ale to už je lepší koupit KTMko,cenou se už blíží. Mě zajímá výkon a tah v nižších otáčkách, ve vysokých otáčkách se navíc snižuje životnost motoru, který na toto není stavěný a ani pro cestování toto nepotřebujeme.Ještě čekám na jeden nezávislý návrh, ale za mne asi Mikuna a přestavba na závodní stroj ne.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
tak jsem si koupil honda fmx 650 a chtel bych samozrejme jako vsichni ostatni poladit vykon, kdo je ochoten me poradit s upravami? nechci zrovna hazet penize do kose, tak jsem si myslel ze by jste me mohli poradit jak je nejlepe investovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
vyfuky tam uz jsou leo vince, K a N jsem dal dnes, iridiova svice, ale chtel bych zkusit to cdi, pripadne i ten karbec s akceleracni pumpu ale to uz sam nedam!
Naposledy editováno 12.02.2013 20:53:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
conny-x píše: PepaXR> cetl jsem to a zkousim i porad dokola, ale nejsem z toho vubec chytrej!!!
vyfuky tam uz jsou leo vince, K a N jsem dal dnes, iridiova svice, ale chtel bych zkusit to cdi, pripadne i ten karbec s akceleracni pumpu ale to uz sam nedam!
Tak na CDI si priprav zhruba 10.000Kč a na karbec s akceleracni pumpou 5.000až7.000Kč pokud uz mas pripraveno: CDI jen vymenis a seřídíš podle pokynu výrobce, karburator vymenis a seřídíš podle vykonu.Víc ti přes internet nejsem schopen pomoci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Stala se E-mailova chyba a vypalili mito podle spatnyho vykresu.
Jde oto ze v miste kde je cervena sipka jeto moc blizko retezu a mam strach ze to tam bude skrtat. Taky se tam dava sroubek kterej se tentokrat sroubuje zevnitr a ne z venku jak bylo u prvniho, sice sem to tam po 10min nasroubouval malou golou s kloubkem ale i tak to byl hlavolam. Poslal jsem tedy uz novy vykres a podle mych odhadu uz to bude OK.
Kdo budete mit zajem dapiste mi do PM, cena bude zverjnena v bazaru nebo PM.
Ikdyz tento nepasuje me to nevadi pac semi uklepal drzak a privarim to na miru
Co nanej rikate?
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Ahoj, gratuluju Nejaky foto motorky by si sem mohl pridat.
Zrovna predevcirem sem koukakl nato odvetravani ze bych to odoperoval
Co tam vsechno mas?? jen tu jednu hadicku?? Jeto tak ze to vede do jakesi nadobky ktera by mela zachytit vetsinu motoroveho oleje a vratit zpet (viz fotka) prebytecny vzduch pokracuje do Airboxu (z druhe strany nahore u ramu).
Ted sem si tak vzpomel vy co mate KN filtr a po vyprani ho znovu inpregnujete z obou stran nebo jen z venkovni strany (po smeru sani)????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Kurnik jak se blejska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
ty jo ja jsem snad uplne blbej, vstrikovani vzduchu je kde prosim???¨
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
conny-x píše: labužník>
ty jo ja jsem snad uplne blbej, vstrikovani vzduchu je kde prosim???¨
jsou to ty trubičky začínající na válci u kolen výfuku, jdou do budníku k motoru a z budníku jdou hadičky směr airbox.
jestli máš u začátku výfukovejch kolen jenom záslepky,tak už to je venku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
conny-x píše: akmb> to muzu vyrobit treba z nerezi?
Volil bych dural, nerez ma jinou tepelnou roztaznost a vzhledem ktomu ze jeto na valci z hlinikove slitiny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
měření oleje Honda FMX 650 | Joumi | 10 | 24.7.2024 v 13:26 combust |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |