kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Kromě libovolné litrové sériovky za posledních pět až deset let
To bych možná ani úplně neřekl. Když pominu, že to jsou méně kvalitní poruchové krámy, co mají průběh výkonu naprd, vše ve špici, tak je jich jen pár za poslední roky, co jsou něčím dál. A to právě max. výkonem a elektronikou. Já jsem zvolil variantu naladění motoru právě na průběh v celém spektru, na úkor max. výkonu. Takže i zde by rezerva byla. Elektroniku zatím tak nějak neřeším. Ale co není, může jednou být...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Je to pravda, to dobry uz tu bylo..
Jak to neskube a nechce me to shodit, tak to neni ono..
Jezdis s tim vubec na silnice? Rad bych to videl..
Jezdím, ale čím dál méně. Není čas nebo je v servisu. Letos třeba vůbec, protože je to celý rok u Vojty. Ty jsi z Břeclavi? Pamatuju si to dobře?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Jezdím, ale čím dál méně. Není čas nebo je v servisu. Letos třeba vůbec, protože je to celý rok u Vojty. Ty jsi z Břeclavi? Pamatuju si to dobře?
Tak tak, z Breclavi. Mozna jsem tam tvoji zahlid tento rok.. byl jsem tam v cervnu..
Petta píše: Tak tak, z Breclavi. Mozna jsem tam tvoji zahlid tento rok.. byl jsem tam v cervnu..
Teď nevím, jestli tam v tu dobu byla. Mezitím byla v Brně kvůli kapotám. V tuto chvíli tam každopádně je. Jinak Břeclav je kousek, takže proč ne...
Naposledy editováno 10.10.2019 09:39:49
JollyJoker píše: Frennky> Už je to pár let,co se doba změnila. Do nedávna si skoro všichni plnili sny a kupovali motorku,kterou vždycky chtěli mít v garáži. Teď zjišťují,že na to není čas, je to nebezpečné, nebo že vlastně je to stejně drahý provoz jak auto a pomalu se toho zbavují. Jen ten kdo vyloženě nepotřebuje peníze si jí nechá. Ti co motorkařili před touto dobou splněných přání, v tom pořád pokračují a maximálně mění stroje,nebo přikupují. Vidím to i kolem sebe, hned přes plot...
je to jako se vsim..vzdycky prijde nejaka vlna..vidim to ted kolem sebe spoustu lidi motorku prodava..protoze to byl jen doplnek,ktery po par letech uz nebavi..ja taky jezdim min ale jen proto ze ten provoz je takovej ze me to proste nebavi jet porad padesat,proto najezdim vic na skutru..ale pokud si mam vybrat jet nekam autem nebo na skutru ci motorce vzdy vyhrajou dve kola.. ..jinak mas pravdu,tak to ted je1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tak tak. Proto mám K5. Protože ty nej motorky se už dělaly...
souhlasim..sam bych si ted stroj tezko vybiral..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: souhlasim..sam bych si ted stroj tezko vybiral..
Tenkrá jsem jasně věděl, chci K5 a hotovo. Ještě jsem teda dostal nabídku funglovky K7, jen o 29 000,- dražší (uvažoval jsem o ní jen proto, že funglovka je funglovka), ale stejně jsem vzal K5. Teď bych fakt nevěděl. Snad Nortona?
Naposledy editováno 10.10.2019 14:31:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tenkrá jsem jasně věděl, chci K5 a hotovo. Ještě jsem teda dostal nabídku funglovky K7, jen o 29 000,- dražší (uvažoval jsem o ní jen proto, že funglovka je funglovka), ale stejně jsem vzal K5. Teď byvh fakt nevěděl. Snad Nortona?
to rikali typci v anglii, ze je to horsi nez ital
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: to rikali typci v anglii, ze je to horsi nez ital
No, takže bych stále nevěděl... Ale jsou aspoň pěkný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: No, takže bych stále nevěděl... Ale jsou aspoň pěkný.
jj na vystavku nebo na to abys na ni neco vylepsoval asi bude ok
z novejch motorek bych si asi vybral, ted v zime vyjde nova 450 od TM ... no a nebo HQV FS450 2020
assassin píše: jj na vystavku nebo na to abys na ni neco vylepsoval asi bude ok
z novejch motorek bych si asi vybral, ted v zime vyjde nova 450 od TM ... no a nebo HQV FS450 2020
Já už bych rád něco na ježdění... Ta motorka vypadá, že už nepotřebuje vylepšovat. Vypadá...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin> Novou motorku bych taky nevěděl. Asi nové Tuono,nebo Triumph Thruxton 1200R... každopádně bych chtěl zažít znovu ten pocit, když jsem se poprvé projel na Tuonu 1.gen....
Ten Thruxton pojede líp, než Norton. Ale prostě to není Norton...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Ten Thruxton pojede líp, než Norton. Ale prostě to není Norton...
Ono je to prast jako uhod, jen u nortona tomu ted zkousi maketing vtisknout punc neceho exkluzivniho vetsim podilem rucni vyroby a vysokou cenou...
Thruxton je na me uz moc "racer" a min cafe, speed twin mi prijde elegantnejsi a min "retro" (uz jsem se toho nejak prejedl) a bude pohodlnejsi na takovy pohodovy svezeni...
Ja teda mam volbu docela jednoduchou, me by stacilo opravit motor na bonniem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin> Novou motorku bych taky nevěděl. Asi nové Tuono,nebo Triumph Thruxton 1200R... každopádně bych chtěl zažít znovu ten pocit, když jsem se poprvé projel na Tuonu 1.gen....
Z čeho jsi přesedl?
Já když poprvé sednul na milli, byl jsem docela smutnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Z čeho jsi přesedl?
Já když poprvé sednul na milli, byl jsem docela smutnej
Protoze v tvojich prackach se na ni hned neco vysralo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A pak jsem ještě takový podobný pocit měl,když jsem sedl na 999 .... no vlastně tu jsem chtěl vrátit,že na ní nejde jezdit
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja se svezl poprve na rsv a 999(slabe) po TL a oba motory me výkonove zklamaly - rsv jede vic, ale az uplne nahore. Cekal jsem vic Kazdopadne tuhost ramu a brzdy jsou na obou jinde, o tom zadna.
assassin píše: Ono je to prast jako uhod, jen u nortona tomu ted zkousi maketing vtisknout punc neceho exkluzivniho vetsim podilem rucni vyroby a vysokou cenou...
Thruxton je na me uz moc "racer" a min cafe, speed twin mi prijde elegantnejsi a min "retro" (uz jsem se toho nejak prejedl) a bude pohodlnejsi na takovy pohodovy svezeni...
Ja teda mam volbu docela jednoduchou, me by stacilo opravit motor na bonniem
Připadne mně to trochu jako Ducati a Aprilka, která je považována za něco proti ní podřadnějšího... I když třeba úplně není. To jen ta umělá výjimečnost Ducati.