Dily na batbike





Téma: Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Tak na mě taky došlo!!!
Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.


Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.

No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.


Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.

Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…


Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.


Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.

Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .


Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch

Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.

Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....


Předchozí
1... 20 21 22 23
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

6.11.2024 v 05:00 | Nahoru | #661
Super prace a odhodlani Pavle

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.11.2024 v 10:59 | Nahoru | #662
Dobrý den, jsem moc rád že Jste to po pádu nevzdal.
Je mi jasné že po bitvě každý generál ale když jsem si kupoval kapoty na V2
tak jsem přibral i kryt nádrže. Nevím jak moc by to pomohlo při tvrdé ráně ale
lepší než nic.
Fazko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.11.2024 v 11:22 | Nahoru | #663

Kamikadze-Ace píše: Super prace a odhodlani Pavle



Dík Honzo Jak ses aklimatizoval na druhým konci světa? Používáš maloobjemový bike pro dopravu do práce jak je místním zvykem ?

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.11.2024 v 11:22 | Nahoru | #664

alobalista píše: Kamo ses borec .

Drzim palce a at to frci .



Díky

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.11.2024 v 11:26 | Nahoru | #665
fazko> Kryt nádrže hodně pomůže při většině klouznutí. V mém případě by byl k ničemu bohužel moc velká rána

JInak moc pěknej kryt

Naposledy editováno 10.11.2024 11:27:03

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

11.11.2024 v 06:23 | Nahoru | #666
doucha> aklimatizace probehla nebo spis stale probiha kazdy den je necim zajimavy a trochu Te zklamu do prace jezdim vozem jelikoz mam ridice

zkusil sem si tady ridit a je to sila a co se tyce motorek tak mam v planu si pujcit bawo jelikoz za rohem je showroom BMW a maji tam vsechny GS jak male stredni tak nejvetsi a pujcuji to na testovani ale vydesene pohledy indu na bawu kdyz za trinactikilo zatahnou je hrozna sranda

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

19.11.2024 v 17:08 | Nahoru | #667
Zdarec , mám zase drobný pokrok, nová hadice k zadnímu třmenu a kabeláž k čidlu. Hadice je vedena jinak než byla původní. Původně šla společně s kablíkem k čidlu, takže pod vodítkem řetězu, ale takhle mi to přijde lepší.


Přišlo mi také lešení, tak jsem mohl dát nový filtr, sání a nový držák tlumiče řízení (původní úchyt - nálitek na krku se ulomil)



To je zatím vše Zase příště

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

19.11.2024 v 23:57 | Nahoru | #668
doucha> Proč lidi jako ty nedělají v těch autorizovaných servisech... 100 tisíc měsíčně by bylo málo!!!

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.11.2024 v 00:03 | Nahoru | #669

TomasRA píše: doucha> Proč lidi jako ty nedělají v těch autorizovaných servisech... 100 tisíc měsíčně by bylo málo!!!



mozna prave proto?

doucha: dobrej progres, ten aftermarket drzak tlumice je super

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.11.2024 v 06:58 | Nahoru | #670

TomasRA píše: doucha> Proč lidi jako ty nedělají v těch autorizovaných servisech... 100 tisíc měsíčně by bylo málo!!!



To je hezká pochvala ale s tempem jakým to dělám bych si v servisu nevydělal ani na slanou vodu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.11.2024 v 07:19 | Nahoru | #671
TomasRA> spíš bych řekl, že by ho to nebavilo. Tohle je evidentně pro douchu zábava a vlastně relax. Jak se z toho stane otročina stojí to zahovno.

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.11.2024 v 10:00 | Nahoru | #672
Kubik19> Přesně jako obživa je to řehole, večer místo telky když je venku hnusně fajn zábava

Naposledy editováno 20.11.2024 10:01:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.11.2024 v 10:18 | Nahoru | #673
Kubik19> Tak na tom něco bude. Vidím to u programování. Nejdřív největší hobby, pak rachota.

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.11.2024 v 14:58 | Nahoru | #674
TomasRA> já se tím živím, ale neznám motomechanika co má kilo měsíčně, možná ten co má i brzdu a dělá sám na sebe...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

9.12.2024 v 19:38 | Nahoru | #675
Tak jsem se dostal do fáze, kdy už je to k nastartování. Nalitý kapaliny upravená kabeláž a při zapnutí zapalování nevyskočila na dysplay žádná chyba, ale nebylo slyšet čerpado v nádrži. Tak jsem šel postupně od pojistek, relé, odvod z relé vše v pořádku a na konci v konektoru k čerpadlu napětí chybí . Tak dolů nádrž, rozpletení svazků kabelů a pak jsem našel chybu, kterou bych nepředpokládal. Nový kablík bez viditelného přerušení ale nedošlo po něm napětí. Normálně byl uvnitř izolace přerušený .
Tak jsem ho vyměnil, čerpadlo zavrčelo, cajk. Zkusím nastartovat, ale startér ani nehlesne. Znovu procházení kabelů, pak už ze zoufalství zkusím připojit starý ohořelý
dysplay a motor naskočí a v klidu běží .
Potřeboval bych poradit od někoho kdo už něco podobného řešil, zřejmě se ty nový budíky nedohodnou s imobilizérem. Ten novej budík normálně naběhne, kontrolky všechno vypadá ok, jen mi to nespustí startér. Dá se nějakým způsobem ten budík překódovat aby to spolu fungovalo?
Díky za všechny rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

9.12.2024 v 20:54 | Nahoru | #676

doucha píše: Tak jsem se dostal do fáze, kdy už je to k nastartování. Nalitý kapaliny upravená kabeláž a při zapnutí zapalování nevyskočila na dysplay žádná chyba, ale nebylo slyšet čerpado v nádrži. Tak jsem šel postupně od pojistek, relé, odvod z relé vše v pořádku a na konci v konektoru k čerpadlu napětí chybí . Tak dolů nádrž, rozpletení svazků kabelů a pak jsem našel chybu, kterou bych nepředpokládal. Nový kablík bez viditelného přerušení ale nedošlo po něm napětí. Normálně byl uvnitř izolace přerušený .
Tak jsem ho vyměnil, čerpadlo zavrčelo, cajk. Zkusím nastartovat, ale startér ani nehlesne. Znovu procházení kabelů, pak už ze zoufalství zkusím připojit starý ohořelý
dysplay a motor naskočí a v klidu běží .
Potřeboval bych poradit od někoho kdo už něco podobného řešil, zřejmě se ty nový budíky nedohodnou s imobilizérem. Ten novej budík normálně naběhne, kontrolky všechno vypadá ok, jen mi to nespustí startér. Dá se nějakým způsobem ten budík překódovat aby to spolu fungovalo?
Díky za všechny rady


Ten přerušenej kabel byl asi origo, co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

Skvělá odpověď, děkuji! 9.12.2024 v 21:27 | Nahoru | #677
doucha> o novych duc nevim nic, ale u 999 mam sparovanou jednotku a budiky. kdyz se davaji nove budiky musi se koupit nove z duc, nebo z nich udelat "pannu" - cizojazycna fora pro ne pouzivaji termin Virgin. Umi to lidi co se prehrabuji v SW origo jednotky... pripadne vypnout v jednotce immo, ale to uz vyjde dost nastejno.
U 999 je nejjednodussi varianta DP jednotka, treba ta co byla k termignoni laufum, ta ma vyplej immo.

ocekaval bych, ze se v tom pristupu k elektronice mnoho nezmenilo a bude to podobne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.12.2024 v 07:41 | Nahoru | #678

BlackSabbath píše: Ten přerušenej kabel byl asi origo, co?



Nevím co myslíš tím "origo", normálně novej kablík barevná licna 0,75 odmotaná ze špulky. Nevím kdo to vyrábí .Kablo Kladno už asi dneska ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.12.2024 v 07:43 | Nahoru | #679

assassin píše: doucha> o novych duc nevim nic, ale u 999 mam sparovanou jednotku a budiky. kdyz se davaji nove budiky musi se koupit nove z duc, nebo z nich udelat "pannu" - cizojazycna fora pro ne pouzivaji termin Virgin. Umi to lidi co se prehrabuji v SW origo jednotky... pripadne vypnout v jednotce immo, ale to uz vyjde dost nastejno.
U 999 je nejjednodussi varianta DP jednotka, treba ta co byla k termignoni laufum, ta ma vyplej immo.

ocekaval bych, ze se v tom pristupu k elektronice mnoho nezmenilo a bude to podobne...



Díky zkusím jestli to umí v Ducati přepsat nechce se mi od nich kupovat novej budík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.12.2024 v 07:57 | Nahoru | #680

doucha píše: Díky zkusím jestli to umí v Ducati přepsat nechce se mi od nich kupovat novej budík.


Možná by to zvládl i týpek, kterej tu je pod přezdívkou X-tra-x.

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.12.2024 v 08:24 | Nahoru | #681
Koudy01> Dík zkusím mu napsat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.12.2024 v 12:11 | Nahoru | #682

doucha píše: Nevím co myslíš tím "origo", normálně novej kablík barevná licna 0,75 odmotaná ze špulky. Nevím kdo to vyrábí .Kablo Kladno už asi dneska ne


Aha. Myslel jsem to prostě originál kabel/svazek od Ducati...

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.12.2024 v 13:07 | Nahoru | #683
BlackSabbath> Nee tahal jsem novou svojí kabeláž

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.12.2024 v 13:13 | Nahoru | #684
assassin> Co se týká těch budíků, tak odpověď z Ducati je taková , že to umí spárovat, ale musí být ten co jsem koupil jako jetý odhlášený z původní motorky jinak to prý nelze....a to jsem v pasti, protože to žádný prodávající samozřejmě neudělá. Takže pokud budete v podobné situaci tak na to pozor.
Jdu hledat další možnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.12.2024 v 13:57 | Nahoru | #685
doucha> ti lide co ty jednotky hackuji umi vic nez ti v ducati, toho typka z Velkeho Mezirici bych zkusil, me slibil naklonovat origo jednotku (ma v sobe HW problem) chci klon te origo i s Immo a ne DP, protoze jinak mam celou motorku komplet original...

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.12.2024 v 14:10 | Nahoru | #686
assassin> Já si také myslím, že jde skoro všechno když víš jak na to

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

Dnes v 09:17 | Nahoru | #687
Předchozí
1... 20 21 22 23
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1 ... 4, 5] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... TomasRA 150 Včera v 18:14 TomasRA
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... PP_MT 1 30.10.2024 v 08:35 LukinNc750x
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 7 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 Richard_899 4 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X

TOPlist