Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.
Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.
No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.
Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.
Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…
Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.
Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .
Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.
Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kamikadze-Ace píše: Super prace a odhodlani Pavle
Dík Honzo Jak ses aklimatizoval na druhým konci světa? Používáš maloobjemový bike pro dopravu do práce jak je místním zvykem ?
zkusil sem si tady ridit a je to sila a co se tyce motorek tak mam v planu si pujcit bawo jelikoz za rohem je showroom BMW a maji tam vsechny GS jak male stredni tak nejvetsi a pujcuji to na testovani ale vydesene pohledy indu na bawu kdyz za trinactikilo zatahnou je hrozna sranda
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Přišlo mi také lešení, tak jsem mohl dát nový filtr, sání a nový držák tlumiče řízení (původní úchyt - nálitek na krku se ulomil)
To je zatím vše Zase příště
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Tak jsem ho vyměnil, čerpadlo zavrčelo, cajk. Zkusím nastartovat, ale startér ani nehlesne. Znovu procházení kabelů, pak už ze zoufalství zkusím připojit starý ohořelý
dysplay a motor naskočí a v klidu běží .
Potřeboval bych poradit od někoho kdo už něco podobného řešil, zřejmě se ty nový budíky nedohodnou s imobilizérem. Ten novej budík normálně naběhne, kontrolky všechno vypadá ok, jen mi to nespustí startér. Dá se nějakým způsobem ten budík překódovat aby to spolu fungovalo?
Díky za všechny rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Tak jsem se dostal do fáze, kdy už je to k nastartování. Nalitý kapaliny upravená kabeláž a při zapnutí zapalování nevyskočila na dysplay žádná chyba, ale nebylo slyšet čerpado v nádrži. Tak jsem šel postupně od pojistek, relé, odvod z relé vše v pořádku a na konci v konektoru k čerpadlu napětí chybí . Tak dolů nádrž, rozpletení svazků kabelů a pak jsem našel chybu, kterou bych nepředpokládal. Nový kablík bez viditelného přerušení ale nedošlo po něm napětí. Normálně byl uvnitř izolace přerušený .
Tak jsem ho vyměnil, čerpadlo zavrčelo, cajk. Zkusím nastartovat, ale startér ani nehlesne. Znovu procházení kabelů, pak už ze zoufalství zkusím připojit starý ohořelý
dysplay a motor naskočí a v klidu běží .
Potřeboval bych poradit od někoho kdo už něco podobného řešil, zřejmě se ty nový budíky nedohodnou s imobilizérem. Ten novej budík normálně naběhne, kontrolky všechno vypadá ok, jen mi to nespustí startér. Dá se nějakým způsobem ten budík překódovat aby to spolu fungovalo?
Díky za všechny rady
Ten přerušenej kabel byl asi origo, co?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
U 999 je nejjednodussi varianta DP jednotka, treba ta co byla k termignoni laufum, ta ma vyplej immo.
ocekaval bych, ze se v tom pristupu k elektronice mnoho nezmenilo a bude to podobne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
BlackSabbath píše: Ten přerušenej kabel byl asi origo, co?
Nevím co myslíš tím "origo", normálně novej kablík barevná licna 0,75 odmotaná ze špulky. Nevím kdo to vyrábí .Kablo Kladno už asi dneska ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
assassin píše: doucha> o novych duc nevim nic, ale u 999 mam sparovanou jednotku a budiky. kdyz se davaji nove budiky musi se koupit nove z duc, nebo z nich udelat "pannu" - cizojazycna fora pro ne pouzivaji termin Virgin. Umi to lidi co se prehrabuji v SW origo jednotky... pripadne vypnout v jednotce immo, ale to uz vyjde dost nastejno.
U 999 je nejjednodussi varianta DP jednotka, treba ta co byla k termignoni laufum, ta ma vyplej immo.
ocekaval bych, ze se v tom pristupu k elektronice mnoho nezmenilo a bude to podobne...
Díky zkusím jestli to umí v Ducati přepsat nechce se mi od nich kupovat novej budík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Díky zkusím jestli to umí v Ducati přepsat nechce se mi od nich kupovat novej budík.
Možná by to zvládl i týpek, kterej tu je pod přezdívkou X-tra-x.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Nevím co myslíš tím "origo", normálně novej kablík barevná licna 0,75 odmotaná ze špulky. Nevím kdo to vyrábí .Kablo Kladno už asi dneska ne
Aha. Myslel jsem to prostě originál kabel/svazek od Ducati...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Jdu hledat další možnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
https://allegro.sk/p...JZjk23gaAuYcEALw_wcB
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1 ... 4, 5] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 150 | Včera v 18:14 TomasRA |
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 1 | 30.10.2024 v 08:35 LukinNc750x |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 4 | 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |