kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
FiZzeR píše: Nemusíš, originál mám v mobilu
(e. A mám pocit, že to pepík úplně nepochopil... )
A jinak ti co mají xichtoknihu, tak Motorkáři motorkářky CZ, svou tvořivost tam ventiluji tak třikrát týdně
Asi to fakt nepochopil a nohsledi taky ne.. jeste mu to lajkujou jak telata..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> jj, prvního boxíka jsem taky ořval, když dostal poslední injekci a to jsem si myslel, že jsem tvrďák, njn, nikdo mi nikdy takhle v náručí neumře, tohle už asi nebude takové, ale i tak ho mám rád a nebude to lehký
To me povidej. Taky pomalu odchazí pred ocima.
E: na to je jedinej recept. Koupit dalšiho cokla.
Naposledy editováno 21.12.2019 10:01:36
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stann píše: Johnny83> Mě se po delší odstávce na monsteru osvědčilo odpojit hadičku k podtlakové pumpě a udělat na ní podtlak např. stříkačkou, aby se karburátory zaplavily a pak chytl na pár otočení. Bez toho jsem ho mohl trápit do vybití baterky...
Můžu se s dovolením vrátit k tomuhle problému? Dneska jsem byl v garáži. Ohledně týhle první rady, to je taky myšleno na tý hadici k sání u ležatýho válce? To jsem zkoušel a nepomohlo. To spíš bude v benzínovym okruhu, přijde mi, že tam prostě nejde benzín. Jestli se nepletu, skrz tu pumpu jde jak benzín, tak vzduch? Nebo musim napřed odsát vzduch aby se naplnily ty karbce?
Honzatuu píše: Johnny83> všechno jde zjistit snadno. Tak Teda začni u podtlaku. Vytahni hadičku přívodu paliva do karburatorů. Pak hadičku kudy jde podtlak do toho ventilu, vraž to do pusy a udělej podtlak. (když poteče benzin tak je v pořádku - pokud ne, tak jsi našel závadu). Pokud funguje tak jdi ke karburátorům. Najdi dole na plovákové komoře šroubky na odkalení a vypusť benzín. Pak přípoj přívod paliva z podtlakového ventilu zpět do karburatorů a pusou udělej zase podtlak aby jsi ten ventil otevřel a zaplavil plovákovky.(nebudeš zbytečně točit motorem než to zaplaví.)
Pak přípoj hadičku na přívod podtlaku zpět a zkus nastartovat.(baterka musí být dobře nabitá) Pokud chytne tak super a pokud ne tak vytoč svíčky jestli tam jde benzín.
Tohle mě teda čeká příště, tak jen pro jistotu, přívodní hadičku ke karbcům mám vyndat u tý pumpy? Jinak bych musel sundat celej airbox... A z druhý strany vyndám přívodní hadičku, nasaju benzín, strčim do pumpy, mezitím z druhý hadičky vypustim benzín z karbců, taky vrátím do pumpy, pak teda ještě odsaju vzduch z hadičky k sání předního válce, jak psal Stann, aby se zaplavily karburátory, a zkusím s plně nabitou baterkou nastartovat?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jinak se omlouvám že jsem tu narušil zverimex
neotravuj tady na ducati-ktm-bmw vlakne s nejakou posranou motorkou..ted jsou v kurzu domaci mazlicci2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: neotravuj tady na ducati-ktm-bmw vlakne s nejakou posranou motorkou..ted jsou v kurzu domaci mazlicci
Já myslel ať na ktm-bmw fóru neotravuju s ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Petta> bez, ven
Si taky myslim. Akorat sam si s tim neporadim a Fiala se s tim srat nebude..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Si taky myslim. Akorat sam si s tim neporadim a Fiala se s tim srat nebude..
to je dural předpokládám?
pokud jo - ohřej hokovzdušnou pistolí ten dural, bacha ať to horko nejde na to ložisko, nejlépe obrácené směrem dolu to ložisko a ono samo vypadne.
Žádná věda
Naposledy editováno 21.12.2019 16:42:29
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: to je dural předpokládám?
pokud jo - ohřej hokovzdušnou pistolí ten dural, bacha ať to horko nejde na to ložisko, nejlépe obrácené směrem dolu to ložisko a ono samo vypadne.
Žádná věda
To fakt nevim, ze ceho to je. Zkusim tedy. Zpatky asi stejnym zpusobem, ze? Dik
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: To fakt nevim, ze ceho to je. Zkusim tedy. Zpatky asi stejnym zpusobem, ze? Dik
Nebo dát ložisko do mrazáku. A asi oblepit tu vnitřní hranu, aby tam nešla další vrstva, to už bys to tam zřejmě nedostal
Naposledy editováno 21.12.2019 17:19:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: To fakt nevim, ze ceho to je. Zkusim tedy. Zpatky asi stejnym zpusobem, ze? Dik
pokud chceš eloxovat je to hliník/dural a ano nazpět úplně stejně. Pokud jsou tam dvě ložiska je dobré je dávat s osou kuli lepšímu ustředění
Naposledy editováno 21.12.2019 17:20:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Nebo dát ložisko do mrazáku
pitchovina - protože roztažnost/smrštitelnost železa je oproti duralu mizivá
ocel má koeficient 11 hliník 24
Naposledy editováno 21.12.2019 17:22:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: pitchovina - protože roztažnost/smrštitelnost železa je oproti duralu mizivá
Bla bla bla, jseš nějakej chytrej