kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Přesně v takymhle embéčku sem jednou před sebou tlačil nějakýho Nývlta od Milešova do Duchcova.Se neudržel na svý půlce,předjížděl na slepou bábu,ale přišlo mu to s jeho spolujezdcem rejs woe…
E.:twoe hlavně nepiš,žes to byl ty
Tam jsem snad nikdy nebyl,to jsem fklidu a kdyby to byl otec,tak toho zmerili i ve 196ti pred C.Lipou a to uz brzdil,takze ten se tlacit nenecha,pouze ve vsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Hele nepřeháněj.O1 byla s bídou průměr.Fabia a Superb1 podprůměr.Jediná Fabia RS1 i když s tim sazometem,uměla aspoň trochu zatočit,jinak to všechno vynášelo, drncalo,pocitově nejdřív docela drželo a pak rovnou vyletělo..
E: a na tu Audi si teda počkam.Brácha měl benzínovýho doutníka..
tohle byla 100 r.v.1994(poslední model před A6 ,ale něco už bylo stejný) kupoval jsem s odřeným bokem a uraženým levým zrcátkem od svodidel od borce co za ni dal 1,8 měla najeto 18tis . šestikvalt v kůži ,dřevě ,klimatronik vepředu recaro sedačky ,všechny vyhřejvaný...........prostě mrdolibovka , zkusím najít fotky
Naposledy editováno 13.01.2020 16:13:50
Tifone píše: assassin>zmulin> naprava
jo je to taky nejaka primitni naprava, ale skoro mi to prijde vic podobny "pevny" naprave a ze to v prubehu zdvihu ten odklon kola bude menit "lip" nez to co je na oktavce. Ale nechce se mi nad tim moc badat - jedu k doktoru, kouknu na to vecer. Quattro vypada lip, zda se ze ty predokolky vic sidej
Naposledy editováno 13.01.2020 15:49:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Tak moje 2.4 ma na 10tkm 8.5,slusne do rakouskejch Alp a zpet za 7.3 a pri preletu Nemecka,kdy se snazim drzet 180+ prijedu do 10.5
co máš za 2,4 ? to není daleko od mých hodnot... doufám, že to není ta honda s benzínem...to bych asi vyvolal další flame
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kazdopadne podotykam,ze spotrebu nemerim,takze hazim udaje z palubaku..Mne je burt,co to zere,stejne tankuju,kdyz uz je rucicka kolem pulky,niz se mi nelibi,neladi to pak s teplotou vody
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jestli chceš tvrdit, že ti ta "plečka" jezdí v těhle rychlostech za 10,5 jdu si otevřít to červený, jak včera psal Fanda...bo to tu fakt nemá smysl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Zima ,sůl a taaaak
a kde je ta zima ale sul chapu taky bych do toho bajk nevzal,,ta rychla jizda proste hraje do karet vykonnemu benzinaku ... respektive autu co je cele na rychlou jizdu stavene.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Kubák> … starej atm benzín 2,4 při 180 + km/h...do 10,5 l/100km ...nebo že ti z 8,5 vyleze prům. spotřeba na 10,5 ?...
Jestli chceš tvrdit, že ti ta "plečka" jezdí v těhle rychlostech za 10,5 jdu si otevřít to červený, jak včera psal Fanda...bo to tu fakt nemá smysl...
tak uz tu byla hadka o zrychleni atd a melo se to testovat, ale nejak to umrelo... jo vlastne tys mel nehodu, takze za to tak uplne nemuzes.
klidne by slo udelat i testovani spotreby - ja si pujcim 440i a dame rychlej prulet po naky dalnici a porovname spotreby.
on Kubak zas tak prehistoricky auto nema, silny benziny sice neumi jezdit za 6, ale zase maji docela rozumny spotreby pri rychlostech kde tem uspornejm autum dochazi dech...
rekl bych, ze to co tu srovnavame je podobnej pripad jako ten slavnej test topgearu prius vs M3 (v nasem pripade rychly benzinovy auto vs stodola na kolech s pomerne zravym ropakem - a rychla jizda, tzn podminky staveny tomu rychlymu autu na telo)
Naposledy editováno 13.01.2020 17:04:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: assassin> Jo,soused to jezdi predpisove rapidem se stejnou spotrebou
viz vyse, dalnice + silnej benzinak v aute co je na rychlou jizdu staveny ... vs nakupni taska do mesta.
navic ta 2,4i u hondy je etalon ve sve tride..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: assassin> Jo,soused to jezdi predpisove rapidem se stejnou spotrebou
No jo ale on tam nema motor ale parodii na motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chces jako rict ze naftaky nejsou stavene na rychlou jizdu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: assassin> ctes to nekdy po sobe?
Chces jako rict ze naftaky nejsou stavene na rychlou jizdu?
ja jsem ale nepsal obecne o vsech naftacich
psal jsem, ze tu srovnavame dieselovou V70 s rychlyma benzinovyma sedanama/kupickama a ze to neni fer srovnani a tudiz to vychazi jak to vychazi
pokud bys proti benzinove E92 325i postavil dieselovou E92 325d tak bude pri rychlostech 180-200 po dalnici ten ropak uspornejsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ja jsem ale nepsal obecne o vsech naftacich
psal jsem, ze tu srovnavame dieselovou V70 s rychlyma benzinovyma sedanama/kupickama a ze to neni fer srovnani a tudiz to vychazi jak to vychazi
pokud bys proti benzinove E92 325i postavil dieselovou E92 325d tak bude pri rychlostech 180-200 po dalnici ten ropak uspornejsi.
Ono to tak vyznelo.
Ale souhlas. Vseobecne by se melo porovnavat porovnatelne.
Tifone píše: Ono to tak vyznelo.
Ale souhlas. Vseobecne by se melo porovnavat porovnatelne.
ono tech opravdu "rychlejch" naftaku zas tolik neni, preci jen to neni to cim tyhle motory exceluji...
a u tech opravdu rychlejch ty spotreby nejsou az tak super jak by clovek cekal. 3x preplnovanej trilitr u bmw kde to oznacuji 50D je docela zravej.
kazdopadne fyziku neokecas, diesel ma z principu vetsi ucinnost. To ze v jedne etape se ty ucinnosti temer vyrovnali si myslim, ze bylo zpusobeno tim, ze dieselu tu ucinnost shodily DPF filtry.
tzn nebyvale usporne benziny vs. nebyvale zrave diesely byla specialita jedne etapy nekde kolem 2010 - a to tu prave resime.
dneska uz nacpali DPF filtry i na benzinak a navic uz ani ta auta nejedou trvale jako primovstrikovy... takze se ten rozdil zase projevi.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
......jak hledam furt ty skutry, tak sem narazil na tohle...
Ani nevim, ze se neco takeho delalo, to ma kufr pomalu jak male auto....
Navic cerstve zajete.... podle fotek, to asi nekdo furt lestil, nebo fakt najel tisic rocne.....
Jak je to hnusne, tak je to i roztomile, neco jak multipla...
Hyr
Naposledy editováno 13.01.2020 18:11:06
oioi01 píše: Nemeli bychom se vratit zpatky k poradnym italskym strojum...?
......jak hledam furt ty skutry, tak sem narazil na tohle...
Ani nevim, ze se neco takeho delalo, to ma kufr pomalu jak male auto....
Navic cerstve zajete.... podle fotek, to asi nekdo furt lestil, nebo fakt najel tisic rocne.....
Jak je to hnusne, tak je to i roztomile, neco jak multipla...
Hyr
fuj vespa je vespa
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja ladim se zbytkem dvora,ale kdysi byla sr50 muj vlhky sen
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Abych udelal radost zmuldovi - ma to obe kola letmo
Naposledy editováno 13.01.2020 18:27:04