kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: assassin> viskozita se udává většínou při 100°C
a každej solidní výrobce ji uvádí takže je poměrně "jednoduchý" si to dohledat
olej co používám já v moto má ve specifikaci 10W50 -Kinematická viskozita při 100°C: 20.00cSt
a např. ta samá řada olejů ale 10w60-Kinematická viskozita při 100°C: 23.0cSt
jj tohle jsem predpokladal. kdyby to druhe cislo nebylo pri stejne teplote, je zbytecny uvadet nejaky tridy, kdyz to nejde pak srovnavat...
ono teda teoreticky z toho druheho cisla jde odhadnout pri jak vysoke teplote olej bude jeste fungovat... teda slo. zda se ze se delaj oleje 0w30 co jdou trapit v zavodaku pri vysokejch teplotach...
ma to logiku, kdyz maj novy Mka motory postaveny na ridky oleje ala 0w30 ... ze tam na okruh lidi nebudou lejt 10w60
Naposledy editováno 16.01.2020 10:43:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ta felda je doufam 1.3,páč jestli vytáh z 1.6ky jenom 100Ps,tak žádnej zázrak.I když záleží asi zas na třídě a povolených úpravách
kažždej olej má garanci čerpatelnosti (studenej start a protlačení kanálama) a garanci viskozity při jemu nastaveném tepelném maximu.
Výrobce ti garantuje viskozitu při minimu (jím zvoleným )… má to i při -10°C garantovaných XY Pa/sqcm a sttejně tak do 115°C ti výrobce garantuje XY Pa/sqcm …
ty hodnoty viskozity nejsou samože stejný, ale jsou garantovaný. Výrobce motorek si pak už jen vybere jestli mu to vyhovuje...
aspoň tak jsem to pochopil já
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
I když oni ty Báwa už dělaj asi trochu podladěný,když je na Rynku předjížděj SUVčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
To jsme řešili tenkrát ohledně geneze 5válu Volvo... stará, druhá V70 měla psanej 5-10W40, druhou co jsem měl tam byl už 5W40 a v tom dnešním je 0W30... hydroštěly atd by to mohly poznat ve velkým mrazu asi
ale jako odlehčení... obávám se že s touhle proměnou počasí budeme i na zimu dávat do motorek 20W50 a na léto spíš 70
Naposledy editováno 16.01.2020 10:52:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
obávám se , že teplotní stabilita Mka v plným zápřahu a SSa v běžným provozu budou dva zcela rozdílný příběhy.
Naposledy editováno 16.01.2020 10:56:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tifone píše: t_freedom> zase člověk ušetří za skipasy
já mám od 2015 v píči koleno...a jsem rád že můžu bez problémů běhat a skákat... na lyžích jsem nebyl už asi 4roky...a kupodivu mi to zase tolik nechybí...a to jsem byl fakt milovník lyžování...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tifone> Hlavně, když je dobře navržený chlazení, tak máš s dnešní přesností jak to funguje a elektriky otvíranejma "termostatama" poměrně solidní schopnost udržet vše, včetně oleje teplotně pod konntrolou
jj vždyť jsem to tak nějak zhruba psal ,že dnešní možnosti v přesnosti výroby a tím jsem samo sebou myslel i technické(technologické) možnosti a vývoj materiálů to posunulo všechno někam jinam.
jen si vem ty možnosti různého povlakování kovů a nemyslím tím jen nářadí ,ale i běžné věci...................................
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> letos jsem auta ani nemusel přezouvat na zimáky
zase si pošetříš letní ne?
se snažím na tom vždycky hledat to pozitivní
Tifone píše: jj vždyť jsem to tak nějak zhruba psal ,že dnešní možnosti v přesnosti výroby a tím jsem samo sebou myslel i technické(technologické) možnosti a vývoj materiálů to posunulo všechno někam jinam.
jen si vem ty možnosti různého povlakování kovů a nemyslím tím jen nářadí ,ale i běžné věci...................................
a tím se oklikou vracíme k mé myšlence, že kdys s tímhle vědomím někdo udělá racing olej a další frajer ho vezme a s vědomím " čím víc rejcing, tím víc adidas" to naleje do SSa, jehož motor je konceppčně z 80' let.... no, je to na zamyšlení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.01.2020 11:02:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: t_freedom> no, i po letech se mi pořád líbí
jako bez debaty je to bajk s koulema… a klidně bych se na něm nestyděl jezdit... třeba na tom Jaškovu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
m3/m4 ma predepsany 0w30/5w30 jakoze to stelvio ma na ringu lepsi cas nez m4?
freedom: jo ja mam taky u volva predepsanej 0W30 - nejedu na longlife interval, tak jsem chtel dat "normalni" olej a mechanik mi rekl, ze tam nemam davat nic jineho nez tu 0w30 - klidne s tim kratsim intervalem. ze prave je tam jinak udelana hlava a ze pri pokusu s olejema prituhnou hydraky a vydre to vacky - prej bezna zavada na tehle motorech. jak jsem nakoupil tak prodavam.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Jestli do eMka (seš si jistej,jestli to není diesel..?)doporučujou 0W30,tak je to nějakej pomatenej longlife,páč to nemůže při opravdovym zatížení fungovat..
I když oni ty Báwa už dělaj asi trochu podladěný,když je na Rynku předjížděj SUVčka
Do bmw dyzlu je predepsan 5W30, v Alfe benzin je 0W30 ale jen urcite druhy, ktere maji prisadu pro zamezeni usazovani karbonu na ventilovych sedlech (primovstrik), ty oleje jiz vypadaji jako vodicka, clovek nechape jak to muze mazat a fungovat i kdyz se olej v tom dyzlu meni treba po 30000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JAK MŮŽEME ZÁKAZNÍKOVI SNÍŽIT NEUSTÁLE SE ZVYŠUJÍCÍ NÁKLADY NA SERVIS VŠECH TĚCH PÍČOVIN ( co často ani nepotřebuje)
- prodloužíme interval (ale to nevydrží olej ?!?!?!?!!!!!, kterej se bude provozem zahušťovat)
- udělejte ho řidší ! ( a jak to bude mazat, co výdrž ???)
- prvních 160tkm to dá - pak nás to nezajímá
...jasně přeháním, ale podle mě to nebyl zájem motorářů...
a důkazem co dokáže long life strategie u aut, který si kupujou lidi co jezděj 3-7tkm ročně, v kombinaci s motory co na to nebyly konstruovaný je causa Renault 1,9 a 2,2 diesel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: jako bez debaty je to bajk s koulema… a klidně bych se na něm nestyděl jezdit... třeba na tom Jaškovu
on to ma jasek dost v punku, ja na tom jel a geometrie a podvozek je dost tragedie. taky jsem s tim flaknul uz pri vyjizdeni ze vrat to me to funguje lip. Ale vykon a hmotnost ma jinde no...
strakon píše: Pěkný TeLecí www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000s/suzuki-tl-1000s-1511386.html
ty jo origo stav, dokonce bez ladaku, to uz se moc nevidi a navic 2001 .... jen bohuzel to bylo nepovedeny uz novy, dneska za 75tis sezenes motorky o tridu jinde....
u TL je potreba dost veci doladit, aby to zaclo fungovat aspon trosku podobne jako moderni motorka...