kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Tak vám to tu zase trošku zaseru. Co vy na to? Nové TURBO LEVO SL! Váha plus mínus 18kg! To je raketa. Cenovka cca 230tis.
Fox pyčo!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: drippera> sem ten krám našel za cca 187tis.
píčovina
To jsi ale našel špatně kamaráde. To není COMP Carbon, ale EXPERT. Rozdíl je v pohonu, podvozku a karbonových kolech..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: ja mam tedy kolo rad ale tohle je strasna chujovina ta cena..co na tom je ram,dve kola riditka..ale dokud se najde nejakej blb co ty prachy za to da..tak proc ne..
Tady se hlásí jeden blb.
Na tom elektrickém je v podstate to same jak na motorce ne? U klasického se to lisi v motoru - kterej blb da tolik penez za dve kola, vidlice, ram a motor?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: A elektrokolo pro relativne mladeho cloveka je uplne picovina..jezdi to kolem me klukovi 18nact tlustej jak dobytek a ma elektriku..a pak na fb strasny fotky jako ze sport...to bych se posral..ale jooo ted je to in..
No samozřejmě. Však to není žádná novinka. Já to dostal na jeden den abych to otestoval a něco k tomu napsal. Chcete článek? Má jenom tři A4 stránky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Tady se hlásí jeden blb.
Na tom elektrickém je v podstate to same jak na motorce ne? U klasického se to lisi v motoru - kterej blb da tolik penez za dve kola, vidlice, ram a motor?
drippera píše: No samozřejmě. Však to není žádná novinka. Já to dostal na jeden den abych to otestoval a něco k tomu napsal. Chcete článek? Má jenom tři A4 stránky!
nastesti delam tak ze mam volno i v tydnu protoze o vikendu se k nam do jizerek uz pomalu nikdo nevejde jak se rozmohlo to elektro jezdeni...ale takova je doba,jak jsem psal u cloveka v duchodu to chapu u mladeho cloveka ne..2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: aaa potrefena husa...ne nechtel jsem nikoho urazit..mazdej ma to sve ja na kole jezdim taky ale staci mi normalni ktery koupim z jedny vejplaty..jinak srovnavat kolo a motorku..dilove no nevim za ty prachy je tam toho trochu vic..ale jak pisu kazdej ma neco ja zase delam blbosti se skutrama..
No na motorce je par dilu navic, ale treba tlumice kola a motorky se nedaji moc srovnat - kolo je o několik tříd dal.
A urážení se neboj, me je celkem fuk co si o drahejch kolech mysli ti co na nich nejezdi/nejeli - mel jsem to kdysi stejne.
Ono ja na kole nejezdim po silnici do hospody a na blbnutí na trati ti proste kolo z jedny výplaty nestaci - teda je to otazka, ja bych si svyho casu svoje kolo z jedny výplaty koupil
Naposledy editováno 12.02.2020 10:18:40
assassin píše: No na motorce je par dilu navic, ale treba tlumice kola a motorky se nedaji moc srovnat - kolo je o několik tříd dal.
A urážení se neboj, me je celkem fuk co si o drahejch kolech mysli ti co na nich nejezdi/nejeli - mel jsem to kdysi stejne.
Ono ja na kole nejezdim po silnici do hospody a na blbnutí na trati ti proste kolo z jedny výplaty nestaci - teda je to otazka, ja bych si svyho casu svoje kolo z jedny výplaty koupil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> A to by mě zajímalo,v čem sou tlumiče na kolech dál,než u motorek???
V konstrukci. Uzavřené kartridge s pozicne závislým tlumenim, změnou zdvihu atd atd ...
U motorek do 250tis je bezne jen uplne obycejnej píst s dirkou, zadne planzety.
Tlumice z kol z kategorie co se tu propira jsou vnitrni konstrukci podobne treba tlumici TTX - a to je zas kategorie motorek 500tis nebo spis vic....
Treba fox vidlice maji uzavřenou kartridz fit - vidlice s uzavřenou kartridzi je treba ohlins fgr - vidlice s “nadobkou” - kolik motorek ma takovou vidli? Asi 4 superbiky co se motaji nekde nad hranici 3/4mega...
Naposledy editováno 12.02.2020 11:41:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: V konstrukci. Uzavřené kartridge s pozicne závislým tlumenim, změnou zdvihu atd atd ...
U motorek do 250tis je bezne jen uplne obycejnej píst s dirkou, zadne planzety.
Tlumice z kol z kategorie co se tu propira jsou vnitrni konstrukci podobne treba tlumici TTX - a to je zas kategorie motorek 500tis nebo spis vic....
Treba fox vidlice maji uzavřenou kartridz fit - vidlice s uzavřenou kartridzi je treba ohlins fgr - vidlice s “nadobkou” - kolik motorek ma takovou vidli? Asi 4 superbiky co se motaji nekde nad hranici 3/4mega...
Nojo,ale ten podvozek na motorku nebude zas o tolik dražší.Když kouknu na tenhle,tak si ho z pultu odnesu taky skoro za 60kKč a to ten motorkovej musí vydržet podstatně víc.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Nojo,ale ten podvozek na motorku nebude zas o tolik dražší.Když kouknu na tenhle,tak si ho z pultu odnesu taky skoro za 60kKč a to ten motorkovej musí vydržet podstatně víc.
Ty fgr vidle jsou 100+ tusim....
To, ze neco nadimenzuju na 2x vetsi sily, neznamena, ze to je dvakrat drazsi. Bikova vidlice je dimenzovana na 100kg misto 300kg stroj, ale nema třetinovou hmotnost... ta hmotnost je to co zasadne ovlivnuje cenu - jsou na to použité jine materialy, jine technologie...
V motocyklových vidlicich levnějších motorek (ala monster) jsou vnitřnosti podobne tem ve vidlicich supermarketovych kol...
Naposledy editováno 12.02.2020 13:11:06
assassin píše: V konstrukci. Uzavřené kartridge s pozicne závislým tlumenim, změnou zdvihu atd atd ...
U motorek do 250tis je bezne jen uplne obycejnej píst s dirkou, zadne planzety.
Tlumice z kol z kategorie co se tu propira jsou vnitrni konstrukci podobne treba tlumici TTX - a to je zas kategorie motorek 500tis nebo spis vic....
Treba fox vidlice maji uzavřenou kartridz fit - vidlice s uzavřenou kartridzi je treba ohlins fgr - vidlice s “nadobkou” - kolik motorek ma takovou vidli? Asi 4 superbiky co se motaji nekde nad hranici 3/4mega...
FGR nemá v sérii snad nic. HP4 Race... Cena vidlic je asi 10 000 Euro.
Naposledy editováno 12.02.2020 13:31:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ty fgr vidle jsou 100+ tusim....
To, ze neco nadimenzuju na 2x vetsi sily, neznamena, ze to je dvakrat drazsi. Bikova vidlice je dimenzovana na 100kg misto 300kg stroj, ale nema třetinovou hmotnost... ta hmotnost je to co zasadne ovlivnuje cenu - jsou na to použité jine materialy, jine technologie...
V motocyklových vidlicich levnějších motorek (ala monster) jsou vnitřnosti podobne tem ve vidlicich supermarketovych kol...
Vidle nevim,mrknul sem jen na nějaký TTX for SBK,nebo co tam psali a co stojí kol 30ti.Podobný to bude asi i u vidlí fgr ani nevim co je,ale jestli jde o motorkovou,tak se určitě najde levnější ekvivalent.
Nemůže něco vážit jen 3x tolik,jestli je to na 3x větší váhu.Tam přeci není přímá úměra a navíc to nemá ani shodný rozměry.
Ve finále se to kolo dá nejlíp stejně asi srovnat s nějakym endurem,ať sme i u stejnýho určení.To navíc stojí +- stejně,podvozek se u něj taky dá "přeplanžetovat".Obojí jednoduchej stroj pro zábavu v lese.Enduro je mnohem složitější stroj,než ten bicigl s kalkulačkou a slabou baterkou.Twoe třístovka v kole za 250 jakože v novym čupr modelu v době,kdy už všichni krměj šestikilama
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ano enduro je pro srovnání asi snazší - nebo mozna MX at to nekomplikujeme homologaci.
Kroska a drahe enduro kolo je z hlediska konstrukce a složitosti temer identnicka zalezitost. Odlišuje se to jen motorem.
Kroska vs elektrokolo - obojí uz ma motor, je fakt, ze ten elektromotor je jednodussi. Ceny srovnatelné.
Ano mozna potom to e-kolo vypada drazsi, ale jsou na nem kvuli hmotnosti použité technologie o kterych se te krosce za 250k nezda. Osad krosku karbonovejma kolama, vsechny alu odlitky výměn za frezovane dily (ideálně jeste karbon ram, kdyby neco takoveho existovalo) a uvidis na jakou částku se to vyšplhá, pokud na mx stroj pouzijes identické technologie/materialy
Ja neříkám, ze kolo neni módní zalezitost. Jen rikam, ze tam ty ceny nejsou uplne vycucany z prstu - ostatne pokud nekomu prijde, ze kolo za 250 se da v pohode vyrobit za čtvrtinu ceny, protoze na nem nic neni... tak to muze zkusit, nejspis je tam obrovskej prostor pro zbohatnutí
Zas je pravda že přesnost a titěnost dílů taky dělá svoje, jak na výrobu tak montáž.