zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
bledemon píše: JiriBN> poláci si s nařízením o abs nic nedělají a prodávají teď za 60tkč dvoumístné CRS250:
Zaujímavé.bledemon píše: jo a offtopic o povinném ručení co dneska schválili: vypadá to, že pozměňovacím návrhem vrátili slovo Příčinou (takže nehoda se špatným rozměrem pneu nemusí znamenat vracení plnění)
To by bola dobrá zpráva.3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Četl jsem jednu recenzi. Asi už zbytečně drahé pro hoby projížďky přes pole, louky, lesy...?
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Byl jsem dneska fakt jedinej magor? Dejte taky fotky né, ať tady neexhibuju sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Aspoň som sa precvičil otáčanie na svahu a vyskúšal zjazd zadkom dopredu cez spojku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Taky jsem se musel dost nutit tu kameru vůbec vytáhnout a někam jí přidělat. Ale je to dobrá zpětná vazba z každýho tréningu, kde jasně vidím příp. chyby v technice jízdy i jak se chová motorka. A když už se něco povede zajet pěkně, jsou ty obrázky pěkná vzpomínka na super zážitky. No a třeba to taky někoho kdo trochu váhá namotivuje k zimnímu pojezdu. Je to sice jak bylo napsáno trochu o hubu, ale megazábavný a perfektní tréning dynamický rovnováhy.
Když jsem se rozjel od auta, chtěl jsem se okamžitě vrátit, jak sviňsky to klouzalo.
Ale vytrval jsem, hlava se nakonec přepla do režimu snowboard a vydržel jsem kravit skoro 3 hodiny a to jen kvůli docházející baterce..
O výjezdech ani rychlostech to fakt nebylo, byl slušnej výkon udržet se v sedle i v mírným svahu při 30kmh. V tý soutěsce před nejprudší pasáží (první foto) jsem se taky poprvé raději zbaběle otočil, protože když bych jí nevyjel nazpátek, nebylo by se kudy jinudy vrátit.. (nakonec jsem jí ale stejně risknul, adrenalin jak svině, ale klaplo to)
Naposledy editováno 04.12.2023 12:27:52
EnduroOnRoad píše: Metric> proč se ti nechtělo fotit? to je celkem jasný - prostě se ti nechtělo slejzat z moto do těch bílejch sraček a zmrzlejma rukama cokoliv řešit
To je tiež pravda, už som mal dosť len z toho, ako som motorku v tých výjazdoch otáčal.Jo a zmrzlý ruce: Zimní rolefy od číňana to daly úplně v pohodě. Jak říká klasik: "není špatný počasí, je jenom špatně oblečenej motorkář "
Naposledy editováno 04.12.2023 18:44:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak jako reakce na tebe...
Fotky z posledních seancí. Bylo jich víc. Ty fotky jsou právě vzpomínka, až už to vážně nepujde. Teď ještě můžem.
Malorážka šla kamaradovi a je na foto. Osobně jezdim prostě pořad a kdykoli. Proto ani denni doba nehraje roli. Na to jsou tyhle moto jako svtořené.
Odvaha? Ne ne. Prostě určita fyzicka odolnost a zkušenosti. Nemám rád tuhle změkčilou dobu . Nepohodlí, i to nejmenší potřebuje každý aspoň občas.
Nemám rád sezónní věci, proto jezdím na motorce!
Ať se všem práší za kočárem.
Naposledy editováno 05.12.2023 12:21:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Díky, už jsem se cítil trochu blbě, že to tady jen zbytečně zasírám
Ale vůbec. Naopak. Vidim to jako motivaci! Tos udělal dobře.
Ja měl WR tři roky a jak jsem psal, venčili jsme se furt.
Par fotek z blízké minulosti.
Ikdyž absence výkonu, kort ve sněhu je prostě znatelná. Potřebovala pořádně rozmotat. Na ledě byla zas dost uškubaná na takovýho objem prcka a spojka úplně endurová taky nebyla.
Ale co už, motorku i bez asistenčních věcí pořád uřidim.
WR s pár úpravama byla boží mini adventure. A ve finále je mi fuk, na čem jedu. Pohled z řídítek si uživám kdykoli!
Naposledy editováno 05.12.2023 12:46:15
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Za ty prachy myslím slušná nabídka...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: Nový Himi
Za ty prachy myslím slušná nabídka...
196kg mokrá hmotnost? To je teda pěknej otesánek... Má o 20kg víc než můj exDominátor...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: 196kg mokrá hmotnost? To je teda pěknej otesánek... Má o 20kg víc než můj exDominátor...
To už je hmotnost jako dvouválcový Transalp.... čímž to ztrácí jedinou výhodu jednoválců.
Deadman píše: To už je hmotnost jako dvouválcový Transalp.... čímž to ztrácí jedinou výhodu jednoválců.
přesně tak, výhodu jednoválce beru lehkost, obratnost, jednoduchost - když se nebezpečně přiblížím 200 kg tak tomu stejně přizpůsobím terén a to už mohu jet na dvouválci s benefitem příjemnější cesty po silnicích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman píše: To už je hmotnost jako dvouválcový Transalp.... čímž to ztrácí jedinou výhodu jednoválců.
Jj. Je smutny, kam se to od TT, DR, NX,… vahove posunulo. Predsi to nemuze byt jen normou EURO a ABS.
Naposledy editováno 05.12.2023 17:53:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: 196kg mokrá hmotnost? To je teda pěknej otesánek... Má o 20kg víc než můj exDominátor...
No, mají tam zadní nosič, padáky, šusplech, nádrž není malá. Oprati KLR, kterou jsem měl, je to jednoznačný upgrade a kdo chce trochu více výkonu než 300, tak je to možná nejlepší volba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Mr.Dreamer> Jsem zvědavý na CF MOTO 450 MT - ze zatím dostupných info se mi to líbí - jo odtučňovací kůra by tomu taky prospěla, ale moto se mi líbí.
Pro mě jsou tyto firmy s komunisty ve vedení, vlastní buňkou CCP a sakra nejasnými dodavatelskými řetězci celkem stopka.
Ještě beru klasické kapitalistické manýry, kdy se mě snaží každá firma odrbat o peníze, ale když se do toho zapojí ty šílené vnitřní boje čínských komoušů, požadavky lidové armády a jejich proměnlivý přístup ke kvalitě, kdy umí vyrobit super kus, ale také jsou kdykoli schopní to okrást až do nesmyslné úrovně... Plus doufám, že když je na tom nálepka zahraniční firmy, budou si trochu více hlídat, aby na tom nepracovali nevolníci a děti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zajímalo by mě kolik odmitacu čínských vozidel má třeba telefony Xiaomi nebo Huawei a jiné čisté Číny. Čína je dneska snad i v rohlíku svým způsobem.
Já třeba ze služebních cest vždy chtěl dovézt nějaký místní suvenýr. Když jsem byl v Číně tak jsem konstatoval, že jsem konečně v zemi, odkud přivezu zaručeně místní zboží .
A co naplat, žel bohu mě v posledních letech oslovily více motorky s čínským rodokmenem. Fantic cabalero, teď třeba cfmoto 450 Mt a kove rally 450. Byl bych radši kdyby něco takového dělal Japonec apod, ale není moc na výběr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Mr.Dreamer> svým způsobem chápu tyto postoje, ale to by člověk stojící za tímto názorem nesměl koupit asi nic. Když jsem kupoval druhý auto před 6 lety, volil jsem nakonec mezi Dacii Sandero a Fiat Tipo. Jisté hledisko proti Fiatu bylo i to, že ho vyrábí v Turecku. No nakonec jsem si koupil Sandero v domnění, že je z Rumunska a ejhle. Přijelo z Maroka.
Zajímalo by mě kolik odmitacu čínských vozidel má třeba telefony Xiaomi nebo Huawei a jiné čisté Číny. Čína je dneska snad i v rohlíku svým způsobem.
Já třeba ze služebních cest vždy chtěl dovézt nějaký místní suvenýr. Když jsem byl v Číně tak jsem konstatoval, že jsem konečně v zemi, odkud přivezu zaručeně místní zboží .
A co naplat, žel bohu mě v posledních letech oslovily více motorky s čínským rodokmenem. Fantic cabalero, teď třeba cfmoto 450 Mt a kove rally 450. Byl bych radši kdyby něco takového dělal Japonec apod, ale není moc na výběr.
Pokud je to zahraniční společnost, která v Číně vyrábí, tak to většinou je formou joint-venture, kde mají stále částečnou kontrolu nad kvalitou, IP, managementem a odpovědnost za pracovní podmínky a používání nucených prací.
Pokud se jedná o čistě čínskou společnost, mají kvóty na počet členů komunistické strany, tvorbu buněk CCP nebo golden-share pro podíl CCP ve společnosti. Mají povinnost sdílení dat, povinnost spolupráce s lidovou armádou, ve vedení straníky. Nikdy nevíš, co se tam ze dne na den změní, kdy popraví technického ředitele, nebo na místo hlavního konstruktéra dosadí zasloužilého politruka...
Pokud mimočínská společnost vyrábí jinde a z Číny pouze bere komponenty, mají oddělení, které se soustředí jen na řízení kvality dodavatelských řetězců, koncový zákazník takové možnosti nemá.
Obecně to beru tak, že když seženu do 150% ceny seženu srovnatelný produkt z jiné země, sáhnu po něm. Ono to často i pomůže při výběru, alespoň do nekonečně neporovnávám několik produktů...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |