kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Petta> 212 je prd
na bezbolestnou stačí daleko míň
JA-NE jde správnou cestou vynaložených peněž ... svody zkus od marvingu...
něco měl myslím na webu i Polášek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
někdy mi můj HM chybí.. ten motor neměl chybu..
Naposledy editováno 20.11.2015 09:55:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To jaký přesně svody není podle mě až tak důležitý. Důležitý je aby do toho lambda nekecala(ačkoli tohle je jen na close loop) a aby to bylo průchodnější na vyšší dávku paliva ...zbytek zajistí mapa a dobrý odladění vzduchu ...
Ta origo mapa drží ten motor dost chudej a to je pak právě ten největší rozdíl po přemapování
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ladění na brzdě je blbost protože s ECU nemůžeš nic moc měnit...jen přehraješ a uvidíš...
podle mě se to dá poladit i typem " nastavení - projedeš...povyprávíš...upraví se...a projedeš - povyprávíš a tak dokola ... není to zase taková věda...
Ono ladí se hlavně volnoběh... jak otevřeš klapky...tak to tam všechno teče jak do Macochy a řeší to mapa...
nejdůležitější je nastavit její průběh správně na otočení klapek - reset TPS
Naposledy editováno 20.11.2015 10:57:25
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: podle mě se to dá poladit i typem " nastavení - projedeš...povyprávíš...upraví se...a projedeš - povyprávíš a tak dokola ... není to zase taková věda...
taky sem si to dřív myslel, ale ve většině případů do končí tak že jezdíš na hodně bohatou směs. Naladíš to že to jede, ale nemůžeš tvrdit že je to tak správně.
Chce to buď brzdu, nebo lambdu a datalogging, ideálně na každej válec zvlášť.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jakože bych z toho byl schopen ještě něco dostat, mě fakt nebere... mě prostě těch 130-140HP stačí...a to co se s 998mičkou stalo na spodku po přemapování, mě dokonale uspokojuje... startuje to, na volnoběch to jede jak bufík přesně bez vynechání...ve všech režimech to běží supr...žádnej propad... nic víc k životu nepotřebujeme... a vzhledem k tomu, že mám asi jedinýho Monstera ve čtyřventilu co má 60tkm... myslím, že to není špatné
JA-NE píše: teraz je tam mapa co bola k vyfukom a taky viac otvoreny airbox. ked tomu spravne rozumiem k zvodom budem zas potrtebova inu ecu+ odladit na stolici? uff
Ne, nová mapa není potřeba. Sice se jednotka dává nová, pokud vyhodíš kat, ale i tak zůstává 8% navýšení paliva jako u tý jednotky, co máš teď.
Mně to fungovalo dobře a i na ducati.ms to nedoporučují měnit, pokud máš už jinou než origoš.
Existují 4 jednotky:
originál
termignoni + airbox (8% paliva navíc)
termignoni + aibox + nahrazený katalyzátor svodem + odstraněná lambda (8% paliva navíc plus nějaká změna, ale není potřeba ji kupovat pokud máš druhou variantu)
termignoni + airbox + komplet svody + vačky (myslím 16% paliva navíc, nejsem si jistej plus to všechno ostatní)
čísla jednotek ještě někde najdu..
Už jsem si vzpomněl!! Nová ECU se dává (varianta 3) ne kvůli katu, ale protože odstraníš lambda sondu.
Ale i tak funguje ta tvoje (varianta 2) dobře i bez lambdy. Ta varianta 3 je prostě jen tahání peněz z lidí.
Lambdu jsem měl taky odstraněnou a měl jsem jednotku, co máš ty.
Takže bez obav, klidně tam dej celý svody, bude to ok.
Naposledy editováno 20.11.2015 11:34:34
DoktorARO píše: Petta> kdyby byl nekdo schopen to pekne vytunit, sel bych do toho taky. Akorat nejak nemam cas ani chut ted shanet, hledat, koumat...ale bylo by to bozi
No, já bych zase rád tunil, ale nemám co.. Tobě by už stačily jen vačky a ecu, setrvák a krátký svody s výfukem po straně..
To zase není tak moc práce.. Vačky i jednotku z Kämna, setrvák z TSS a pak ty svody a výfuk no..
t_freedom píše: Stev> jo...bezesporu... ale ještě jsem neviděl zničenej motor bohatou směsí... myslím, že spíš naopak je tomu motoru líp...ohledně mazání a chlazení
Jakože bych z toho byl schopen ještě něco dostat, mě fakt nebere... mě prostě těch 130-140HP stačí...a to co se s 998mičkou stalo na spodku po přemapování, mě dokonale uspokojuje... startuje to, na volnoběch to jede jak bufík přesně bez vynechání...ve všech režimech to běží supr...žádnej propad... nic víc k životu nepotřebujeme... a vzhledem k tomu, že mám asi jedinýho Monstera ve čtyřventilu co má 60tkm... myslím, že to není špatné
to máš pravdu, akorát to zanáší svíčky který pak nemusej fungovat jak maj, ale pořád lepší než když je to moc chudý. Nicméně tam může bejt i rozdíl ve spotřebě třeba o 2 litry. Což samozřejmě není vyloženě podstatný, ale člověka potěší když jezdí za 7 a ne za 9 a ještě navíc to líp jede.
Já to zkusím přes lambdu doladit příští rok, protože chci lehce změnit airbox a asi vyměnit jehly.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
v Ducati 250,- euro normálně, milý JA-NE neposlechl strejdu Péťu a i když nevysolil 250,- euro, tak za 70,- to určitě nekoupil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: t_freedom> nevím jak čtyřventil, já jsem v čr koupil Dayca na m9 (takže i pro Tebe na SS) kolem 4kil za oba
tak věz ...že nebe a dudy... origo ducati 2200CZK řemen ...
Na SSku mám dayca za 360CZK
ten tvůj tady má za 22€ ...ne zase tak cenově daleko...