zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Jo už je dost přes dvacet. A to jsem na něj ještě půl roku čekal, než ho sjedou ve výrobě :-/
Ale na druhou stranu ten KAT je prostě drahý v všech výrobců.
V provedení s KATem a dBKillerem to zas tak hlučné není, protože to tu homologaci prostě plní, ale bez něj to bude o dost hlučnější. Na CRF jsem to sice nezkoušel, ale vycházím z ostatních Euro5 motorek (jednoválce), kde jsem si s tím hrál. Ten KAT už je u Euro5 docela hustý, takže to není nevýznamná restrikce ve výfuku a je to hodně znát. U KTM 690to bylo pocitově minimálně o polovinu hlučnější.
Naposledy editováno 13.05.2024 12:09:44
Aby to bylo na jistotu, tak by se to asi muselo ozkoušet. Na druhou stranu hodně aftermarketových výrobců má pro CRF 250L a 300L stejný typ, takže možná tam zas tolik rozdílů není (ale i tak mám dojem že Lambda sonda u 250 byla klasicky ve svodu) . Já jsem ale na 250 jen párkrát jel, nikdy nerozebíral a o starších ročnících nevím vůbec nic.
Naposledy editováno 13.05.2024 12:13:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
6500 najeto. Kupovana v cechach. Obuty origo IRC gumy, Arrow hlinik s mezisvodrm bez katu. JMK dokrmovaci jednotka, KN. Pevnejsi riditka, sklapeci zrcatka, vzafu nosic, usb zasuvka, led mlhovky, Acerbis blastry, zadni tlumic Wilbers Adjustline (2tkm najeto). Na cca 90kg, stavitelny odskok. Vepredu jen hustsi olej. Origo dily k motorce. Mozny odpocet dph.
Nepadena, spodni plasty nerozbite.mensi provozni sramy viditelne, ale nikdy nebyla v tezkem bahnitem terenu.
Mam v hlave ne o jineho, podobneho a tak musim udelat v garazi misto. Cena 130 s dani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Lazyfucker píše: Borci kdyby nahodou nekdo z vasich znamych chtel crfko, premyslim o prodeji 250rally.
6500 najeto. Kupovana v cechach. Obuty origo IRC gumy, Arrow hlinik s mezisvodrm bez katu. JMK dokrmovaci jednotka, KN. Pevnejsi riditka, sklapeci zrcatka, vzafu nosic, usb zasuvka, led mlhovky, Acerbis blastry, zadni tlumic Wilbers Adjustline (2tkm najeto). Na cca 90kg, stavitelny odskok. Vepredu jen hustsi olej. Origo dily k motorce. Mozny odpocet dph.
Nepadena, spodni plasty nerozbite.mensi provozni sramy viditelne, ale nikdy nebyla v tezkem bahnitem terenu.
Mam v hlave ne o jineho, podobneho a tak musim udelat v garazi misto. Cena 130 s dani
No, když to píšeš na diskuzní fórum, dostaneš k tomu i reakci.
Prodávat 250 rally, "cestovní" motorku, která má problém udržet krok na dálnici za cenu vyšší než 300 rally mi připadá zcela zcestné a každému perspektivnímu kupci bych doporučil za tuto cenu vzít 300.
Cenu jsi asi nasadil kvůli některým doplňkům a ok, možná jsou přesně toto věci, které tam někdo chce, ale za mě tam pro praktické použití silně chybí zadní nosič a šusplech.
Pokud na tom někdo nechce cestovat, ale jen drandit po okolí, tak 250 a 300L jsou zase o kopec levnější a díky nižší váze poslouží lépe.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dal se zdrzim reakce.
Naposledy editováno 19.05.2024 17:16:53
Lazyfucker píše: Mr.Dreamer> nosic tam je ,sucplech jsem "nestihl". 300rally za nizsi cenu i bez doplnku najdu kde?
Dal se zdrzim reakce.
Tak třeba ta moje, včetně doplňků. Obecně je většina inzerátů pod 130, to samé v Německu, Polsku, Itálii (nic dalšího jsem nesledoval, když jsem sháněl).
Dal jsi inzerát na diskuzní vlákno, tak jsem k tomu doplnil své zhodnocení. Rozhodně bych poradil každému kupci minimálně vyzkoušet 300ku, ale pokud v této 250 něco najde co hledá, jen do toho. Pokud máš fotku nosiče, bylo by fajn ji doplnit, pokud má kupec už kompletní bagáž, může posoudit, jak mu bude pasovat , případně doplnit fotku z levé strany.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: No, když to píšeš na diskuzní fórum, dostaneš k tomu i reakci.
Prodávat 250 rally, "cestovní" motorku, která má problém udržet krok na dálnici za cenu vyšší než 300 rally mi připadá zcela zcestné a každému perspektivnímu kupci bych doporučil za tuto cenu vzít 300.
Cenu jsi asi nasadil kvůli některým doplňkům a ok, možná jsou přesně toto věci, které tam někdo chce, ale za mě tam pro praktické použití silně chybí zadní nosič a šusplech.
Pokud na tom někdo nechce cestovat, ale jen drandit po okolí, tak 250 a 300L jsou zase o kopec levnější a díky nižší váze poslouží lépe.
Mě tedy Rally nedává moc smysl ani ve 300, natož vydechlá 250. Ta 300 se tedy dá alespoň trochu náročně a draze poladit, aby to trochu táhlo i v kilu (k otevřenému výfuku i otevřené sání, vačky a mapa) ale stejně to dává smysl jen pro málokoho.
Na L ten motor stačí, protože L má jiné užití, tak nikomu nevadí, že motor je dobrý jen na okreskách a mimo asfalt.
250 rally je tak za 90 pro někoho, kdo má hlouběji do kapsy, tak se spokojí s méně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman píše: Mě tedy Rally nedává moc smysl ani ve 300, natož vydechlá 250. Ta 300 se tedy dá alespoň trochu náročně a draze poladit, aby to trochu táhlo i v kilu (k otevřenému výfuku i otevřené sání, vačky a mapa) ale stejně to dává smysl jen pro málokoho.
Na L ten motor stačí, protože L má jiné užití, tak nikomu nevadí, že motor je dobrý jen na okreskách a mimo asfalt.
250 rally je tak za 90 pro někoho, kdo má hlouběji do kapsy, tak se spokojí s méně.
Pro mě je 300 limit toho, co ještě dává smysl pro cestování. Nevadí mi dlouhý dálniční přesun ve 100-110, ale jsem rád, že se s tím v terénu dostanu mnohem dál, než s předchozí 600. Jasně, EXC 500 nebo CRF 450L by fungovaly lépe, ale znamenalo by celkem nákladnou stavbu.
Na mimodálniční výlety mám AJP, takže tam jsem šel zase s myšlenkou, že když to zvádne okresky jakš takš, stačí mi to, ale v terénu se dostanu dále, než s 300L. A zase, EXC 350 by fungovala lépe, ale cenově i údržbou jsou opět jinde.
Když si chci užit silnici, jedu na silničce... Za 90 by ta 250 rally dávala smysl jako nenáročný dual-sport s extra pohodlím na okreskách .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vlnič píše: Mr.Dreamer> CRF 450 L v homologaci pro Evropu, kdy to muselo plnit Euro 4 a je tak uškrcená na 25 kw, se servisním intervalem 1000 km za tehdy 269 tis kč, je stroj který jsem prostě nepochopil. Mimo EU kdy to má jinou mapu a výkon 38-42 koní tak při 130kg a podvozkem z CRF 450 R je to pak motorka, která už smysl dává.
Když z toho stavíš adv, tak nová jednotka už náklady o tolik nezvýší.
A jasně, uváděné intervaly jsou 1000km, ale lidé, co na tom jezdí dálku, někteří i RTW dávají mnohem delší intervaly mají nakrouceny už desítky tisíc km .
Takže ano, kdybych peníze moc neřešil, 450L s Rally kitem by vyhrála. Ale těch extra 20% prostupnosti v terénu a vyšší maximálka na dálnici mi za takové extra náklady nestojí.
Lazyfucker píše: Mr.Dreamer> nosic tam je ,sucplech jsem "nestihl". 300rally za nizsi cenu i bez doplnku najdu kde?
Dal se zdrzim reakce.
Cenu, respektive za kolik se to prodá, naštěstí neurčují komentátoři na foru. Zvlášť ne takoví, kteří by si to stejně nekoupili, když jezdit se na tom nedá, možná za půlku bys je usmlouval.
Pro mě, jako info, je to OK, ale já letos nic dalšího potřebovat nebudu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |