jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SPIJKER píše: To tvoje G bylo mozna podvozkove a geometrieove nastaveny. Protoze odezva od predniho kola nula a krom toho to vubec nechtelo zatacet. Moje cebro bylo o trochu lepsi jen. Ale hodne, opravdu hodne pomohlo, kdyz mi Dan nastavil jinak geometrii sezeni, otevrel riditka atd. A pak jsme chvili laborovali i s vysunutim trubek, proste co slo. Cebro pak zaclo ochotne zatacet a davalo i moc hezkou zpetnou vazbu, oproti drive.
Jo.
Fascinuje mě, kolik lidí jezdí na motorkách tak jak vylezly z fabriky/tak jak je měl předchozí majitel, maximálně tak páčky si pocvakaj. A když se jich zeptáš, proč si nenastaví řidítka, přepákování, podvozek podle sebe, tak je to většinou "a to se dá?" nebo "já nevim jak" Ale hlavně že všichni nutně potřebujou mega sport motorku se stavitelným úhlem ventilků Přitom je to tak easy a rozdíl je naprosto neskutečnej, že to pozná i mrdal jako já
Naposledy editováno 24.07.2019 14:30:55
SPIJKER píše: To tvoje G bylo mozna podvozkove a geometrieove nastaveny. Protoze odezva od predniho kola nula a krom toho to vubec nechtelo zatacet. Moje cebro bylo o trochu lepsi jen. Ale hodne, opravdu hodne pomohlo, kdyz mi Dan nastavil jinak geometrii sezeni, otevrel riditka atd. A pak jsme chvili laborovali i s vysunutim trubek, proste co slo. Cebro pak zaclo ochotne zatacet a davalo i moc hezkou zpetnou vazbu, oproti drive.
Je to mozny, ja si na tu motorku poradne zvykl, az kdyz jsem ji nechal prevliknout do civilu a prave s jednim cebrem jsme pravidelne litali buchlaky a autodrom. Vim jak cebro 04+ a 08+ pekne funguje.
Jinak ta K4 byla jeste horsi, nez dalsi generace. Strasnych lidi na ni spadlo na predek....
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Edit: Ale na Cmeldovi se tam kde na sestce brzdi opravdu jen podradi a jede se hned zas plnej
Naposledy editováno 24.07.2019 14:44:14
oxygen píše: Máš asi na müsli Brno, že? V Mostě by to byla sebevražda i na 125ce... Hele já toho na šestkách cebru i r6r v Brně odjezdil dost a do tý první rychlý bych to bez brzd pustil leda tak do kalhot... Ale já jsu vetchý fosilní mrdal, takže normální zdravej homouš sapiens by to tam zařezávat mohl, proč ne?
Mne se to taky moc nezda, ale Anthony West, to tak (udajne) jezdil. Tenkrat trenoval v ramci raceczechu a proste to tam normalne poslal s tim, ze se vejde do idealni stopy.
Ale ono se toho nakeca.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: Kdyz se tak podivam na vlakno, tak to muzeme v Brne zkusit.
Mame tu zx10, rsv, bramboru i gsxr.
Pozor pozor, já mám sporta jen tu 750... Ale stejně vás tam všechny lamináty spráská ta nahatá brambora s větvema místo řidítek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: ...Čau pozéři!
... Hele Noufír jezdil takticky na už průsvitnejch pirellkách dycky - my jsme se mu smáli, ale von hajzl vyčůranej dobře věděl, že má kola lehčí než maj v Moto GP karbonový... a tzn. díky minim. setrvačnejm silám jakoby měl oproti nám 50 koní navrch a taktéž při brzdění o 50 kilo míň!
V GP nejezdí karbonový kola, ale hořčíkový.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: V GP nejezdí karbonový kola, ale hořčíkový.
Nojó pane korektore, tak hořčičný, třeba kremžský to je fuk... Hlavně že je mají s karbonovejma kotoučema co nejlehčejší, no ne?
A Noufír tu kosmickou technologii povýšil po sovětsky na druhou
Naposledy editováno 24.07.2019 18:58:35
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Jezdeni to bylo paradni, ale ty vole zacina me ten masakr malinko kakat kazdopadne jinak fungoval vic nez dobre, dostal trochu peci vcera a uz se nepocurava, neboli ho v krku, nechrousta mu retez a zda se ze ani netece savle jen pro zmenu prestal fungovat uplne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: Tak sem chtel kurva napsat jak dneska masakr luxusne fungoval, ze prezil celej den sosnovy (vic jak 2 hodky cistyho casu na draze) a po ceste domu, 2 kilaky od baraku to zdechlo a ani picu. Zablikala pristojovka a mrtvo, neni elektrika
Jezdeni to bylo paradni, ale ty vole zacina me ten masakr malinko kakat kazdopadne jinak fungoval vic nez dobre, dostal trochu peci vcera a uz se nepocurava, neboli ho v krku, nechrousta mu retez a zda se ze ani netece savle jen pro zmenu prestal fungovat uplne
Tomu říkám masakr... Skoro jako FiZzeRova Augusta...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Kazodpadne je masakr to ze nevim co to zas bude priste. A tlacit v tom vedru v hadrech domu, to sem myslel ze chcipnu, silenost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: BlackSabbath> dostava ted chudak trosku pod vocas no tak se toho u nej projevuje malinko vic, ale neni to zatim nic hroznyho. Tohle bude nejaka elektrika, nekde neco upadlo nebo se povolilo, jen to najit
Kazodpadne je masakr to ze nevim co to zas bude priste. A tlacit v tom vedru v hadrech domu, to sem myslel ze chcipnu, silenost
To moc nekorensponduje s tím, jak z toho tady dělá Bubrák nezničitelnou modlu... Jo, to muselo být příjemný. Navlečenej, to je tak aby tě kleplo... Jestli ti neodešel třeba při tom motání v Sosnové regulátor...
Tohle zhaslo z niceho nic, byla silnice na picu, hodne zaplat a dost to poskakovalo a drncalo, proto to bude neco povolenyho nebo upadlyho
Bubrakovka je na to zvykla, to se neda srovnavat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: Kdyz cebro je takove dobre ovladatelne v naklonu a oproti K6 jsem si na tom pripadal dobre, hlavne co se tyce odezvy od predniho kola.
Ja bych na okruhu radi cebro s r1 na prvni misto. Zx10r ma spatny brzdy a pak o trochu horsi pruzeni centralu, pak ten vykonovy kopanec......, ale to jsou vsechno "negativa" pro okruhoveho profika.
Kdyz se tak podivam na vlakno, tak to muzeme v Brne zkusit.
Mame tu zx10, rsv, bramboru i gsxr.
Hele, odezva předního kola je nahovno u každýho géčka a to hlavně proto, že jsou posezem spíš do cestování, menší váha na rukách cebro je na tom v tomhle rozhodně líp .... každopádně zx i K5 maj dvě společný vlastnosti v základu a to jsou nahovno brzdy a měkej zadek kterej je potřeba přitvrdit, pak to začne fungovat a je to uplně jinde.
Každopádně na okruh je nej R1, ale cebro, krom dobrý stability, brzd a podvozku je fakt žalostný a musíš ho nemálo napřevodovat aby fungovalo do určitý rychlosti i motorově, protože je to fakt zdechlina jak říkám, daleko líp na tom byl model 06-07 jako měl spijker.
Model 08 cebro, funguje fakt na výbornou ve všech směrech a dokonce to i jede ... teda respektive se to konečně výkonem vyrovná motorkám z roku 05 ne, jako vážně, cebro 08 je fakt dobrá motorka a seš na ní rychlej okamžitě
BlackSabbath píše: To moc nekorensponduje s tím, jak z toho tady dělá Bubrák nezničitelnou modlu... Jo, to muselo být příjemný. Navlečenej, to je tak aby tě kleplo... Jestli ti neodešel třeba při tom motání v Sosnové regulátor...
co kecas, dyk me taky jednou za tech 12 let a 111tis km nedojela ... pac se mi utavily konektory u altiku (coz se stane jednou kazdy motorce) a psal sem to sem zcela objektivne.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Jo.
Fascinuje mě, kolik lidí jezdí na motorkách tak jak vylezly z fabriky/tak jak je měl předchozí majitel, maximálně tak páčky si pocvakaj. A když se jich zeptáš, proč si nenastaví řidítka, přepákování, podvozek podle sebe, tak je to většinou "a to se dá?" nebo "já nevim jak" Ale hlavně že všichni nutně potřebujou mega sport motorku se stavitelným úhlem ventilků Přitom je to tak easy a rozdíl je naprosto neskutečnej, že to pozná i mrdal jako já
Tohle byla hotova okruhovka, prepacko mi tak nejak sedlo a jen se zvysil uhel riditek. Do nastaveni podvozku jsme u tehle motorky nehrabali, zdalo se, ze nebylo treba....
oxygen píše: Pozor pozor, já mám sporta jen tu 750... Ale stejně vás tam všechny lamináty spráská ta nahatá brambora s větvema místo řidítek...
Hm........., nerikam, ze to neni mozny, tak si dame nekdy termin, aspon se, treba vsichni, potkame.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
CBRdrahos píše: GRASSEL> Sršen byl v pohodě , nejvíc mluvil Abaja a potom na okruhu si tam střihl 2:05 na Ducati v4 , když mě bral na brzdy v tom stoupání za první zatáčkou , tak sem trochu nechápal . Proletěl kolem mě na brzdy jak raketa a to sem začal brzdit cca z 270 tacho . Sršen na Aprilii jezdil cca 2:10 .
Jo Abaja umi. Kdyz jezdil jen tak na kochacku na brutalce na cestovnich gumach, predvadel tam strasny motardovy najezdy...
Pepa prej dost porychlil, umi snad i pod 2:10.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše:
Každopádně na okruh je nej R1, ale cebro, krom dobrý stability, brzd a podvozku je fakt žalostný a musíš ho nemálo napřevodovat aby fungovalo do určitý rychlosti i motorově, protože je to fakt zdechlina jak říkám, daleko líp na tom byl model 06-07 jako měl spijker.
Jaky je rozdil mezi cebrem 03-05 a 06-07?
Ridil jsem tu 06 a pak 011 a obe mi prisly podvozkove dost dobry.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: hele, zavodnici. Vcera sem se byl podivat na volnejch v moste a dost me prekvapil frajer na nakym cestaku s topcasem To nejsou neni zakazany, vyjet na trat s takovou picovinou vzadu? Dyz vidim soudruhy na nordschleife se vsim moznym i nemoznym, kroutim hlavou, ale tam uz s tim pocitas, tam je to takovy poulicni mma, pravidla zadny:D Ale na normalnim dromu?
Dneska je doba takova, ze i na hodinovou projizdku, si tihle cestovatele, nutne musi vzit 3 kufry a to i na volne jizdy.
Min. sezonu jsem dost bojoval za to, aby tuhle picovinu mrdalci prestali delat. Zda se, ze uz to vsichni pochopili a dal se to nedeje.
To proste musis za tim curanem dojit a vysvetlit mu, ze si neprejes, aby te ohrozoval na zivote. Dostat kufrem ve 200+ nechces.
Sonicek píše: SLEEPER> takže se dá defakto říct že máš podvozek nastavenej na 50/50? Jakože funguje/nefunguje...pokud nemáš SAG, nikdy to nemůže fungovat a pokud jezdíš v 20°C a pak v 35°C, tak se SAG taky liší...resp. se dá říct, že vsadím boty, že to máš nastavený blbě a pokud to máš z výroby (default) tak je to taky blbě. Tam se nedá věřit tomu, že je to natavený na nějakou hodnotu jak je třeba někde v manuálu řečeno. Viděl jsem osobně motorky ze sériu ( nové motorky) co měli podvozek nastavená na lidi s 50kg a taky na lidi co mají 100kg :D
Jsme se bavili o roku 2012, vlastne zavodni Gecko byla jedina motorka, kde jsme SAG neresili, ale on ten road racer # 49 L.H., co motorku stavel, mel stejnou postavu jako ja....
Sonicek píše: SLEEPER> na to že tam Pepa líta xset krát do roka, má techniku apod., tak to taky není žádnej zázrak :) To ej stejný jako Táborskej, v časáku časy jak WSBK, ale v reálu trocha jiný, ale zase se to pak dobře čte :D
Tak je pravda, ze kdyz budes porad dokola pilovat tech 15 zatacek, ze by ses mel casem dostat na solidni cas.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |