AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
Jirka4137 píše: PetrL3> Yamaha XJ r.v.86 trubkáč rám rychlost bez problému 205. Dovedu si představit jak by se chovala ta Jawka. Staré XJ se chovalo nad 180 podobně jak třinda.
U třindy si ale myslím že by to šlo vychytat. Svázat přední teleskopy pod blatníkem a dát jinou kyvku.(ČZ)
Pravěcí Japonci neměli podvozek nic moc ani v MS. Doby kdy Waine Rainey bojoval o titul to byla jízda jak na hadovi.(Tam to ovšem nebylo krocením rámu)
V rámu 634 jsem viděl i motor s válci jako má eRkové BMW. Borec s tím byl na srazu v Rožnově p. R.
Myslim, ze 350 by 200+ s motorem cagiva river nejela
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: assassin> nevím, jestli s tímto motorem. Něco černýho čtyřtaktního tam ale myslím měli.
Ja mam za to ze to byl rotax
pech. píše: Drátěná kola jsou velice hezká, ale to podstatná část litých taky....
A jak má motorka drátěná kola, tak to není ono.... Litá mají tolik výhod, že to za tu trochu chromu nestojí, se obtěžovat s drátěnými..
Já zas našel prodejce, který prodával různé suvenýry a na skládacím metru byla mj. moje motorka... Koupil jsem si ho... Vzhledem
k tomu že dneska je foťák v každém mobilu, se není čemu divit... Metr s vlastní motorkou, to doma hned tak někdo nemá...
Ti ho měl dát zadarmo. Kompenzace za autorský práva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Nemeli je jeden cas policajti?
U nás jezdily Rotaxy 500 u Hradní stráže a v 90. letech dosluhovaly u policie.Jirka4137 píše: Sema> Obrovská škoda že s tím nevyšla Jawa po r. 89. Výroba motorek by u nás nemusela být dnes okrajová záležitost.
Hovno by se stalo..... Bylo by to kvůli nakupovanému motoru nijak osňujících parametrů a malosériové produkci dražší, přesto výrazně horší než konkurence...
Honda tou dobou měla výkon o 20k vyšší než River a podvozek o světelný rok jinde než Jawa.... Ostatní výrobci na čele trhu za ní zas tak moc neztráceli...
River si svůj výkon pod svojí značkou obhájil jednak cenou a druhak tím, že tam to byla taková obyč. motorka na každodenní tlučení už od první čáry na papíře, přesto díru do světa neudělal.....
Nikdo by si to nekupoval, stejně jako si krom pár nesoudných fanoušků nekupovalo ani následníky tohoto prototypu ve střední objemové kategorii...
Sériová výroba motorek dnes v Čechách neexistuje... ČZ se věnuje výrobě, která jí skutečně uživí. Nikdy nedělala jenom motory a motorky nejsou a nebudou.
Jawa je ostuda národa, neschopná gaunerská banda sprostých lhářů, vyžírek, a dotační podvod... Jejich "vlastní" produkty stojí za vyližprdel a to ostatní překupují
stejně jako poláci....
Takže se dělají kusově nějaké speciality.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: U nás jezdily Rotaxy 500 u Hradní stráže a v 90. letech dosluhovaly u policie.
Jo taky si myslim, kdysi jsem delal brigadu v jednom kanclu na vinohradech a prisel se tam policajt s touhle moto schovat pred destem. Co si pamatuju tak si dost stezoval na jizdni vlastnosti (tezka elektronika v kufrech) a na praskajici vsechno vcetne ramu kvuli te hmotnosti a vibracim. Ten motor na to byl nejspis moc silnej, prestoze je zdechlej
Sema píše: Miraz250> Ta oranžová stavba 500 R od Matesmoto je tady v inzerci.
Tak to je ono, přesně tam jsem byl na to si dobře pamatuju jak tam na tom jezdil.Naposledy editováno 30.10.2020 17:53:05
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Nechápu, jak se tyhle šroty mohly dnes dostat do takové ceny.... Pokud se dobře pamatuju, tak jsem to koupil asi za 6 tisíc a za 3 tisíce prodal. Nešlo vůbec o peníze, dal bych to snad i zadarmo, jen aby to bylo pryč z chalupy.
Potom koupená 634 "konopnice" byl absolutní opak - SUPER stroj !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Cagiva River 500 - maximálka 156 km/h 600 164 km/h. Tam ale není trubkový rám. Těch 205 XJ 600 r.v. 1986 53 kw ! co mám neradioaktivní na profilu. Navíc s kufrem alias Krauser uplácaným za socíku z laminátu. U kufrů se většinou doporučuje maximálka do 170 km/h. Co to v té rychlosti dělalo se můžete zeptat mého kamaráda který jel na GSXR 1000 za mnou a ohromě se tím bavil.
Ten River se mě líbí z jediného důvodu a to že když na to vlezu bude každému jasné že to není na závodění ale přesunování. Nicméně kupovat ho zatím nebudu.
Naposledy editováno 31.10.2020 08:16:28
Milan1963 píše: Nemáte někdo zkušenosti s tímto prodejcem ? https://www.motorka...-v85-tt-1600766.html
Vím Sušice to asi nebude...
Milane je to takový ten současný "moderní" prodejce. Hlavní náplň je Škoda autosalon, možná i Hyundai (to teď nevím přesně) a k tomu prodává motky - prodával Yamahy a možná přibral MG. Nicméně pro svezení na zkoušku to nehraje roli, ale kdybych kupoval MG tak jedině v Sušici u Koziček.
Naposledy editováno 31.10.2020 08:54:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Mají to "jakože ve slevě", tak sem vzhledem k parametrům a reálným maximum o 30A nižším, než udávají vzal tohle.
https://www.maxtechn...svarecka-mma-img-tig
Milan1963 píše: Sema> Tomu věřím. V roce 1987 mi kamarád , tehdy esenbák, vymlouval koupi J 350 Californian. Že Calify jsou nejhorší motorky, co Jawa vyrobila, SNB prý je má asi za trest. Já neposlechl a Califa koupil. Měl jsem ho poslechnout . Měl jsem svoji hlavu, ale on zkušenosti, protože na Californianu u dopravky jezdil. Jeho slova o hrůze z Týnce byla pravdivá.
Nechápu, jak se tyhle šroty mohly dnes dostat do takové ceny.... Pokud se dobře pamatuju, tak jsem to koupil asi za 6 tisíc a za 3 tisíce prodal. Nešlo vůbec o peníze, dal bych to snad i zadarmo, jen aby to bylo pryč z chalupy.
Potom koupená 634 "konopnice" byl absolutní opak - SUPER stroj !
Mohl by jsi prosím trošku víc rozepsat, co bylo na té Californii až tak strašné ?
Ten typ mne bohužel minul, měli jsme doma pincky, Mustanga, 350 panelku se sajdou, já pak 350 Bizona a pak 634. Pak už naštěstí jen Made in Japan.
Ale toho Califa bych si z nostalgie na starý kolena možná ještě dopřál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: assassin> nevím, jestli s tímto motorem. Něco černýho čtyřtaktního tam ale myslím měli.
Co si pamatuju, tak JAWA 500 Rotax jezdily na závodech míru a vozily kameramany, kteří seděli zády ke směru jízdy, údajně je udělali jen proto, když jeli jawy dvoutakty před pelotonem, tak závodníci čichali modrý dým a to se jim určitě šlapalo výborné, zvlášť do kopců, pak snad bylo par kousků i u hradní stráže
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
sharp píše: Co si pamatuju, tak JAWA 500 Rotax jezdily na závodech míru a vozily kameramany, kteří seděli zády ke směru jízdy, údajně je udělali jen proto, když jeli jawy dvoutakty před pelotonem, tak závodníci čichali modrý dým a to se jim určitě šlapalo výborné, zvlášť do kopců, pak snad bylo par kousků i u hradní stráže
Na mostu Závodu míru mě holka poprvé přeblafla. Jawu sem nechával pod mostem a chodili sme na ten nejvyšší pilíř, kde už byla plocha skoro rovná.
Ale ne, když se jel závod.
Jirka4137 píše:
Ten River se mě líbí z jediného důvodu a to že když na to vlezu bude každému jasné že to není na závodění ale přesunování. Nicméně kupovat ho zatím nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Powermat taky někde testoval Killeroz je dobrá až na ten servis. V Lídlu není problém záruka a za tu cenu je to jedna z nej hobby svářeček. V PL jsou ale daleko lepší ceny než tady.
Jinak kdo by chtěl Parkside na tigové svařování musí dokoupit hořák s ventilem na rukojeti v PL cca 1500 n Kč.
Naposledy editováno 31.10.2020 18:30:32
Z Lidlu nám tu plasmu parkside, a šlape dobře. Už sem tím pár věcí nařezal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Milan1963> Možná to chtělo s prodejem trošku počkat https://motorky.baz...nn-1974.php. [/quote]
Jirko, já toho Califa prodal někdy v roce 1990. Čekat 30 let ? Kdyby člověk věděl, jaká přijde doba, asi bych počkal i s jinými auto/moto. Měl jsem tři péráky, koupené po pětistovce, čtyři Populary, taky v této cenové relaci....jenže kdo mohl tušit, co bude za 30 nebo 35 let... Dneska to mít a prodat, tak bych jezdil v Mercedesu. A ne ve Š 120.... Předpokládám, že chápeš nadsázku...
Pro Pantera - už jsem to tady asi kdysi psal - Co jízda Californianem, to porucha. Skutečně !! Tehdy jsem jezdil za svojí první ženou, za Prahu, 160 km daleko. V létě na pionýru a na pérákovi, v zimě Popularem. Samozřejmě po dálnici. Cesta trvala 4 , možná i 5 hodin. Pionýr jel tak 50, Popular taky, pérák o málo víc. Tak jsem chtěl něco rychlejšího, jen kvůli ženské. Calif už tehdy byl v kurzu, kdo ho měl, byl králem. Stručně : první jízda po koupi- odešlo kladívko. Druhá jízda - odešla cívka. Třetí jízda - odešel kondensátor. Čtvrtá jízda - odešla druhá cívka. Pátá jízda....prostě jsem snad 5 krát měnil postupně celé zapalování. Jednak to lezlo do peněz, třeba indukční cívka cívka stála stovku a při výplatě 2200 korun...každý měsíc 3 až 4 cívky....no a potom pokaždé vše v Mototechně neměli, však víme, jak to bylo za komunistů s náhr. díly. Tak jsem častokrát stál a čekal, až seženu třeba kondensátor. Mezitím jsem dál jezdil na bezporuchovém pérákovi a pionýru. Proto mám ke Californianům dodnes silnou averzi. A pionýry považuji za spolehlivé stroje. Péráky jakbysmet.
Jinak - když ten Calif jel, tak jel slušně - tachometrových 140 šel. Tak tolik....
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Já na Califu jezdim hrozně rád, je to stavbou "malá lehká" motorka, na 18 kolech se na tom dá normálně jet a když hezky spasuješ motor, tak to jede jak bejk
A navíc to i vypadá
Petrř- V Buchlovicích borec zastupuje tuto značku od 16 tisíc slušné strojky. V Polsce ještě líp.
Powermat si ale na Killerozových stránkách docela pochvalovali.
U té mojí z Lidlu vyměnit podavač který zatím ale bez problému funguje tak je hned o třídu vejš.
A u Powermatu nedostaneš tak pěkné kartáčokladivo a štít .
Elevator -kamarád prodával to 6 kilo a taky se nevyjadřoval moc lichotivě. No a jsme opět u toho proč kupuju povětšinou Hondy a Yamahy.
Naposledy editováno 31.10.2020 18:34:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |