Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
Na problematiku se blíže zaměřím. Jezdíme MA2 na 3 motorkách od roku , 1970, 1996 a 2003.
Jediný problém jsem naštěstí nezaznamenal Popravdě, všiml jsem si, že změnili obal, ale složení ne.
Vůně je naprosto stejná, typická krásná vůně
Jestli se mi bude chtít rád bych mrkl na tlak oleje. Ale už při čtení je jasné, že došlo k jakémusi nepochopení toho problému.
Tlak olej nižší o 0,6 baru... no podle mě si každý představí, že moto nemaže, nebo že čerpadlo nemá s daným olejem na to vytvářet dostatečný tlak.
Je to tak?
Že je 1,5 baru na volnoběhu pod bezpečnou hranicí bych taky vyžadoval nějak potvrdit.
Nevím o výrobci, který by to takto stanovil. Např. ZX6R je na 150-200kPa při 3000min-1.
Běžné hodnoty jsou potom 3-6 bar.
Naposledy editováno 16.10.2016 18:12:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
2 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Hodně šťastných kilometrů všem.
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
zdenysrx6 píše: spoustu let jezdim na motul 5100,starej i novej MA2 a spojka bez problému , mam SV 650 a XT600
A to znamená?
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
BextrH píše: Bohužel se musím připojit mezi ty smutné případy. Ještě před nákupem jsem četl tento příspěvek, ale doufal že se u mě nic nestane. Po prvním nalití MOTULU Ester 5100 a samozřejmě výměně filtru se zdálo že bude vše ok. Kawasaki ZR7. První co mě zaskočilo možná příjemně, že šla měkčeji páčka spojky..............
na to,jaký odpor má spojka při zmáčknuti,mají vliv jedině a pouze pružiny,které tlačí lamely k sobě a žádný olej na světě to nemá šanci ovlivnit a je jedno,jestli to je motul,lukana a pod.....
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Závěrem bych jen doporučil všem majitelům motocyklů, kteří nemají jistotu v jakém stavu mají spojku, aby raději zvolili starší verzi oleje MOTUL. Nezačne jim klouzat spojka a vyhnou se tak dalším investicím které by mohli ještě nějakou sezonu počkat a ve finále i hlučnější chod motoru. Komu nová verze vyhovuje a maká v pořádku, budiž jim to přáno, ať jim to dlouho a dobře slouží.
ps. příště až někde někdo napíše že je s něčím problém, neudělám stejnou blbost a nekoupím si to na just, že budu mít třeba kliku!! Z nějakého důvodu to tam ti lidé píšou. A určitě ne proto aby nám nějak uškodily.
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Mám Suzuki GS500E.
Minulou výměnu jsem dal olej-celkem u nás neznámej Duglas 10W40 pro motorky a spojka bez jedinýho problému!
Tady odkaz: http://eshop.duglas...73571cz/Products/001
Teď jsem použil přesně tenhle diskutovanej Motul a po zhruba 500km začala čím dál víc prokluzovat spojka.Nedalo mi to a spojku rozebral a zjistil jsem,že lamely mají sílu v normě a pružiny taky.Spojka je jinak čistá,nespálená.U motoru po použití tohoto oleje pozoruji i zvýšené vibrace a mechanickou hlučnost-výkon motoru je jinak OK.No zkusím tam vrátit ten Duglas a uvidím.Ještě dám vědět jestli je to bylo tímto olejem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Takže asi výměna lamel