raceczech_listopad




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Předchozí
1... 296 297 298 299
Následující

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2024 v 11:03 | Nahoru | #8941
Animals21> Dej pak vědět jestli se s tím dá žít i na silnici...jestli to moc nehučí, neklouže a tak... Do terénu nic lepšího (min. co se zadku týče) stejně není, takže tam to musí stačit

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2024 v 11:24 | Nahoru | #8942
dobrý srovnání na naložený 701 a naložený betě a číňanským kustómovi (ala ajp vzducháč) v cestovním režimu

hmotnostní rozdíl 40-70 kilo komplet (701 x beta x ajp) i s motorkou a jezdcema (těch 30kilo rozdílu na lehklejch motorkách mezi sebou ajp x beta, nehraje na opotřebení roli při stejným stylu jízdy)

5,5 versus 8,3mm po 9 tkm samozřejmě i rychlost 110 x 90 km/h má asi taky vliv, nejen hmotnost



Naposledy editováno 25.11.2024 11:26:41

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2024 v 11:28 | Nahoru | #8943
a tady je s137 po cca 5 tkm na malejch endurech
v blátě je znatelně lepší než tracker a překvapivě vydržela hodně, to nikdo nečekal



Naposledy editováno 25.11.2024 11:29:06

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2024 v 22:49 | Nahoru | #8944
co je s137? Zkus víc písmenek :)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 07:33 | Nahoru | #8945
Mě to teda taky na "pneu s137" nic nenašlo

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 07:40 | Nahoru | #8946
Aby řeč nestála, dělal jsem včera vidle na Himalayanovi s tím, že do nich dám pružiny od Hyperpro, co mi přišly. Byl k tomu i olej. Pružiny jsou kratší o 5mm, olej byl 15W.

Šlo to v poho. Zajímavé bylo, že podle videa má do vidle přijít 474ml (naštěstí jsem neměl debil nalejvátko), tak jsem musel jít podle papíru od Hyperpro, kde bylo "oil level 220mm". Což ale v reálu je cca 350-370ml. Dost velký rozdíl, což mě překvapilo.

A protože vidle nejsou vůbec stavitelné, objednal jsem na alíku horní zátky s možností nastavení předpětí. Zátka je nicméně "delší směrem dovnitř o ten mechanismus", tzn. i na nejmenší předpětí je vidle už s cca 15-20mm předpětí, snad si rozumíme. A pocitově se mi zdá vidle dost možná už trochu tvrdší. Static SAG je 30mm, dle papíru by měl být 40mm. Změřit SAG komplet už nebyl čas a čerstvě umytou moto jsem nechtěl zadělat testovací jízdou, která by mi za těch pár minut stejně nic neřekla. Pocitově se teď předek chová jako zadek, dříve byl předek asi 18x měkčí. Na druhé straně mám oblečenej tak 105kg + Himl je lehkoterénní oslík pro dva, tak to třeba vyjde.

V týdnu vyměním pružinu na zadku.

Konec hlášení.

Naposledy editováno 26.11.2024 07:45:12

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 08:01 | Nahoru | #8947
ZdendaZB> Zdendo neutahuj si z nás. Takhle nemůže vypadat drapák po 5000 km i když je na malém enduru. Nevěřím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 08:47 | Nahoru | #8948

Animals21 píše: Zajímavé bylo, že podle videa má do vidle přijít 474ml (naštěstí jsem neměl debil nalejvátko), tak jsem musel jít podle papíru od Hyperpro, kde bylo "oil level 220mm". Což ale v reálu je cca 350-370ml. Dost velký rozdíl, což mě překvapilo.


U mýho Scrama (stejná vidlice jako Himl) to bylo stejný, taky mě to trochu zarazilo (těch 220mm uvádí na webu i Hitchcocks pro YSS, v manuálu mám 455ml).

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 10:15 | Nahoru | #8949
s137 je petrošina, to bylo jen pro zajímavost, u nás se asi neprodává
https://petroshina.ru/catalogitem.php?idd=96

fakt nekecám, mě samotnýho to překvapilo kolik vydržela, původně jsem počítal, že budeme rádi když s tím dojedem tak nějak domů
doporučilo i jí hned několik lidí, co na tom jezdí, ale rovnou mi říkali, že na asfaltu rychle mizí - asi jako dojet na bajkal z moskvy a je po ní, jsem to nakonec pochopil

na 701 by asi shořela jako tracker, ale když nemáš žádnej výkon a jedeš jak s hnojem tak i zubatý gumy drží

Naposledy editováno 26.11.2024 10:16:51

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 10:28 | Nahoru | #8950
ZdendaZB> Myslíš "dojel z Moskvy 6000 km na Bajkal a cestou zpátky jsem ji dodělal úplně"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 10:52 | Nahoru | #8951

lukas.s píše: U mýho Scrama (stejná vidlice jako Himl) to bylo stejný, taky mě to trochu zarazilo (těch 220mm uvádí na webu i Hitchcocks pro YSS, v manuálu mám 455ml).



Scram má stejnej zadní tlumič jako Himl? Taky je tam ta psycho pružina, kde závity na půlce zdvihu leží jedna na druhé? Jsem zvědavej na Hyperpro pružinu, snad se k tomu do pár dní dostanu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 11:12 | Nahoru | #8952
Animals21> jj, Scram je skoro stejná motorka, až na menší přední kolo a lešení kolem světla. Někde jsem tady dával i fotku zadního tlumiče v porovnání s YSS. Hovno tomu rozumím, ale proč na sobě půlka závitů sedí úplně nadoraz taky nepobírám.





Ani nebudu říkat, kolik jsem do toho podvozku narval a stejně jsem to nedoladil podle představ :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 11:58 | Nahoru | #8953
Animals21> Měři jsis SAG i na zadku? Já jsem to zkoušel až teď, než jsem dal nový tlumič....Byl 10 cm...zkoušel jsem točit přitvrdítkem a bez efektu...V tu chvíli mi došlo, proč na něho špačkuju a jinýmu sedí... Při svých 110ti kilech na to sednu a vyčerpám zdvih těch jemně namotaných závitů...zároveň ale nejsem tak těžkej, abych propružil ty tužší...takže se pak zdá, že je to jak šutr. A je to i důvod proč ten podvozek ve dvou fungoval docela obstojně...
Tlumič jsem dal nakonec HAGON, protože jde štelovat, i když je ten tlumič nainstalovanej - je k němu i klíč, který se vleze do brašničky s nářadím...Ale myslím, že samotná ta pružina to posune o světelnej rok a ve finále to na ten stroj asi bude stačit... Na předek můžu doporučit pružiny z transalpa, jak už jsem psal dřív - jako rychlý upgrade.
Já tam teď narouboval vidle ze starýho XT 600 s dofukovacíma zádkama co mi zbyly v šopě

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 14:39 | Nahoru | #8954
Chtěl jsem to udržet jako budget motorku, koupil jsem ji za rozumný peníze a jasná byla vačka od TEC (cca 6tisKč) a přišlo mi jako nerozum dávat komplet zadní tlumič za 15-20tis (a to jsem na YSS neslyšel moc chvály). A Hypepro nabízí komplet pružiny za nějakých 6tis Kč. Nemůžeš si teda zvolit tuhost, ale jsou progresivní (což předek origo je taky, zadek viz výše).

Předem jsem nahoře psal, 100% je to zlepšení už jen když jsem sundal motorku z centrálního stojanu, bylo jasný, že to bude lepší. Projedu to dnes. Zadek máme ve dvou (dohromady 170kg, čili nosnost motorky) předpětí na max. a je to tvrdý. Pružina tomu věřím dost pomůže, protože se bude dát využít větší část chodu tlumiče. Si myslím. Pak teprve změřím kolem SAG předek zadek a nastavím to dle možností.

Naposledy editováno 26.11.2024 14:39:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 14:45 | Nahoru | #8955

Wenca24 píše: Já tam teď narouboval vidle ze starýho XT 600 s dofukovacíma zádkama co mi zbyly v šopě



Tak to nám musíš ukázat!!

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 16:09 | Nahoru | #8956
Petrošina... Jsem si říkal, že to logo jsem nikdy neviděl. Nechceš to začít dovážet? Pokud to trochu funguje, tak jednu ročne bych si vzal, pokud bude za rozumný prachy. Způsob použití hodně ovlivní opotřebení gumy. Mladej na elektrickým pitbike zadní 17" C-02 dokázal zlikvidovat za jednu sezónu, což v jeho případě je míň než 1000km. Co nechceš, je jet za ním. To lítá kamení nebo bláto, nějak nedokáže jet plynule, a má buď plnej nebo nic, a ta elektrika ten "plnej" prostě vydá hned, ne až za chvilku jak u spalováku, ono si to hrábne, ale předtím, než mu to nějak zásadně ustřelí do boku tak zase ubere a znovu a znovu...
edit: jsem to trochu pogůůglil a petrošina (někde popsaná uralšina?) je v tom rusku výrazně levnější než mitasky... https://www.ozon.ru...ferer=duckduckgo.com akorát bez silniční homologace, ale to je v rusku asi jedno, když na výcho od moskvy toho asfaltu zas tak moc není (kecám, borci s felicií jeli po asfaltě furt)

Naposledy editováno 26.11.2024 16:15:38

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 17:12 | Nahoru | #8957
Animals21> tak za ty prachy je to dobrý...to mě nějak minulo, jinak bych šel taky možná touhle cestou
Škoda, že jsi tak daleko, mohli jsme dát jízdní zkoušky a porovnat...
U těch pružin...zůstávají tam ty distanční trubky nebo je delší ta pružina?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 17:13 | Nahoru | #8958

Animals21 píše: Tak to nám musíš ukázat!!


Tam není co vidět...vypadá to stejně krom těch ventilku
Kluzáky jsou himl a trubky s pajšlem XT
Předchozí
1... 296 297 298 299
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 343 11.11.2024 v 11:53 ZdendaZB
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 24 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick

TOPlist