Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1.11.2012 v 20:30
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
dobrý srovnání na naložený 701 a naložený betě a číňanským kustómovi (ala ajp vzducháč) v cestovním režimu
hmotnostní rozdíl 40-70 kilo komplet (701 x beta x ajp) i s motorkou a jezdcema (těch 30kilo rozdílu na lehklejch motorkách mezi sebou ajp x beta, nehraje na opotřebení roli při stejným stylu jízdy)
5,5 versus 8,3mm po 9 tkm samozřejmě i rychlost 110 x 90 km/h má asi taky vliv, nejen hmotnost
Naposledy editováno 25.11.2024 11:26:41
hmotnostní rozdíl 40-70 kilo komplet (701 x beta x ajp) i s motorkou a jezdcema (těch 30kilo rozdílu na lehklejch motorkách mezi sebou ajp x beta, nehraje na opotřebení roli při stejným stylu jízdy)
5,5 versus 8,3mm po 9 tkm samozřejmě i rychlost 110 x 90 km/h má asi taky vliv, nejen hmotnost
Naposledy editováno 25.11.2024 11:26:41
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Aby řeč nestála, dělal jsem včera vidle na Himalayanovi s tím, že do nich dám pružiny od Hyperpro, co mi přišly. Byl k tomu i olej. Pružiny jsou kratší o 5mm, olej byl 15W.
Šlo to v poho. Zajímavé bylo, že podle videa má do vidle přijít 474ml (naštěstí jsem neměl debil nalejvátko), tak jsem musel jít podle papíru od Hyperpro, kde bylo "oil level 220mm". Což ale v reálu je cca 350-370ml. Dost velký rozdíl, což mě překvapilo.
A protože vidle nejsou vůbec stavitelné, objednal jsem na alíku horní zátky s možností nastavení předpětí. Zátka je nicméně "delší směrem dovnitř o ten mechanismus", tzn. i na nejmenší předpětí je vidle už s cca 15-20mm předpětí, snad si rozumíme. A pocitově se mi zdá vidle dost možná už trochu tvrdší. Static SAG je 30mm, dle papíru by měl být 40mm. Změřit SAG komplet už nebyl čas a čerstvě umytou moto jsem nechtěl zadělat testovací jízdou, která by mi za těch pár minut stejně nic neřekla. Pocitově se teď předek chová jako zadek, dříve byl předek asi 18x měkčí. Na druhé straně mám oblečenej tak 105kg + Himl je lehkoterénní oslík pro dva, tak to třeba vyjde.
V týdnu vyměním pružinu na zadku.
Konec hlášení.
Naposledy editováno 26.11.2024 07:45:12
Šlo to v poho. Zajímavé bylo, že podle videa má do vidle přijít 474ml (naštěstí jsem neměl debil nalejvátko), tak jsem musel jít podle papíru od Hyperpro, kde bylo "oil level 220mm". Což ale v reálu je cca 350-370ml. Dost velký rozdíl, což mě překvapilo.
A protože vidle nejsou vůbec stavitelné, objednal jsem na alíku horní zátky s možností nastavení předpětí. Zátka je nicméně "delší směrem dovnitř o ten mechanismus", tzn. i na nejmenší předpětí je vidle už s cca 15-20mm předpětí, snad si rozumíme. A pocitově se mi zdá vidle dost možná už trochu tvrdší. Static SAG je 30mm, dle papíru by měl být 40mm. Změřit SAG komplet už nebyl čas a čerstvě umytou moto jsem nechtěl zadělat testovací jízdou, která by mi za těch pár minut stejně nic neřekla. Pocitově se teď předek chová jako zadek, dříve byl předek asi 18x měkčí. Na druhé straně mám oblečenej tak 105kg + Himl je lehkoterénní oslík pro dva, tak to třeba vyjde.
V týdnu vyměním pružinu na zadku.
Konec hlášení.
Naposledy editováno 26.11.2024 07:45:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Animals21 píše: Zajímavé bylo, že podle videa má do vidle přijít 474ml (naštěstí jsem neměl debil nalejvátko), tak jsem musel jít podle papíru od Hyperpro, kde bylo "oil level 220mm". Což ale v reálu je cca 350-370ml. Dost velký rozdíl, což mě překvapilo.
U mýho Scrama (stejná vidlice jako Himl) to bylo stejný, taky mě to trochu zarazilo (těch 220mm uvádí na webu i Hitchcocks pro YSS, v manuálu mám 455ml).
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
s137 je petrošina, to bylo jen pro zajímavost, u nás se asi neprodává
https://petroshina.ru/catalogitem.php?idd=96
fakt nekecám, mě samotnýho to překvapilo kolik vydržela, původně jsem počítal, že budeme rádi když s tím dojedem tak nějak domů
doporučilo i jí hned několik lidí, co na tom jezdí, ale rovnou mi říkali, že na asfaltu rychle mizí - asi jako dojet na bajkal z moskvy a je po ní, jsem to nakonec pochopil
na 701 by asi shořela jako tracker, ale když nemáš žádnej výkon a jedeš jak s hnojem tak i zubatý gumy drží
Naposledy editováno 26.11.2024 10:16:51
https://petroshina.ru/catalogitem.php?idd=96
fakt nekecám, mě samotnýho to překvapilo kolik vydržela, původně jsem počítal, že budeme rádi když s tím dojedem tak nějak domů
doporučilo i jí hned několik lidí, co na tom jezdí, ale rovnou mi říkali, že na asfaltu rychle mizí - asi jako dojet na bajkal z moskvy a je po ní, jsem to nakonec pochopil
na 701 by asi shořela jako tracker, ale když nemáš žádnej výkon a jedeš jak s hnojem tak i zubatý gumy drží
Naposledy editováno 26.11.2024 10:16:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
lukas.s píše: U mýho Scrama (stejná vidlice jako Himl) to bylo stejný, taky mě to trochu zarazilo (těch 220mm uvádí na webu i Hitchcocks pro YSS, v manuálu mám 455ml).
Scram má stejnej zadní tlumič jako Himl? Taky je tam ta psycho pružina, kde závity na půlce zdvihu leží jedna na druhé? Jsem zvědavej na Hyperpro pružinu, snad se k tomu do pár dní dostanu.
Animals21> jj, Scram je skoro stejná motorka, až na menší přední kolo a lešení kolem světla. Někde jsem tady dával i fotku zadního tlumiče v porovnání s YSS. Hovno tomu rozumím, ale proč na sobě půlka závitů sedí úplně nadoraz taky nepobírám.
Ani nebudu říkat, kolik jsem do toho podvozku narval a stejně jsem to nedoladil podle představ :)
Ani nebudu říkat, kolik jsem do toho podvozku narval a stejně jsem to nedoladil podle představ :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Animals21> Měři jsis SAG i na zadku? Já jsem to zkoušel až teď, než jsem dal nový tlumič....Byl 10 cm...zkoušel jsem točit přitvrdítkem a bez efektu...V tu chvíli mi došlo, proč na něho špačkuju a jinýmu sedí... Při svých 110ti kilech na to sednu a vyčerpám zdvih těch jemně namotaných závitů...zároveň ale nejsem tak těžkej, abych propružil ty tužší...takže se pak zdá, že je to jak šutr. A je to i důvod proč ten podvozek ve dvou fungoval docela obstojně...
Tlumič jsem dal nakonec HAGON, protože jde štelovat, i když je ten tlumič nainstalovanej - je k němu i klíč, který se vleze do brašničky s nářadím...Ale myslím, že samotná ta pružina to posune o světelnej rok a ve finále to na ten stroj asi bude stačit... Na předek můžu doporučit pružiny z transalpa, jak už jsem psal dřív - jako rychlý upgrade.
Já tam teď narouboval vidle ze starýho XT 600 s dofukovacíma zádkama co mi zbyly v šopě
Tlumič jsem dal nakonec HAGON, protože jde štelovat, i když je ten tlumič nainstalovanej - je k němu i klíč, který se vleze do brašničky s nářadím...Ale myslím, že samotná ta pružina to posune o světelnej rok a ve finále to na ten stroj asi bude stačit... Na předek můžu doporučit pružiny z transalpa, jak už jsem psal dřív - jako rychlý upgrade.
Já tam teď narouboval vidle ze starýho XT 600 s dofukovacíma zádkama co mi zbyly v šopě
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Chtěl jsem to udržet jako budget motorku, koupil jsem ji za rozumný peníze a jasná byla vačka od TEC (cca 6tisKč) a přišlo mi jako nerozum dávat komplet zadní tlumič za 15-20tis (a to jsem na YSS neslyšel moc chvály). A Hypepro nabízí komplet pružiny za nějakých 6tis Kč. Nemůžeš si teda zvolit tuhost, ale jsou progresivní (což předek origo je taky, zadek viz výše).
Předem jsem nahoře psal, 100% je to zlepšení už jen když jsem sundal motorku z centrálního stojanu, bylo jasný, že to bude lepší. Projedu to dnes. Zadek máme ve dvou (dohromady 170kg, čili nosnost motorky) předpětí na max. a je to tvrdý. Pružina tomu věřím dost pomůže, protože se bude dát využít větší část chodu tlumiče. Si myslím. Pak teprve změřím kolem SAG předek zadek a nastavím to dle možností.
Naposledy editováno 26.11.2024 14:39:55
Předem jsem nahoře psal, 100% je to zlepšení už jen když jsem sundal motorku z centrálního stojanu, bylo jasný, že to bude lepší. Projedu to dnes. Zadek máme ve dvou (dohromady 170kg, čili nosnost motorky) předpětí na max. a je to tvrdý. Pružina tomu věřím dost pomůže, protože se bude dát využít větší část chodu tlumiče. Si myslím. Pak teprve změřím kolem SAG předek zadek a nastavím to dle možností.
Naposledy editováno 26.11.2024 14:39:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: Já tam teď narouboval vidle ze starýho XT 600 s dofukovacíma zádkama co mi zbyly v šopě
Tak to nám musíš ukázat!!
Petrošina... Jsem si říkal, že to logo jsem nikdy neviděl. Nechceš to začít dovážet? Pokud to trochu funguje, tak jednu ročne bych si vzal, pokud bude za rozumný prachy. Způsob použití hodně ovlivní opotřebení gumy. Mladej na elektrickým pitbike zadní 17" C-02 dokázal zlikvidovat za jednu sezónu, což v jeho případě je míň než 1000km. Co nechceš, je jet za ním. To lítá kamení nebo bláto, nějak nedokáže jet plynule, a má buď plnej nebo nic, a ta elektrika ten "plnej" prostě vydá hned, ne až za chvilku jak u spalováku, ono si to hrábne, ale předtím, než mu to nějak zásadně ustřelí do boku tak zase ubere a znovu a znovu...
edit: jsem to trochu pogůůglil a petrošina (někde popsaná uralšina?) je v tom rusku výrazně levnější než mitasky... https://www.ozon.ru...ferer=duckduckgo.com akorát bez silniční homologace, ale to je v rusku asi jedno, když na výcho od moskvy toho asfaltu zas tak moc není (kecám, borci s felicií jeli po asfaltě furt)
Naposledy editováno 26.11.2024 16:15:38
edit: jsem to trochu pogůůglil a petrošina (někde popsaná uralšina?) je v tom rusku výrazně levnější než mitasky... https://www.ozon.ru...ferer=duckduckgo.com akorát bez silniční homologace, ale to je v rusku asi jedno, když na výcho od moskvy toho asfaltu zas tak moc není (kecám, borci s felicií jeli po asfaltě furt)
Naposledy editováno 26.11.2024 16:15:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 343 | 11.11.2024 v 11:53 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 24 | 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |