Moje "píchací období" pokračuje! Včera jsem poprvé v životě píchl přední kolo u své motorky. Jel jsem na sraz asi 60km, doma před jízdou změřil tlak a vyrazil jsem. Tam jsem asi dvě hodiny poseděl a když jsem chtěl odjet, tak s motorkou nešlo hnout. Kouknu - přední guma prázdná! Když pomyslím, že jsem za posledních 14 dní 3x píchl jízdní kolo, 1x auto a teď tohle - to je opravdu pech, jak má být. Pak jsem si zpětně uvědomil, že jsem poslední kilometry cítil nějaké divné pnutí a chvění v řidítkách... Kamarád vytáhl kompresorek, kolo jsme nafoukli, odjel jsem domů bez problémů, doma změřil a guma držela. Ráno - prázdná. A teď to přijde. Co s tím dál? Dírka bude hodně malinká, ventilek je v pořádku. Jsou asi 2 možnosti - buď to opravím sám soupravou s knoty a lepidlem, nebo to nechám opravit v dílně. Opravář mě ale vyvedl z omylu, řekl mi, že oficiálně se gumy na motorkách nesmí opravovat! Když jsem namítnul, že mám tu soupravu na lepení, tak řekl OK, ta s knotama je dobrá tak na 90%, s tou pěnou do ventilku tak 50%, ale už mi gumu nikdo nespraví. Tak z toho nejsem teda moc chytrej. Kdyby byla guma hodně ojetá, neřeším to a koupím novou. Takže zkusím ji opravit sám, zase je to lepší v klidu u sebe v garáži, jak někde ve stresu na silnici, v duchu Suvorovova hesla "těžko na cvičišti, lehko na bojišti". Asi bude trochu problém najít dírku, protože bude malinkatá. Musím to asi nafouknout na vyšší tlak a potírat mýdlovým roztokem. Pokud se mi to povede opravit podle návodu v soupravě, bude mě malinko hryzat obava, že jde o přední kolo... Má někdo podobné zkušenosti?