1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc

e: a ještě bych mrknul na osičku co drží desky na místě, občas se dost opotřebují a je tam nerovnost(důlek) co ty desky udržuje byť jen lehce na jednom fleku...
Naposledy editováno 18.08.2011 13:05:05
Ty nemají vliv na vracení pístků?
Jinak taky už jsem zpuchřelou hadičku zažil.Autu se zahřívali kola po pár km jízdy..
Pístky nové,gumičky taky,brzdič vyčištěnej a nová kapalina.
Na tu hadičku jsem přišel,tak že jsem ji odšrouboval z brzdiče a prošláp brzdu.
Kapalina tekla jen pidi čúrkem....
Obě hadičky byly takhle K.O.
Za těch 15 let aby ne

dewwil píše: vyndal bych ty plíšky
e: a ještě bych mrknul na osičku co drží desky na místě, občas se dost opotřebují a je tam nerovnost(důlek) co ty desky udržuje byť jen lehce na jednom fleku...
Hej to s tou osickou je dobrej napad, na to se podivam

Jeste me napadlo, mozna uplna blbost - nemuze se ten kotouc ohrivat od zadni gumy pres rafek a drzak kotouce? Protoze od te chvile co jsem rozdelal a vycistil ten trmen tak uz to nezhavi zdaleka tolik, predtim to stopro pribrzdovalo, ale ted uz si nejsem jisty, neni to zahrivani normalni?
Marex píše: Jojo. Soused je vůl. Pro dobrotu na žebrotu. Určitě ti nechtěl pomoct,ale ublížit.
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
Každopádně moje odpověd zní znovu rozebrat a vyměnit ty gumové vracečky pístků (ty gumový kolečka, zešikmený drážkou ve válečku).
Můj problém to naprosto vyřešilo (zasekával/nevracel se mi pístek - stejně jako tobě).
Takže se koukni do dílenské příručky nebo někam, a kup nový prachovky, těsnění, ty kolečka, a všechno to vyměň - To musí pomoct.
Jestli máš stejně řešené třmeny jako já - což nevím, ani netuším, tak by Ti mělo pomoct výměna těch vracecích koleček viz.:

Ty kolečka jsou rovné, válcovité avšak v drážce jsou našikmo, díky zešikmení samotné drážky - je možné, že stávající kolečka už jsou sjeté, tak je vyměn a uvidíš.
Naposledy editováno 18.08.2011 22:29:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
xBaryk píše: No, já dělal svůj třmen na jawě, je to dost odlišný, ale myslím si, že pouhé vyčištění ničemu nepomůže. Pokud máš v pohodě prachovky, tak by tam ani žádnej bordel/rez bejt neměl/a.
Každopádně moje odpověd zní znovu rozebrat a vyměnit ty gumové vracečky pístků (ty gumový kolečka, zešikmený drážkou ve válečku).
Můj problém to naprosto vyřešilo (zasekával/nevracel se mi pístek - stejně jako tobě).
Takže se koukni do dílenské příručky nebo někam, a kup nový prachovky, těsnění, ty kolečka, a všechno to vyměň - To musí pomoct.
Jestli máš stejně řešené třmeny jako já - což nevím, ani netuším, tak by Ti mělo pomoct výměna těch vracecích koleček viz.:
Ty kolečka jsou rovné, válcovité avšak v drážce jsou našikmo, díky zešikmení samotné drážky - je možné, že stávající kolečka už jsou sjeté, tak je vyměn a uvidíš.
gumové vracečky pístků, kde se to zastaví...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
petrvtr_new píše: gumové vracečky pístků, kde se to zastaví...
?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: ?
Ja nevedel ze se jedna o gumove vracecky pistku. Dosud jsem myslel ze se jedna o tesnici krouzky pistku a jejich primarni funkci je tesneni, coz je dost dulezity k tomu, aby brzda brzdila

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
petrvtr_new píše: Ja nevedel ze se jedna o gumove vracecky pistku. Dosud jsem myslel ze se jedna o tesnici krouzky pistku a jejich primarni funkci je tesneni, coz je dost dulezity k tomu, aby brzda brzdila
A co se teda stara o vraceni desticek, aby nezustaly v kontaktu s kotoucem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: A co se teda stara o vraceni desticek, aby nezustaly v kontaktu s kotoucem?
Ale samozrejme ze pruznost gumicek zpusobuje odtlaceni pistku zpet (krome jineho). Ale primarni ucel je tesnit tlak brzdovky, proto me tak pobavilo oznaceni gumove vraceccky pistku

Naposledy editováno 19.08.2011 13:47:25
petrvtr_new píše: Ja nevedel ze se jedna o gumove vracecky pistku. Dosud jsem myslel ze se jedna o tesnici krouzky pistku a jejich primarni funkci je tesneni, coz je dost dulezity k tomu, aby brzda brzdila
No dobře, špatně sem to formuloval, označil, vyjádřil nebo co chceš...
petrvtr_new píše: Ale samozrejme ze pruznost gumicek zpusobuje odtlaceni pistku zpet (krome jineho). Ale primarni ucel je tesnit tlak brzdovky, proto me tak pobavilo oznaceni gumove vraceccky pistku


Jelikož se bavíme o problému zasekávání pístků, tak asi když mu kapalina neteče, tak to těsnit bude, ne?... Ale beru si tvou správnou formulaci k srdci a příště to už napíše správně



Naposledy editováno 19.08.2011 14:01:55
petrvtr_new píše: Ale samozrejme ze pruznost gumicek zpusobuje odtlaceni pistku zpet (krome jineho). Ale primarni ucel je tesnit tlak brzdovky, proto me tak pobavilo oznaceni gumove vraceccky pistku
No dobre, tak se vrati pistek, ale co desticky?
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
petrvtr_new píše: Hazivost trecich ploch kotouce. Nejaka setinka uplne staci.
A nemuzou se tam jakoby sprajcnout pri tom vraceni? Protoze se mi zda ze u stredu je ten kotouc opotrebovanej trosku vic nez na kraji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: A nemuzou se tam jakoby sprajcnout pri tom vraceni? Protoze se mi zda ze u stredu je ten kotouc opotrebovanej trosku vic nez na kraji...
To snad leda by byl nejak pojebanej ten plech o ktery se opiraji v brzdici (na tom druhem konci nez je oko pro vodici cep). Nebo nejak hodne poskozenej ten cep. Ale jinak, ten brzdic je plovouci. Jde s nim zahejbat rukou? Jen me napadlo jestli neni zarezlej nekterej z tech plovoucich cepu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
petrvtr_new píše: To snad leda by byl nejak pojebanej ten plech o ktery se opiraji v brzdici (na tom druhem konci nez je oko pro vodici cep). Nebo nejak hodne poskozenej ten cep. Ale jinak, ten brzdic je plovouci. Jde s nim zahejbat rukou? Jen me napadlo jestli neni zarezlej nekterej z tech plovoucich cepu.
Zarezlej ne, ale uplne lehce to nechodi, nevim jak velkej to ma klast odpor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
ACERBIS píše: SirIndy>Pořádně si prohlédni, jak se ti brzdové destičky sjíždějí. Je-li opotřebení obou stejné a symetrické? Pokud tomu tak není, bude chyba buď ve vodících čepech třmenu nebo, vymačkaná osa brzdových destiček. Jinak si zahřívání kotouče, bez použití brzdy nedovedu vysvětlit.
Od toho kola to nemuze bejt? Guma je po jizde vyssima rychlostma taky pekne zahrata a pres rafek a drzak kotouce tam je kontakt...
SirIndy píše: Od toho kola to nemuze bejt? Guma je po jizde vyssima rychlostma taky pekne zahrata a pres rafek a drzak kotouce tam je kontakt...
Od pláště se ti kotouč jistě neohřívá!


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Od toho kola to nemuze bejt? Guma je po jizde vyssima rychlostma taky pekne zahrata a pres rafek a drzak kotouce tam je kontakt...
Nevím, nad čím furt dumáš. Opět vyzkoušíš velice snadno. Sám si psal, že zadní brzdu nepoužíváš. Tak si třeba šroubovákem zamačkni pístek do třmenu, abys měl na destičkách velkou vůli a vyloučil tak jejich škrtání o kotouč. Jeď se projet, pořádně ohřej gumu a sáhni si na kotouč, jestli bude ohřátý (jak tu někdo napsal oteplený

Už dopředu ti řeknu, že se kotouč neohřeje tak, abys na něm neudržel ruku. Asi se trochu ohřeje, ale spíš od náboje, ve kterým jsou ložiska a který se jízdou taky ohřejou, ale bude to opravdu jen takový decentní oteplení

Už tu několik dnů řešíš zadní destičky, ale věř mi, že na zjištění závady stačí slabý odpoledne. V tom času musíš i stihnou destičky vyndat, vše očistit, namontovat zpět, vyměnit kapalinu .... Opravdu to tak složitý není.
Naposledy editováno 20.08.2011 20:57:25
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc

Janek píše: Nevím, nad čím furt dumáš. Opět vyzkoušíš velice snadno. Sám si psal, že zadní brzdu nepoužíváš. Tak si třeba šroubovákem zamačkni pístek do třmenu, abys měl na destičkách velkou vůli a vyloučil tak jejich škrtání o kotouč. Jeď se projet, pořádně ohřej gumu a sáhni si na kotouč, jestli bude ohřátý (jak tu někdo napsal oteplený ) stejně, jako před tím.
Už dopředu ti řeknu, že se kotouč neohřeje tak, abys na něm neudržel ruku. Asi se trochu ohřeje, ale spíš od náboje, ve kterým jsou ložiska a který se jízdou taky ohřejou, ale bude to opravdu jen takový decentní oteplení .
Už tu několik dnů řešíš zadní destičky, ale věř mi, že na zjištění závady stačí slabý odpoledne. V tom času musíš i stihnou destičky vyndat, vše očistit, namontovat zpět, vyměnit kapalinu .... Opravdu to tak složitý není.
Ne, na zjisteni zavady opravdu odpoledne nestaci, uz jsem zkusil vse co tu bylo receno krome vymenovani casti te brzdy, nic nepomohlo, porad to za ten kotouc trosicku chyta... Ale taky dochazim k tomu, ze na zahrivani kotouce a brzdy bude mit vliv i teplota motoru pres kyvku - ta je taky rozpalena a cim blize k motoru tim vice, potreboval bych nekoho jineho se Stromem aby potvrdil ze i bez pouzivani zadni brzdy ji ma po delsi jizde horkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Blesk90 píše: Sundat kolo, pokud má kotouč hrany koupit lepší nebo nechat zbrousit, podle toho jak na tom budou desky dát nový, vypustit brzdovku prolejt to tím svinstvem na čištění brzdového okruhu. Pak podle toho jestli máš třmen dělený nebo v celku nahrnout tam vzduch (tím vytlačíš pístky a nezničíš je) zajet do shopu koupit nový guferka a prachovky (max 4 stovky) pístky namočit do petroleje a pořádně vydrbat to samý s vnitřkem třmenů. pak jen dát gufera i prachovky na svá místa, namazat trošku brzdovkou, přidělat na své místo, dolít brzdovku a odvzdušnit pak tam nebude nic, co by ti mělo brzdit :)
Kotouc je v naprosto perfektnim stavu bez znamek opotrebeni, je to zadni brzda na silnicni motorce s 19000km najeto, desticky maji taky spoustu masa. Rozdelane uz vse bylo, vycisteno taky, jedine co jsem z toho co pises neudelal je vymena tech gufer a prachovek.
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
xBaryk píše: Já teda nevím, ale pokud Ti drhne pístek, tedy zasekává se, a díky tomu obložení brzdí kotouč víc než je zdrávo, tak proč prostě, místo toho nekonečného bádání nevyměníš ty prachovky a těsnící kroužky? Uvidíš, že tím to bude. Sice by 19 tkm měli vydržet ale nikdy nevíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chod přední brzdy na V-stromu Suzuki DL 650 V-Strom | Erenaethan | 14 | 13.4.2025 v 10:40 Sifilis |
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom | NoAngel | 16 | 10.3.2025 v 14:31 mallie |
Cestovní oblečení [1 ... 6, 7] Suzuki DL 650 V-Strom | JardaChara | 196 | 4.3.2025 v 12:18 MMARTINK |
Kde si mohu pujčit a vyzkoušet různ... Honda CBF 500, Suzuki DL 650 V-Strom, Kawasaki KLX23... | Machy2001 | 13 | 27.1.2025 v 07:53 Morozko |
vstrom nádrž [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom | 1meloun | 51 | 29.12.2024 v 21:10 MILOS61 |