tak sem zvědavej z koho tady co vypadne
Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M
Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: Áca1> no pálit do jednoho nebo do 2 válcu je jen otázka pár řádku v C++ takže pro mě nou problém
v C++? jaký konkrétní "mikročip" chceš použít? Cokoliv jsme vždy zatím ve škole dělali řízený pomocí jednočipů, ať už Atmel či PIC, tak jsme to dělali pod Asemblerem.. Rád se nechám ale vyvést z omylu, díky předem za vysvětlení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
Áca1 píše: Jen jestli neni skoda toho motoru jako takovyho. Preci jen za chvilku z tehle motorek budou veterani a nicit takhle historicky hodnotny motory bude skoda.....Spis nez nejakej vykonovej efekt v tom citim pokus o recesi,protoze z taznyho kone nikdo neudela dostihovyho ani kdyby ho dopoval cistym kokainem....Ty motory nas hodne naucily,hodne nas povozily a stacil nam na opravu drat svicak,sroubovak a kombinacky....Proc z toho delat neco,co nikdy nemelo ambice byt.....
Tehle motoru nebude nikdy skoda, je jich doslova jak sr***k. Zakladatel tematu si jen musi zvazit, jestli ma cenu takovou vec stavet a jestli vlozeny usili bude mit nejaky efekt.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
Hostmir píše: v C++? jaký konkrétní "mikročip" chceš použít? Cokoliv jsme vždy zatím ve škole dělali řízený pomocí jednočipů, ať už Atmel či PIC, tak jsme to dělali pod Asemblerem.. Rád se nechám ale vyvést z omylu, díky předem za vysvětlení
normálně v tom bude atmel mega8 na řízení předstihu a atmel tiny13 na to vstřikování
Hostmir píše: v C++? jaký konkrétní "mikročip" chceš použít? Cokoliv jsme vždy zatím ve škole dělali řízený pomocí jednočipů, ať už Atmel či PIC, tak jsme to dělali pod Asemblerem.. Rád se nechám ale vyvést z omylu, díky předem za vysvětlení
assembler? huh, tak to zijes v minulym stoleti, s tim bys naprogramoval u neceho slozitejsiho leda tak velky kulovy, nebo za hodne dlouho1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
Sebedůvěra je ok, funčně to řešitelné je, očekávání výkonu 70 koní je samozřejmě nesmysl a svědčí o nezkušenosti konstruktéra. Na to přijde vlastní zkušeností na konci projektu. Při jeho optimismu a nadšení uvidíme za 14 dní (buďto to stihe udělat nebo je to průměrná doba školáka na přečtení příručky, že to nemá smysl). Uvažoval jsem o monomotronic na jednoválec 4T 600, pak mi bylo líto sundat 2x mikuni s plochými šoupátky a ac pumpama. Fungovat to může, proč ne, jenom je potřeba mít reálná očekávání. A je to ztráta času, který bych i ve 24 věnoval něčemu jinému. PS dobrá rada nad zlato, ale zkušenost je nepřenositelná.
laďa prášil píše: Důležité je nechlubit se nápady a idejemi, ale výsledkem.
Sebedůvěra je ok, funčně to řešitelné je, očekávání výkonu 70 koní je samozřejmě nesmysl a svědčí o nezkušenosti konstruktéra. Na to přijde vlastní zkušeností na konci projektu. Při jeho optimismu a nadšení uvidíme za 14 dní (buďto to stihe udělat nebo je to průměrná doba školáka na přečtení příručky, že to nemá smysl). Uvažoval jsem o monomotronic na jednoválec 4T 600, pak mi bylo líto sundat 2x mikuni s plochými šoupátky a ac pumpama. Fungovat to může, proč ne, jenom je potřeba mít reálná očekávání. A je to ztráta času, který bych i ve 24 věnoval něčemu jinému. PS dobrá rada nad zlato, ale zkušenost je nepřenositelná.
Asi tak
počáteční nadšení je většinou hodně rychle zašlapáno do země prvními nezdary ...a tady vidím ten potenciál nezdarů opravdu veliký.
Život je krátkej na to, aby člověk ztrácel čas něčím takovým. Chápu maníky co si brousej nějakej xlet starej 500ccm střep na poloprofesionální závody...ale trápit se s třindou a ještě mít nápady na zvyšování objemu v rámci +25% převrtáním, zvyšováním toček o 50% a očekávání 40bHP a víc
Kdybys o tom fakt něco věděl, určitě by sis byl vědomej co stojí každý renomovaný ladičský dílně každej kůň co vyždíme navíc. A jak se pak rapidně mění opotřebení a nutný servisní inervaly - resp. unosnot a výdrž materiálů...
Ale budu čekat až mi napíšeš, že se mám přijet podívat
70 koní je u třindy nereálných, kartery to nevydrží - vždyť ten motor je vepředu uchycený pouze ve středové rovině, to se bude kroutit jako had, navíc to má jenom 4 kvalty, nemá to přívěry - budeš mít výkon jenom nahoře
Ten motor je obdelník, i když to převrtáš na 250tkové písty, tak to pořád bude obdelník...nejlepší by byla výroba jiné kliky s menším zdvihem - tzn. musel by si zároveň vyrobit i válce kvůli jiným kanálům (přip. upravit válce původní), upravit kartery na jiná okna, pořešit taky spojku...spousta práce, spousta peněz s nejasným výsledkem...a pokud se ti to povede, tak ten motor nebude spolehlivý - viz. kluci, co upravují motory na fichtlech - těm co jezdí na špičce, vydrží motor třeba jenom jeden závod...
No ale každopádně hodně štěstí...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
http://www.jawamania...92&nodeid=217658
Vstřikování z Ruska:
http://www.jawaclub....dex.php?topic=7072.0
Naposledy editováno 26.10.2011 11:24:01
Dawe uz aplikace podobne slozitosti ma za sebou, takze vi o cem mluvi.
to ze by vstrikovani melo bejt nejakym duvodem ke zvyseni vykonu asi ani nemuze byt rec, snadneji se to ladi to jo a muze to byt hospodarnejsi.. ale vykon navic bych neocekaval... ostatne se kazdej muze podivat do "tovarni" sfery kde nektere motorky pri prechodu z jedne genarace na dalsi presly z karbce na FI a zadny markantni zmeny tam nejsou... treba co jsem osobne mel moznost zkusit tak rozdil mezi HQV 510SMR model 06 vs 09 ..tam pocitove ta starsi s karbcem byla "silnejsi"....
a jinak dat cas do uprav motoru ala 350 mi prijde uplne mimo, ten motor kdyz dostava za usi tak ani se seriovym vykonem nevydrzi moc dlouho... na naky pokusy bych si vybral nakej nesmrtelnej motor kterej v serii nabeha statisice km, tam kdyz se pak zvysi vykon na dvojnasobek tak jeste porad je sance ze neco vydrzi....
ale jinak sem pro ikdyz moc neverim v to ze by to dotahl dokonce, aspon se neco nauci, to se hodi vzdycky....
Ne fakt fandím jen ty koně nevím no a ukaž jim že na to máš a neodradí tě nic
VITEK_M píše: c.j.> ne na tomhle foru jsou fakt všichni uplně stejný... nic tady radši psát nebudu kvuli některym jedincum mě m.cz začíná vadit... chtěl sem to sem napsat aby někdo kdyby měl zájem se spolupráci atd....
Mám zájem o spolupráci - za stodolou má kamarád kovošrot.