Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
desdro píše: Drippera,
4vál dole pod kopcom za jedna váááááu 2 vááááu a koniec radenia...celý kopec za dva..
len ubrať pribrzdiť zaradená nevadí - kotel..
..a zrazu došiel chlapík na 848 - jedna vŕŕŕ,dva vŕŕŕ,tri vŕŕŕ,brzdy,medziplyn dva vŕŕŕ
3,4..medziplyn za 2 bez antihopu plný kotel...kto prišiel hore šťastný??
ale každý to máme inak.
Tak ted si to dokonale vystihnul
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
ty krávo!!!
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
ODKAZ
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Ostatní už u mě není aktuální nebo důležitý. Kabeláž je i na monstru tažená stejně a je chycená elektro-páskama. Na druhou stranu byl jsem za to rád, když jsem dělal vejfuky a mohl jsem si kabel od lambdy jen tak vytahnout a přetahnout jinak (nebyl chycenej se svazkem a omotanej páskou s ostatníma jak na japoncích (podle mě je to ohledně servisu logičtější) Jsem zastáncem funkčnosti, takže mě taková vada na kráse fakt nebere. Naopak, mě to furt připomíná, že je to stroj co potřebuje ke svý práci hromadu dalších vazem ...nemám rád sterilitu, všechno poschovávaný pod deklama a designových linijích.
U mě všechno lícuje (no jo, ale kolik je toho k lícování na naháči, co? ) Od prodeje až do teď se mi jednou uklepal zadní blink - jinak bylo vše docela utažený. Barva kolem nouhou nikde není a na nádrž jsem si nechal udělat čirý folie (fakt je, že jsem viděl ošoupanej lak na 848mě, tzn. nebyl si se streetem asi jedinej)
No a tripl...nebejt toho, že jsem s S4RSke nad míru spokojenej ...byla by to logická volba. Ale neraduj se, ohledně spolehlivosti, žejména na motor, to Triumph nemá úplně nejlepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
t_freedom píše: No a tripl...nebejt toho, že jsem s S4RSke nad míru spokojenej ...byla by to logická volba. Ale neraduj se, ohledně spolehlivosti, žejména na motor, to Triumph nemá úplně nejlepší
? heh ... zrovna u 1050? povidej ... :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Než se pustíme do měření pinďourů a diskuse pomocí vyběhlých žil ...nepíšu, že by se to sralo (víc jak Dukny ) jen že Japonské spolehlivosti to nedosahuje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D
mysli, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
mateSAS píše: t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)
veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D
mysli, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D
...kdyby každej myslel, tak jak očekáváš že by měl myslet... Duckna by už 25let neexistovala a spolu s ní Benelli a Cagiva...
Ať si Josef jezdí na čem chce, vždyť to zdaleka nemusí mít spolehlivost jako hlavní důvod ... já nejezdím na Duckně protože na ní jezdí někdo jinej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
RBK píše: Doplněk pro Dripperu - to ti k motce ještě schází a je to skoro sadarmoo
ODKAZ
Tak do toho idůůůůůů !!!! Dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
mateSAS píše: t_freedom> mysleno tak, ze kdyz on na ni jezdi stylem jakym jezdi a ta motorka funguje bez problemu, tak to tak spatny asi nebude :)
ale nikdo neřekl že je to "tak špatný" ...jen že je to někde mezi italem a japonem...že si od itala zas tak hrozně nepomohl
Ale on stejně neví co chce...za rok bude mít zase jinou věrnost v lásce kompenzuje motorkama (a nikdo ať nepolemzuje nad obrácením tohoto pravidla u mě )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
mateSAS píše: t_freedom> mno ... tak jiste vis, co mel ten Hanselluv za sebou :)
veta "strejda bratrance maminky mýho mechanika říkal" me pobavila :D:D:D:D
Myslím, ze kdyz by se to sypalo, tak by s tim Srsen najezdil 16 000km bez problemu? :D
A já zas viděl nového Tigera, který měl nahrkáno přes 80tisíc a předl jako hodinky. Myslím si, že v dnešní době je to už všechno trošku jinak. Staré GPZ se taky zadíraly a dnes Kawy šlaou jak švýcarské hodinky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Díky těm jednodušším páskám se pak snadněji vytahovala elektrika u Ducati...U Yamahy to byl porod a ještě větší porod byl to tam pak naházet zpět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Stev píše: t_freedom> sem se na hansellův profil schválně podíval, a nic o problémech tam nepíše
¨Ahoj, někde tu o tom měl celý vlákno, ale spíš to bylo o tom, že původní majitel to pěkně domrdal a bazar co mu to prodal to jen šikovně zamaskoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Že tdy někdo mele, že něco četl a nebo slyšel,(Hansellův příběh znám) ale sám triumpha nemá tomu se směju
RomanSS píše: A co Vám vadí na způsobu vedení kabeláže na italkách? Mně to přišlo podobné, jen u Yamahy je to vzhlednější...Ale je to stejné. Kabely v gumě přichycené páskou u Ducati vs. kabely v gumě přichycené "lepší" páskou s plastovou krabičkou, společně přichycené čudlíkem k deltaboxu...
Díky těm jednodušším páskám se pak snadněji vytahovala elektrika u Ducati...U Yamahy to byl porod a ještě větší porod byl to tam pak naházet zpět.
mám stejnej názor - když jsem se hrabal ve vejfucích, byla to spíš výhoda ...
ale to víš, Drippera si musel najít nějakou hůl na ten úžasnej motocykl
Stev píše: dewwil> jo tohle, tak ale to, jak píšeš, se spolehlivostí fakt nesouvisí
Přesně tak, jednou jsem chtěl koupit Daytonu, ale utekla mi cca o dvě hodinky...Jinak mě taky každej říká jak se TLS/TLR serou a mě to s pravidelnými servisními intervaly(bez výměny motoru a jeho součástí) najelo už 134tkm a nějaký drobný...,prostě když se někdo stará o motoku jak má a ne jak dobytek tak něco vydrží...
MilanTST píše: Nemůžu srovnávat s ducati, ale kawu jsem měl a speeda jezdím už čtvrtej rok a za celou tu dobu jsem dělal jen regulátor a zoxidovanej kontakt na spínači spojky, takže myslím že triumph rozhodně není horší než japonci.
Že tdy někdo mele, že něco četl a nebo slyšel,(Hansellův příběh znám) ale sám triumpha nemá tomu se směju
smích je zdravý...nemelu - píšu ... píšu výsledek dlouhodobého testu Tigera...a taky to, že Triumph měl svého času problémy s kvalitou ...
To, že ty jsi problém neměl, není příliš velkej argument, ohledně toho že v Motorradu(či v jakým časáku jsem to četl) ho měli ...
Ale nehodlám to hrotit, vím co s strhne na fórech s Ducatkama, když někdo kdo ji nemá začne psát o drahým servisu a poruchovosti
A jak už tu někdo napsal, poruchovost je většinou následek péče o stroj ...(ikdyž v mým případě ??? )
2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Naposledy editováno 17.12.2011 02:59:10
Tak a teď se kochejte pazůři...