1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
Váňa píše: Dobrá úvaha takových se tady moc nevidí...
teda začínat na šestikile a eště k tomu slabým taková mrdka nejni vůbec in dyť se za tím nigdo newohlídne
Naposledy editováno 17.09.2012 15:28:07
SpawnnS píše: stráťa> tak setkal jsem se s nazorem ze koupit si 600ku tak cloveka prestane casem bavit a chce neco vic. Planuju jezdit taky ve dvou a ty male kubatury jsou vesmes male stroje na cestovani pro dva. Ja vim ze to neni rozumne zacinat na tom co je hned u vrcholu, ale vpodstate de oto co ma clovek v halve kdyz natom jede, zabit se mozu aji na fechtlovi kdyz budu predjizdet v zatacce prez plnou. To ze cloveka nekdo smete to uz je osud, to bych ale nemohl ani jezdit strachem na kole.
hele ja jen ... s tim sestikilem... az tak spatne to neni jak by se mohlo zdat... po gs500 jsem si ted koupil stareho thundercata,mam na ni najeto zatim cca 400km a ta motorka mne bude jeste dlooooouho ucit.. jen rikam... jinak jsem do voleb zmackl gsx 1400 panc je to proste naháček k sežrání a je to poctivej kus!
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
machy1118 píše: Kup si co se ti líbí, musíš si stejně vyzkoušet sám, co ti padne do ruky. mě taky každej odrazoval od koupě Hayabusy ( moje první mašina ) a pokud nejsi žádnej " trotl " tak je to pohodička. Musí se začít pomalu a pak to jde. Já už mám najeto za 2,5 měsíce 5200km a musím říct že je to paráda ( ještě že jsem se nenechal překecat a stál jsem si za svým ) byl to můj sen a konečně se mi splnil :)
Ha 5000km, magická hranice kdy si myslíme, že něco umíme. Jo, taky jsem "uměl" a 7let po tom co mne sešili vím , že jsem uměl kulový...
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Moje rada zní, kup si starší 600 (jsou teď úžasně levný) a nejdřív se nauč jezdit. Nic ve zlým.
Mimochodem, všechny špatný zkušenosti z nemocnice se v adrenalinovým rauši, co na mašině dostaneš, hodně rychle zapomínají (vlastní zkušenost).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
machy1118 píše: Já jsem nepsal, že umím, já psal, že je to paráda na ní jezdit, pořád z ní mám respekt :) a stejně 98% jezdím s přítelkyní, takže " opatrně " jasně že sem tam přidám víc, ale to jen tam, kde to hodně dobře znám a mám to několikrát projety.
Jasně, neber to zas jako takový útok. Jde o to, že když překonáme nějakou mez prvotního respektu tak se znás ve vlastních očích stanou superpiloti - podle mne je to někde u těchto km - - no a tak začneme blbnout bez vědomí, že umíme kulový...no my vlastně umíme kulový vždy, protože vždy je prostor ke zlepšení, k posunutí mezí. Tebe neznám , nechci se tě dotknout - na to tu mám uplně jiné adepty a z jiných důvodů. Snad je to dosatečné vysvětlení, měj se fajn a užívej busu co nejdéle a nejintenzivněji.
...no ja jezdim s mladou téměř stejně jako sám....taky se s ostatníma nudí
Naposledy editováno 17.09.2012 22:42:23
2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Když to chci klopit a neumím to, tak položím každou motorku. Prostě to jede a brzdí a nechápu co stím má společného to, že je to začatečník. Když nechce tak prostě točit heftem rychle nebude. A jestli chce, tak to je jeho věc a asi ví co se může stát a to se o5 může stát na každé kubatůře. Navíc to není zas tak rychlá motorka
Naposledy editováno 18.09.2012 00:03:28
dareckov píše: Tak já musím říct, že si občas můžu sjet na gsx 1400. Je to rychlá motorka, ale nechápu co je na ní těžkého k uřízení?
Když to chci klopit a neumím to, tak položím každou motorku. Prostě to jede a brzdí a nechápu co stím má společného to, že je to začatečník. Když nechce tak prostě točit heftem rychle nebude. A jestli chce, tak to je jeho věc a asi ví co se může stát a to se o5 může stát na každé kubatůře. Navíc to není zas tak rychlá motorka
Si děláš prdel že.... nebo projet znamená dojet a otočit na konci ulice. No a nebo jsi díky CB1 ztratil nadhled. ...jinak čus chlape
Moje rada = kup si GSX a až něco najedeš a bude tě to bavit, tak ji s celkem malou ztrátou prodáš a půjdeš do Káčka.
1) Známý úseky, který máme najetý jsou asi nejzrádnější. Jedeme rychleji a stačí jen malá drobnost, která tam před chvílí nebyla (olej, prkno, srnka).
2) obvykle, když si myslíme, že už to docela umíme, něco se stane.
3) GSX je hodná, ale když podržíme 4ku pod plynem, 220 je tam hned, až pak začne zrychlovat pomalejš. docela by mě zajímalo, co znamená, že není tak rychlá a že se bude na BMW pohybovat ve vyšších rychlostech. To jako začátečník má jezdit 250??? (mimochodem GSX jede tachometrově 260 i víc)? Je fakt, že 300 to nejede, ale kdo ze začínajících jezdců to použije? Maximálně někde na dálnici...
SpawnnS píše:
Nebo to mam cele prehodnotit, prehodnotit 2roky deno denne hledani na iterrnetu, cteni recenzi, sledovani videi, porovnavani a az dospeju k nejakemu zaveru co bych asi chtel to cele prehodnotit, jit a koupit si CBF600 ? Ziskat zakladni dovednosti, zjistit treba ze by se mi daleko vic libilo loudat se krajinou na chopperovy ?
to jste mi ted nasadili brouka do hlavy.........
Jak už zde zaznělo, týhle myšlenky bych se držel - ta úvaha jde správným směrem.
Proč nezačínat na motorkách typu BMW K1300 R tu bylo napsáno chytřejšími a zkušenějšími již Xkrát.
Naposledy editováno 18.09.2012 11:11:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
DonyR1 píše: Jesli chceš aby to trochu jelo tak samozřejmě K1300R GSX nejede.... Ale jedná se o uplně odlišný motorky mícháš jabka s hruškama
Souhlasim, ze to jsou uplne jine masiny. Neda se to srovnavat. Asi jako stareho superba s novym BMW M5. Je ti podobne velke, ale tim to konci. S tvyma zkusenostma asi tezko ocenis K1300R a budes hotovej z kazde motorky, aspon prvni rok. Ta motorka dava smysl, kdyz ji davas zabrat, ale je pravda, ze je spousta strejdu, co jezdi K1300 nebo 1200 a take to nicemu nevadi.Zajimalo by me kolik lidi jelo na tomto bawu nez reknou, ze gsx staci.
FishX3 píše: Jasně, neber to zas jako takový útok. Jde o to, že když překonáme nějakou mez prvotního respektu tak se znás ve vlastních očích stanou superpiloti - podle mne je to někde u těchto km - - no a tak začneme blbnout bez vědomí, že umíme kulový...no my vlastně umíme kulový vždy, protože vždy je prostor ke zlepšení, k posunutí mezí. Tebe neznám , nechci se tě dotknout - na to tu mám uplně jiné adepty a z jiných důvodů. Snad je to dosatečné vysvětlení, měj se fajn a užívej busu co nejdéle a nejintenzivněji.
...no ja jezdim s mladou téměř stejně jako sám....taky se s ostatníma nudí
Já to jako útok nebral, to víš že mě to sem tam láká jet hodně rychle, ale pak si vzpomenu, co všechno bych ztratil a kdo všechno by byl smutnej ( snad ) tak se na to vykašlu. zatím to nemá cenu, ještě to tak dobře neovládám, abych valil full někde mezi autama atd. ale je pravda, že jsem o něco zrychlil od koupě. dřív jsem měl spotřebu 5,5 - 6l a teď 6,5 - 7l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
mostar píše: Zajimalo by me kolik lidi jelo na tomto bawu nez reknou, ze gsx staci.
To je stejná logika, jako "kolik lidí jelo v F1, než řeknou, 400koňovej AMG mercedes stačí".
Že je v rozhodovacím procesu něco, co má 170 koní nezanamená, že 100koňová 14ka bude pro něj OK.
2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Když to bude magor, rozmázne se na prvních brzdách i na dvěpade. Když ne, když bude u ježdění přemýšlet, když dokáže správně vyhodnotit svoje zkušenosti, může nám tady za pár let popsat, jaký to bylo. Je to v každým z nás, co na silnici vyvede a jak dokáže zacházet s plynovou rukojetí a páčkou brzdy. Na obou motorkách se dá jezdit do stovky a žádné z těch motorek takovou jízdou neublížíte. Ale ono kolikrát stačí spadnout v padesáti a je s váma ámen. Kolik lidí zemřelo na skůtrech a malých motorkách. Opravdu nejde o ten výkon, ale spíš o respekt a zkušenosti, které nezískáte jinak, než že budete jezdit a jezdit a jezdit. A je jedno na čem. Důležitější je jak ! A pak musíte mít ještě jednu věc: obrovský pytel štěstí. Protože všechno, co vás na silnici potká, jenom zkušenosti nezachrání. A já ještě říkám: na motorce musí řidič hodně předvídat a bohužel, myslet i za jiné !!!! To je cesta, jak přežít. Bohužel, není stoprocentní, že i při dodržování těchto zásad a využití všch vašich zkušeností, přežijete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
Honza GSX píše: ... pánové, pořád dokola se tady píše o tom, jestli dotyčný má na to řádit GSX nebo Káčko. Ale o to v úvodu asi nešlo. On chtěl jen poradit, jakou si koupit a jaké jsou v nich rozdíly. To mu pár lidí vysvětlilo. To ostatní jsou jen subjektivní úvahy, které nemají žádný konec.
Když to bude magor, rozmázne se na prvních brzdách i na dvěpade. Když ne, když bude u ježdění přemýšlet, když dokáže správně vyhodnotit svoje zkušenosti, může nám tady za pár let popsat, jaký to bylo. Je to v každým z nás, co na silnici vyvede a jak dokáže zacházet s plynovou rukojetí a páčkou brzdy. Na obou motorkách se dá jezdit do stovky a žádné z těch motorek takovou jízdou neublížíte. Ale ono kolikrát stačí spadnout v padesáti a je s váma ámen. Kolik lidí zemřelo na skůtrech a malých motorkách. Opravdu nejde o ten výkon, ale spíš o respekt a zkušenosti, které nezískáte jinak, než že budete jezdit a jezdit a jezdit. A je jedno na čem. Důležitější je jak ! A pak musíte mít ještě jednu věc: obrovský pytel štěstí. Protože všechno, co vás na silnici potká, jenom zkušenosti nezachrání. A já ještě říkám: na motorce musí řidič hodně předvídat a bohužel, myslet i za jiné !!!! To je cesta, jak přežít. Bohužel, není stoprocentní, že i při dodržování těchto zásad a využití všch vašich zkušeností, přežijete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
mostar píše: PetrL3> kdyby si na tom jel, tak zjistis, ze v tomhle pribehu prave o kone vubec nejde, ale prave o to vsechno ostatni, co dela rozdily mezi suzuki a bmw. Ta motoka jako celek je prekvapujici pres vsechny predsudky. To nemam jen od sebe, ale od lidi, co na ni jeli a az nasledne zacli vnimat, ze je nejaka k1300r.
To já přece vim, jen sem chtěl říct, že NEJEN tohle BMW, ale I GSX jsou podle mě pro začátečníka moc silný. I když je tam takovej rozdíl. Nic jinýho.
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
_xy_ píše: ...problémem asi bude i těch 20 tis. na roční provoz - desítku dáš do udržování stroje v provozuschopném stavu, a kolik za zbytek koupíš benzínu??
nemyslel jsem to jako strop, ale castku se kterou mozu bezproblemu pocitat, nechci mit neco pro zabavu na ukor cervenych cisel na konteNaposledy editováno 18.09.2012 20:49:32
2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Naposledy editováno 18.09.2012 20:51:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
HornisGSX píše: VladCZ76> no mas sic pravdu ze s gsx se da jet pijanko ale pod 5l?to tam mas furt za 6 ne? Dale 8-9tis guma?to mi neda ani predek zadek likviduju po 5tis!
souhlas pod 7l se dostanu jen jako doprovod pro goldwingy (pak ti žere pod 5) a guma max 6000 na dráty ( a jezdim dvousměsovku - je to vše o pazourách - a řetězovku raději ani vytahovat nebudu) parametry hodne podobne moto
Naposledy editováno 18.09.2012 21:03:41
2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Naposledy editováno 18.09.2012 21:19:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K 1300 R výměna spojky,převodovky BMW K 1300 R | Gorky86 | 10 | Včera v 09:17 dewwil |
Únik paliva z palivové rychlospojky... BMW K 1300 R | mmks | 12 | 16.9.2024 v 15:53 crestik |
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |
Přípravek na utěsnění chladiče BMW K 1300 R | Jásám | 8 | 28.6.2024 v 20:17 context |
BMW K1300R - tecie zadny tlmic BMW K 1300 R | yurij | 3 | 17.3.2024 v 15:13 yurij |