Tak ačkoli jsem si myslel, že tohle mě nikdy nepostihne, musím si pomalu a jistě připustit že mě nějak lítání po okruzích a zběsilé jízdy 300 z místa po okreskách s kamarády nějak opouští a nastává éra č.2
Hrozně jsem se totiž zamiloval do Café racerů. Každou volnou chvilku projíždim fóra a různý fotky a tak jsem si řekl že si udělám radost a zkusím si taky nějakou stavbičku.
Po dlouhých úvahách mám jako "základ" konečného adepta ZRX1100 nebo 1200. Cafíčko by mělo mít "sportovního ducha", přeci jenom bych si to kolínko jěště někde rád dal.
Hrubou představu mám, ale řeším problém s koly. Chtěl bych dráťáky. Někde jsem četl, že je snad někdo v německu vyrábí, nebo šlo by to nahradit nějakou jinou variantou?! Přední vidli bych chtěl stejně měnit za USD(ZX6,ZX10 nevim...). Poradíte? Případně jestli máte nějaký typy ke stavbě ze ZRX.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
2 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
Dělám teď už pár měsíců vpodstatě to samé C-R z kawasaki Zephyr 750. Na caféče nepotřebuješ bůhvíjakej výkon, navíc ZRX1100 a 1200 je taky slušný železářství... Je hrozně těžká.
Já šel cestou do podoby "Gulfa" (to je ta modrá). Akorát přední vidlice Triple955, brejle Daytona, zadní tlumiče XJR1300 - Ohlins, očištěnej rám od všech nesmyslů a trochu zpevněnej, žádný zásadní řezy a předělaná podsedlovka. Origo nádrž zůstane a sedačka se bude vyrábět na míru z originál sedla. Dráťáky taky sháním, ale originály ze Zephyra, což je dneska fakt problém a to bych za ně klidně kolem 20tis Kč dal... podle stavu. Ale nejsou.
Naposledy editováno 01.01.2013 10:34:57
Na upgrade ZRX ála Neoracer má skvěle vypukanýho Rexe Michael Hettinger/DE, a Honza Zedů z Prahe - jeho stavbu prováděl pan Balšínek k Kawy. (cca 165HP)
Já to postupně "veteránizuju". (USD+zubatý kotouče se mi na tom nelíbí, mám rád look 80')
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Piškot
Naposledy editováno 01.01.2013 11:12:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
mischa638 píše: Piškot> na té první fotce co máš v úvodu jsou ty USD vidle použité ze ZX7R.
Jak dostat vidle ze zx7r na zrx? Pasuje to i s brejlema a ložiskama nebo jak se to upravuje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
MOTOFACE píše: Hansell> Hoď foto
Piškot
Zatím není moc co fotit, všechno je rozebraný, zatím pracuju na rámu, když je chvilka, brousim, řežu a vařím. Je to pořád v počátku, ale časem sem něco nahodím. Teď chci vymyslet držák na baterii před zadní kolo a co nejníž, kvůli těžišti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Hansell píše: Zatím není moc co fotit, všechno je rozebraný, zatím pracuju na rámu, když je chvilka, brousim, řežu a vařím. Je to pořád v počátku, ale časem sem něco nahodím. Teď chci vymyslet držák na baterii před zadní kolo a co nejníž, kvůli těžišti.
tak dej LIFE, je 5xlehčí, taky menší a výdrž co olovo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
666S999 píše: tak dej LIFE, je 5xlehčí, taky menší a výdrž co olovo...
5x ne.... jinak ale souhlas, chce to usetrit kazdy kilo, skoda ze ta mpje gs450 nema kickstart, to by ta life stacila malicka, ale zkusim jestli to nedokaze natocit 4clanek, toho zephyra by taky mohla...
assassin píše: 5x ne.... jinak ale souhlas, chce to usetrit kazdy kilo, skoda ze ta mpje gs450 nema kickstart, to by ta life stacila malicka, ale zkusim jestli to nedokaze natocit 4clanek, toho zephyra by taky mohla...
Jasně, ber to jako tahání o slovíčka, na baterce, co jsem dával někde "k dobru" diskuse bylo od výrobce, že je oproti origu z motorky 5x lehčí...
Jak nakupuju, tak prodávám a jestli je lehčí 4,5x, nebo 4x... fakt je mi to jedno.
Přečti si to...
2 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
80dolacu je pekna cena, ja ty baterky delam a dostanu se na cenu cca 2200, tzn po pricteni cla, dph a posty budu levnejsi, ale fakt zajimavy ze to poskladaj za 80... Das mi link? Kouknul bych jsk to maj udelany... Jestli maj plastovej case nebo jen smrstitelnou folii jako ja atd...
Uz sem googlil a primo na strankach vyrobce je za 160.... tak jen ten link kde ji maj za pulku, diks
Udelana je teda o uroven jinde nez ta moje, pevna krabice atd....
Naposledy editováno 01.01.2013 19:41:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Ďuričko píše: assassin> A co ta moje aku?
Pocitam s tebou, pracuje se na tom....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Stev píše: assassin> mně přijde že jedinej rozdíl je v tý krabici a hlavně dvouletý záruce. Myslel jsem že maj nějaký chytrý pojistky proti zničení při nabíjení, ale v jejich FAQ důrazně varujou před nabíječkama s módem desulfatace, takže si to asi neohlídaj.
Trosku sem hledal a vypada to ze nemaj uvnitr ty a123 clanky, ale naky "vlastni" - ty zataveny pytliky jako jsou modelarsky lipolky... A ze maj o malinko horsi parametry nez ty a123 clanky.
Z tech uz ale dela baterky fakt kupa firem/lidi
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
odkaz na baterky je tuná:shorai
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Doufám páni, že OT od dráťáků kol k baterkám, Vás nenasíráme - byl bych nerad! Točíme se jen na ZRX.
2 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
Konkurence poskladana z a123 clanku a v peknem baleni jsou treba antigravity batteries... Jak rikam, je toho ted kupa, ono tam neni zadna velka veda, nejstarsi co jsem delal ma stev, tak uvidime jak dlouho mu vydrzi
Co ty zadni pruzici jednotky? Jaky motorky maj naky slusny, s expanzkama treba? Kde sehnat levne? Dylka me netrapi, kdyztak prevarim ram. Ohlinse z xjr jsou fesny, ale budou na me drahy, spis bych potreboval kdo treba menil za ohlinse a puvodni mu zbyly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Naposledy editováno 01.01.2013 21:06:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
assassin píše: 666.. To s tou cenou je dobra i spatna zprava, pro me dobra, ja uz bych se tim nezabejval kdyz by nekdo delal takhle pekny levneji :)
Konkurence poskladana z a123 clanku a v peknem baleni jsou treba antigravity batteries... Jak rikam, je toho ted kupa, ono tam neni zadna velka veda, nejstarsi co jsem delal ma stev, tak uvidime jak dlouho mu vydrzi
Co ty zadni pruzici jednotky? Jaky motorky maj naky slusny, s expanzkama treba? Kde sehnat levne? Dylka me netrapi, kdyztak prevarim ram. Ohlinse z xjr jsou fesny, ale budou na me drahy, spis bych potreboval kdo treba menil za ohlinse a puvodni mu zbyly
Mam známého v Dortmundu, má Ohlinsů jak nasráno (s expanzkama) ale jen některé vyhoví délkou (tuším XJR1300 - těch je málo), jestli to budeš převařovat, tak Ohlinsy z XJR1200 vyhoví, jedny jsem do CZ dovezl a fungují nejen s funkcí rostlináře. Ten známý má hafo krámů rozuměj nádrže, tlumiče, kola...etc na kafáče - stavím se za ním a vyfotím co by se Vám hodilo, můžu to dovézt do CZ, bez někakých finančních vyžírek, dělám to jen pro podobně postižené lidi, jako jsem...IÁ, detaily PM.