1 reakcí na tento příspěvek Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
1 reakcí na tento příspěvek Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
1 reakcí na tento příspěvek Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
1 reakcí na tento příspěvek Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
1 reakcí na tento příspěvek Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
Teď jsem zkusil jezdit na XTZ750 a sedíš jak na hajzlíku, když čteš noviny a jsem z toho bolavej jak sviňa
1 reakcí na tento příspěvek Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
Naposledy editováno 11.05.2014 09:54:27
(reakce na) Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
řeším to tak že popjíždím cca 35 km někam si sednem nebo se koupem a tak,
na tvém místě bych si koupil skutra, většího s plexištítem,, pohodleně se nasedá vysedá, nemusíš se nějak strojit, prostě sedneš a jedeš, mužeš se pohybovat měnit polohy, za plexi nefouká a nejsi oplácaný veškerou havětí co lítá,
třeba to strojení mám i omezenou hybnost než na sebe nasoukám kůži, boty, to sou orgie pak zastavíš a vaříš musíš se zas vyslékat, třeba v kombinéze kdyby mě chytl řídký případ s hustým běháním tak se nemusím ani snařit, kombinézu si sám nevysleču,
za mě velký skutr plexi, box,lehké oblečení
darkmannn píše: je asi jedno na čem...co mě fakt pomohlo od bolesti zad...přestat cvičit mrtvý tahy a veslování v předklonu ...stejně už jsem starej...začal jsem pít víc piva a vůbec...nejenom že přestaly bolet záda...ale celkově je ten život tak nějak hezčí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
Ale proč to píšu? Co jsem odjezdil hlavně dovolený a delší výlety na opravdu různých motorkách, na VN 900 se mi ve finále vždycky jelo úplně, opravdu úplně nejlíp. Neměl jsem zpařenej rozkrok, protože se sedí s roztahlýma nohama dopředu, nohy nebolely protože byly natažený (měl jsem ještě "přepáčko" o cca. 10 cm dopředu), na řiti nebyly opruzeniny, když už jsem měl nutkání se na sedle kousek někam posunout tak to nebyl problém (je tam tak trochu gauč místo sedačky). Motor šel krásně od spoda, opravdu nejpříjemnější cestování. A v dešti jsem si liboval, protože jak jsem měl nohy vepředu, nelítala mi na boty voda od předního kola, takže i v obyčenejch ošlapanejch kanadách jsem měl nohy vždy suchý.
já silničky neodsuzuji, ani kluky na nich, prostě každému se líbí a vyhovuje něco jiného, od toho jsme lidi, byla by nuda, být všichni stejní jen mě občas baví, jak na dotaz ohledně chopperů odpovídají a řeší je ti, kdo je viděli jen zdáli...to je jako bych já začala kecat do věcí okolo R1
beru názory od těch, kdo vyzkoušeli různé typy a odjezdili si na nich své...pak ví, o čem mluví...a i mezi choppery jsou rozdíly, každý si musí najít, co mu sedí pod zadek....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
Bud píše: Curtiss>... ale pořízení a pak možná i údržba bude nad rámec možností
Nevěř tomu, o pořízení se bavit nebudeme, to je fakt, že nějakou tu kačku navíc stát bude oproti jiným strojům, ale co se údržby týká, tak je to absolutně v pohodě, goldwing je neskutečně spolehlivý stroj a navíc držák, když se o něj pečuje. Jednou ročně na nové náplně dáš dohromady bez problémů i z kapesnýho a pokud se o to budeš dobře starat a nepořídíš nějakou "paštiku", tak Tě údržba fakt nepoloží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
Curtiss píše: Nevěř tomu, o pořízení se bavit nebudeme, to je fakt, že nějakou tu kačku navíc stát bude oproti jiným strojům, ale co se údržby týká, tak je to absolutně v pohodě, goldwing je neskutečně spolehlivý stroj a navíc držák, když se o něj pečuje. Jednou ročně na nové náplně dáš dohromady bez problémů i z kapesnýho a pokud se o to budeš dobře starat a nepořídíš nějakou "paštiku", tak Tě údržba fakt nepoloží.
golda je určitě co do pohodlí pohodička, ale Bud píše, že je vlastně zase na začátku... to by myslím nebyla nejlepší volba a pokud je chabrus na záda, pak i manipulace na místě, zvednutí případně padlé... - vím, že jak se dostane aspon na 20km/h, vedeš ji jak miminko... ale i tak - pro začátek myslím dost velké sousto...
Naposledy editováno 11.05.2014 11:50:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
babule píše: golda je určitě co do pohodlí pohodička, ale Bud píše, že je vlastně zase na začátku... to by myslím nebyla nejlepší volba a pokud je chabrus na záda, pak i manipulace na místě, zvednutí případně padlé... - vím, že jak se dostane aspon na 20km/h, vedeš ji jak miminko... ale i tak - pro začátek myslím dost velké sousto...
Jasně, taky jsem psal, že je to trochu mimo jeho výběr, ale... sám jsem na golda přešel ze 125ccm skůtra a před tím vlastně jen v patnácti fichtl, nic víc a nelituju a znovu bych volil stejně. Sám jsem na záda taky chabrus, manipulace na místě je díky zpátečce úplně v pohodě, se skůtrem jsem se kolikrát nadřel víc a padlého jsem už taky zvedal a jde to dobře, fígl je v tom, že tak těžká motorka se zvedá nohama a ne taháním za řidítka a pod. a k tomu záda nepotřebuješ a co se ovladatelnosti týká, tak je to přesně jak píšeš. Samozřejmě si to musí rozhodnout sám, je to čistě na něm, nikomu nic nevnucuji, já jsem napsal jen svoje vlastní zkušenosti
Sám mám cestovní enduro a na záda je to docela O.K.
Ale pár kamarádů na vyjížďky jezdí i s jinými stroji a vypadají hodně pohodlně, například:
BMW LT
HD Electra Glide - to je ale finančně dost náročné
BMW R1150 RT - velká pohoda
No a i ta zmiňovaná Honda Goldwing - i když ta váha na manipulaci na místě...
Někdo tu zmiňoval i Hondu CBF 1000 - ta mi taky připadá dost vhodná a pohodlná
Nezavrhoval bych ani nějakého většího skútra - pro začátečníka jednoduché ovládání
Určitě je z čeho vybírat, tak přeju šťastnou ruku a hodně pohodových km
1 reakcí na tento příspěvek Na bolavá záda chopper, nebo skůtr?
... hele, máš tři možnosti :
1) blondýna, která ti bude masírovat záda, zezadu i zepředu každý večer před spaním
2) skútr - maxík
3) sedět na tribúně
ad1) - nevím, kdo by ti pújčil blondýnu na vyskoušení
ad2) - vím, co píšu. Řidičák mám od roku 62, desítky motorek, jezdění od sněhu do sněhu --
revma. Skončil jsem u Piaggio X9 Evolution (starší a jen 200) Pokud chceš nový stroj,
tak X10, není nejdražší a do určité chvíle max. spolehlivý (ta nebezpečná chvíle je
daleko za tvým horizontem), a ten posaz ??, hlavně pro nohy, nepřekonatelný od
ostatních maxíkú
Snad jediné, co tě bude štvát, že ti každej třetí-štvrtej motorkář neodzdraví.
NoJo, skútrař
ad3) - až ti vezmou kvúli senilitě řidičák
-----------------------
skútr - maxík, to je něco jako kabriolet. A nový skútr?, všechny ženský se budou otáčet. A vo to to je?!?! néééé.
Curtiss píše: Jasně, taky jsem psal, že je to trochu mimo jeho výběr, ale... sám jsem na golda přešel ze 125ccm skůtra a před tím vlastně jen v patnácti fichtl, nic víc a nelituju a znovu bych volil stejně. Sám jsem na záda taky chabrus, manipulace na místě je díky zpátečce úplně v pohodě, se skůtrem jsem se kolikrát nadřel víc a padlého jsem už taky zvedal a jde to dobře, fígl je v tom, že tak těžká motorka se zvedá nohama a ne taháním za řidítka a pod. a k tomu záda nepotřebuješ a co se ovladatelnosti týká, tak je to přesně jak píšeš. Samozřejmě si to musí rozhodnout sám, je to čistě na něm, nikomu nic nevnucuji, já jsem napsal jen svoje vlastní zkušenosti
rozumná argumentace, vlastně jsem ted udělala to samé, co jsem kritizovala - na goldovi jsem se jen svezla, ale neřídila jej, asi opravdu jen mate svou robusností
fígl znám, videa, kde 40tikilové japonky zvednou golda jak kočárek, ta jsem studovala hned jako první, bylo mi jasné, že svou bublinu s cca 250kg (vč.benzínu a plných brašen, padáků apod) jen tak za řidítka nedám - a že už jsem ji taky zvedat musela