Sonicek píše: Pokud hledáš lepidlo, co fakt funguje a to nehledě na cenu, tak se poptej po Belzoně, u nás v práci se tím kdysi lepily olejové vany na Liazky, a ještě k tomu se to dalo dobře obrábět. Každopádně mastný to tam mět nemůžeš pokud to budeš lepit.
https://www.youtube.com/results?search_query=belzona
ty by jsi měl změnit nick na "belzona"
...nenyslím to zle,ale musím se už smát,když se něco řeší s lepením a pod,tak tam najdu tebe a belzonu...
k tématu-tohle bych asi taky zkoušel lepit-zavaření je 100%,ale té práce kolem je fakt moc..
Naposledy editováno 07.10.2014 12:43:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava praskliny karteru
Naposledy editováno 07.10.2014 12:58:42
1 reakcí na tento příspěvek Oprava praskliny karteru
Neposlouchej žádný 1) korgony a svářeče CO Blbosti
2) ani ty co sváří MIGem opravy s tím že vnesou méně tepla... Blbost ať jdou do školy a neradí
3) když to bude venku tak se vyser na lepidlo to z toho už nikdo pořádně nedostane a je to dočasná záležitost.
4) praskliny a ty nekvality co jsou na fotkách nedělá hořčík
5) Odlitiky z Al jdou vcelku dobře a kvalitně svařovat... Problém dělá pouze měď a zinek což nebude tvůj případ u tebe to bude Olej.
4) nevím odkud jsi a doufám, že tě v nejbližší době neuvidím u mě v dílně s mastným motorem
Pokud to rozhodíš a budeš poblíž krkonoš klidně mi písni do zprávy a opravíme to. Tohle se zaváří z obou stran(když je přístup) a pak se udělá kapilárka a máš 100%jistotu. To, že se stane, že svár povolí v TOO to se stane ale většinou né u víka to je trochu jinak namáhaný.
Já nerozumím motorkám jen na nich rád jezdím, ale tohle jsem opravdu nemohl nechat bez komentu...
1 reakcí na tento příspěvek Oprava praskliny karteru
Další věc pokud ti to zkurví někdo melouchem... tak si na něm nic nevezmeš když to dáš do firmy tak je svářeč pojištěn.... Držím palce.
Za kolik by si me zavaril zavit v hlave a vyriznul novej ? (nekdy v zime)
S hlavou to je ještě blbější... Chtělo by to k něčemu přitáhnout. Chtělo by to vidět. Jak to budeš mít rozdělaný dej vědět... Pokud řešíš jen strženej závit možná bych to řešil ještě trochu jinak. Já sem moc nechodím, ale snad se dohodneme.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava praskliny karteru
Navíc z vnitřní strany vík a bloků někdy soudruzi napíší o jako slitinu se přesně jedná případně zda to není Hořčík( elektron ) což v tomto případě na 99%nehrozí.
Pokud najdeš dobrého svářeče opravdu si poradí. Ovšem ta jistota je největší na čistém novém materiálu a se zhoršujícíma podmínkama se prostě snižuje.
Každopádně tam nemůže bejt řetěz a kolečko musí tam být přístup. Přiznám se ta fotka mi moc neřekla jen, že to prasklo
Jinak pro technologa JinT se omlouvám za neodborné rady(nicméně nikdo netvrdil že odborné sou ) slitinama se nezabývam,jelikož svařuji v prototypové výrobě,kde používáme víceméně slitiny Al Mg.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava praskliny karteru
1 reakcí na tento příspěvek Oprava praskliny karteru
Naposledy editováno 07.10.2014 20:21:31
1 reakcí na tento příspěvek Oprava praskliny karteru
Sonicek píše: Packyn> Já mám v prácí Kemmpy a mám tam jak CO(mig), Tig, a balenou a to s tím, že můžu přehovat proudy Sice jsem to nezkouše, ale ta funkce tam je.
Probůh nemať tady kolemjdoucí
MIG = metal inert gas (pro lehké kovy, plyn se neúčastní chemických reakcí při svařování), MAG = metal active gas - plyn se účastní chemických pochodů při svařování - CO2. směsi.
Použití v přístroji zvaném COčko - koupíš hliníkový drát, ve šlauchu teflonovou hadičku na vedení drátu, vhodná je 4kladka, ve dvoukladce může dojítk deformaci hliníkového drátu a k problémům s podáváním drátu ve špičce (vlastní zkušenost)Není třeba pulzující proud.
Střídavý proud u TIGu - narušuje se vrstva Al2O3 tzv čistící efekt apod.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava praskliny karteru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava praskliny karteru
Packyn píše: novej> Prace je to pekna,ale na 4 fotce sou prave videt ty male pory u kterych to prave ma tendenci praskat.Ja si akorat dovaril drzak stupacky,tak az budu doma dam foto pri prubehu opravy,kde budou videt prave vady tohohle materialu.
Pory se ti dělají od začátku sváření, umění je, je vyhnat až tam kde případná propust oleje nehrozí. Každopádně je možno ty pory "zatlouct". tady nejde o vzhled ale o funkčnost bo ty kartery stojí 25 kolíků. Navíc pod tím ložiskem je tlakovej kanálek k mazání řetězovýho kolečka, když se to stalo stříkal olej 2,5 m daleko, takže tady to musí být stopro.
2 reakcí na tento příspěvek Oprava praskliny karteru
Póry opravdu vzniknout můžou tak se odvrtaj a zavaří těstě. Nějaký zaťukání to tady ani neinzeruj to je fušeřina. Prostě pór je vada svaru nepřípustná od určité velikosti. Pokud je slitina varná (nemá v sobě jak jsem psal třeba zinek, měď atd...) tak svár musí těsnit a pokud netěsní tak je člověk na špatném místě. Já taky neradím jak se má nastavit podvozek nebo ladit motor.... Tak pokud si nejste jistý proč tak to tam nepište.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 14 | 19.8.2024 v 18:46 dva_hrnce |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
R6 okruhovka Yamaha YZF-R6 | polotovar | 2 | 19.7.2024 v 07:33 polotovar |