budu na své zzr 1400 rok. 2007 poprvé nucen měnit řetězovou sadu. Zajímal by mě váš konkrétní názor co na to dát. Na XX jsem standartně dával D.I.D, ale teď jsem objevil např. toto od ČZ a musím říct, že mě to docela zaujalo. Dejte mi vědět co tam dáváte.
Prosím nejlépe majitele zzr. Dík a krátkou zimu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
PokyXX píše: VlaHa> Tak to abych sprej nosil sebou misto lékárničky nemeril sem po kolika kilometrech mažu retez ale když byla potřeba tak to na nem bylo pekne vidit (valečky se lesklí jak psí kulky) tak sem ho namazal...
...retez pred mazanim
...jak pišeš každej si na to musí prijit sám
ani se nedivím, že řetěz měníš skoro častěj, jak olej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
PS:Olej měním přes sezónu asi po dvoch mesicich
alesmoto píše: dejf.> Nikdy by mě nenapadlo nenamazat řetěz, aby jsem ušetřil za mazivo a moh dát novou řetězovku. To je fakt totální nesmysl. Alespoň pro toho, kdo umí do pěti počítat a má už něco najeto.
matika: 20ml maziva na jedno namazání. Jedno namazání Motorexem kolem 700km.
kolik toho najedu na 500 ml sprej za 3 kila?? Mě to vychází na 17500km Za tu dobu bez namazání máš po sadě. Já mám na řetězovce 2x tolik a ještě tutově toho hodně najede - a to mám přes 100 koní a občas je pouštím pěkně naplno
myslel sem to jinak, pointa byla v tom, ze to lidi hrotej az moc a o moc vic tu zivotnost beztak neprodlouzej a spis utratej za ty drahy mazadla a cistidla, kdyz mazou co 200km, treba. Ale to je fuk. Pochopils to jaks potreboval, zamachroval sis a dokonce i trochu procvicil matiku. Takze to bylo prospesny. Dal otevirej tech sto koni naplno a bud dobrej
Mazání má vliv na vnější opotřebení mezi řetězem a koly. Na vytahání je vliv naprosto minimální, ne li žádný. Čepy kolem kterých se články otáčí jsou zapouzdřeny, čili mazadlo se tam stejně nedostane a na průtažnost materiálu olej na povrchu taky vliv nemá. Samozřejmě se bavím o zapouzdřeném řetězu, který má většina motorek.
2 reakcí na tento příspěvek Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
MAZÁNÍ
- kvůli menšímu opotřebení články vs. kola (ačkoli válečky se mají odvalovat)
- těsnění, menší tření, menší tahy a menší pravděpodobnost utržení tešnění - pak nastává brzký konec nerovnoměrným vytaháním.
ZÁTĚŽ
jsem přesvědčenej že papírovej, hrozivej výkon není jednoznačnej předpoklad opotřebení řetězu. Jako, že ZZR sežere řetěz jak vlk babičku jen proto, že má 200HP/160Nm.
D.I.D už fakt nechci. Teď mám EK (zlatej) a má 18tkm - bez rozdílu vytahání - myslím že 25tkm dá. Výborný jsou prej TSUBAKI.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
PokyXX píše: Dolík....> Proč myslíš že delam neco špatně ?Ono ZZR je docela těžká a silná mašina a ja zrovna taky moc nejsem kochací typ takže spotřebák mne něco stojí
PS:Olej měním přes sezónu asi po dvoch mesicich
šak ten řetěz je jak souška. no, leda že najedeš za sezonu nějaké normální km na oddělání řetězovky, když tak často měníš olej. mě totiž baví lidi, co dají na řetězovku úžasných, celých 30 tis. to už bych kupoval 3tí sadu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
Dolík.... píše: šak ten řetěz je jak souška. no, leda že najedeš za sezonu nějaké normální km na oddělání řetězovky, když tak často měníš olej. mě totiž baví lidi, co dají na řetězovku úžasných, celých 30 tis. to už bych kupoval 3tí sadu.
Jestli mas scottoiler tak ten prodlouzi zivotnost retezu velmi vyrazne, ale jinak jestli mazat po 600 nebo 1000km moc rozdil zivitnosti neudela, to pak zalezi na rezimu jizdy. Nicmene namaznej retez vs suchej zatuhlej retez muze udelat i 30hp rozdil vykonu na kole a to uz za to stoji vic nez ta zivotnost
1 reakcí na tento příspěvek Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
Naposledy editováno 23.01.2015 09:08:34
VlaHa píše: Se mi zda ze nikdo nechape proc ten olej je lepsi,otazky jesli drzi i pri trista a td,ne nedrzi,neni potreba aby tam neco drzelo,proto je taky na hovno ho premazavat,stejne to ulitne,kdyz to neprotahnu v hadru,ale to ze ten olej udrzi vlacny a mastny o krouzky to neulitne ani kdyz pojedu 400 a ani neutre suchej hadr,a cim dyl ty o krouzky zustanou tesny,tim dyl ten retez vydrzi,a uz je jedno jestli ho namazu steteckem nebo scotoilerem.Zkratka,mastnota neulitne tak aby tam zbyla suchota
ne me nezjima olej, ale ten scottoiler
Dolík.... píše: šak ten řetěz je jak souška. no, leda že najedeš za sezonu nějaké normální km na oddělání řetězovky, když tak často měníš olej. mě totiž baví lidi, co dají na řetězovku úžasných, celých 30 tis. to už bych kupoval 3tí sadu.
Ten retez byl úplně v pohodě od posledního mazaní mněl najeto 5-700km v loni pred sezónou sem daval nový a najel naň 27 000km myslím že je to pekný číslo ani pri nejdokonalejší udržbě by sem nenajel vic než třeba 35t vlastně najel ale tu jízdu bych si moc neužil a jedině co letos zmenim je že ho nebudu tak často čistit a už se nato strašně moc těšim1 reakcí na tento příspěvek Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
Naposledy editováno 24.01.2015 02:05:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
VlaHa píše: Tahejte jak chcete,kdyz budete dobre mazat tak vydrzi,ani 200koni na 4valu neda jako razy z jednovalce,skubani a plynuly tah je rozdil,a moje dr800 od funglovky,retez jezdeny ve vsech podminkach najel v pohode 60 tis,,viz profil,a to nikdo nikdy nevyvrati.
Nejde ani tolik o mazani apod. jako o styl jizdy. Dyz se clovek kocha vydrzi mu ten retez samozrejme o dost vic, nez kdyz to clovek kosi. To samy s gumama, spotrebou benzinu apod... zalezi nejvic prave na stylu jizdy. Obecne se to moc hroti a nejde to pausalizovat, kdyz kazdej jezdi jinak...
Naposledy editováno 24.01.2015 19:43:26
1 reakcí na tento příspěvek Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
dejf. píše: Nejde ani tolik o mazani apod. jako o styl jizdy. Dyz se clovek kocha vydrzi mu ten retez samozrejme o dost vic, nez kdyz to clovek kosi. To samy s gumama, spotrebou benzinu apod... zalezi nejvic prave na stylu jizdy. Obecne se to moc hroti a nejde to pausalizovat, kdyz kazdej jezdi jinak...
u gum a spotřeby souhlas, ale u řetězů je to blbost. většina řetězů odejde na "nerovnoměrné vytahání", tzn na blbé mazání. každý řetěz "nerovnoměrně vytahaný" ještě ujede 15 tis. teda neujede, bo má "kouslé" čepy, které sou kouslé, bo sou blbě mazané... sice se opakuju, píšu to tu už po 150té, ale .... komu není rady...
krom toho rad pripomenu zivotnost spojky, kdy mam na orig spojce najeto 93tis a zvedam na zada pres spojku (od 12tis co sem to poridil)
1 reakcí na tento příspěvek Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Můj Transpublik 2023 Kawasaki ZZR 1400 | kaw.asaki | 16 | 14.1.2024 v 11:05 čydlo |
Typ Leo Vince - co je to Kawasaki ZZR 1400 | Patrikos | 0 | 18.4.2020 v 14:15 Patrikos |
E24 Homologace = EURO4 Kawasaki ZZR 1400 | Killdr | 4 | 3.10.2019 v 08:34 nena1 |
Promačkané svody origo koncovek u n... Kawasaki ZZR 1400 | Killdr | 5 | 18.5.2018 v 09:24 BraňoZZR |
PRImotorbikecom Kawasaki ZZR 1400 | Killdr | 6 | 4.5.2018 v 09:03 maraton |