potřeboval bych poradit ohledně řetězu. Jak často je třeba ho čistit a mazat?
Mám na řetězu najeto 1000 km a pořád je na něm takový sajrat od výroby (vypadá to jak vazelína) a na tom nalepený bordel. Už jsem ho mazal ale nevím jestli by nebylo lepší ho vyčistit a znovu namazat.
Tam kde jsem to kupoval říkali ať to tam nechám a jen mažu a v servise Aprile kde jsem dneska byl na garančce říkali, že ho můžu normálně vyčistit a namazat :D ale zase neviděl stav řetězu tak mám teď dilema
Předem díky za rady
Foto zde:
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
www.pictu.cz/
Naposledy editováno 06.08.2015 20:59:01
ad2) když je řetěz nestejnoměrně vytahanej...postav mašinu na hlavní, nebo zadní stojan ...a to toč kolem...a koukej jak se mění průvěs řetězu.
Když už je to akutní ...cejtíš u dojezdů na zavřenej plyn "houpání" ... nebo když si zkusíš vyřadit do neutrálu a jedeš na vyhozenou ... pokud je řetěz nestejnoměrně vytahanej cejtíš houpání....
Jinak díky za tip, tohle jsem nezpozoroval ale v budoucnu se to bude určitě hodit :)
A ta barva se objevila až po tom co jsem ho vyčistil a namazal takže předpokládám, že je to ten Motul.
2 reakcí na tento příspěvek Údržba řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu
A jinak myslím, že je jedno jaký je to obsah, I 125 má dobrý rozjezd když tomu člověk dá... Jasně rychlosti a tak budou menší ale řetěz dostává kapky i tak...
Naposledy editováno 11.08.2015 17:35:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu
Pietro92 píše: Ferry64>
Myslím, že rozdíl je patrný
PS: Jakou hadru používáte na utření? Mě každá co jsem doma našel nechával chlupy na řetězu
No tak to jsi ten řetěz dokurvil určitě . Hadrou se to nesmí dělat, volal jsem prodejci a ten mi to řek, mají tam člověka, kterej má právě za úkol zvedat telefony.
Já výhradně používám Chain Cleaner Pucvol. Dělá to americká firma a taky japonská. Chlupy to může zanechat, ale prý jsou nano, takže nevadí, nanorozšmelcujou se a přispívají k chlazení řetězu. Právě kvůli tý teplotě přemejšlim o koupi Chain thermometer device, ostatně v MotoGP bude od příštího roku povinné měření teploty řetězu. Volal jsem tam a říkali mi to.
Divíte se pak, že jsme "kardanistům" pro legraci? Já už ne .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu
Pietro92 píše: MuselLukas> Co jsem to koupil tak jsem napínal už 2x tak asi jde Ale doufám, že se bude tahat pomaleji než na silnějších strojích a aspoň 20 - 25 tis mi vydrží
A jinak myslím, že je jedno jaký je to obsah, I 125 má dobrý rozjezd když tomu člověk dá... Jasně rychlosti a tak budou menší ale řetěz dostává kapky i tak...
Na Hornetu 900 mám řetěz Did XV 530 a od montáže jsem ho dopnul jednou a mám na něm přes 3500km..a myslím si, že 81kw je o dost víc jak 11kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu
BohusStejskal píše: No tak to jsi ten řetěz dokurvil určitě . Hadrou se to nesmí dělat, volal jsem prodejci a ten mi to řek, mají tam člověka, kterej má právě za úkol zvedat telefony.
Já výhradně používám Chain Cleaner Pucvol. Dělá to americká firma a taky japonská. Chlupy to může zanechat, ale prý jsou nano, takže nevadí, nanorozšmelcujou se a přispívají k chlazení řetězu. Právě kvůli tý teplotě přemejšlim o koupi Chain thermometer device, ostatně v MotoGP bude od příštího roku povinné měření teploty řetězu. Volal jsem tam a říkali mi to.
Divíte se pak, že jsme "kardanistům" pro legraci? Já už ne .
A to jsem měl přijít sem a zeptat se protože tady víte každý vše nejlíp?
Když nemůžu věřit jemu není o moc důvodu proč věřit radám tady. Bohužel jako všude je to o lidech
Naposledy editováno 12.08.2015 20:35:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu
Pietro92 píše: MuselLukas> A co jsi tím jako chtěl říct?? Měl by sis asi přečíst znova co jsem napsal....
Tím jsem chtěl říct, aby jsi ho nezničil, když jsi ho na tisíc km už dvakrát napínal tolik si myslím že nový řetěz nepovolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba řetězu
jinak nevím, jestli někteří co sem píšou nejsou na nějakým dobrým matroši ...
...ohledně toho namáhání ... Pietro...máš docela logickou úvahu. Ono nejde ani tak o kilowaty na klice jako o finální kroutící moment na zadním kole.... kterej ty sice budeš mít určitě menší...ale ne zdaleka tak jako poměr výkonů motorů.
Chci tím říct, že pokud má někdo na Hornetu 80kW...a převod do 200km/h.... a ty 15kw a převod do 130km/h ...krouťák na zadním kole nebude zdaleka v poměru 80/15kW... a jako perlička na dně je ještě rázový namáhání řetězu různejma typama x-válcových motorů ... kdy čím víc válců, tím pro řetěz líp.