Naposledy editováno 31.08.2016 10:19:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem na STK, 2 vinka na motorce!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem na STK, 2 vinka na motorce!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem na STK, 2 vinka na motorce!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem na STK, 2 vinka na motorce!
Dman píše: gugo> princip přemlácení uplně stejnej... tady se psalo že je to už evidovaný že to má jinej rám že už se to nemůže brousit a upravovat, když to vybrousíš necháš přemlátit a hodíš to buď na komax nebo to zaleješ barvou tak technik nemůže říct ani píp a prostě ti to udělá bez mrknutí oka :) o to mi šlo...
v principu mechanicke upravy cisla samozrejme. Ale v okamziku kdy ti do systemy zanesou ze mas nesouhlasici VIN , tak myslim neni lehka legalni cesta k tomu jak ho predelat. Protoze ty musis mit k tomu ramu, pokud chces prepsat VIN papir s puvodem, coz v tomhle pripade nemas.
Me se sdelil tchnik na STK ve stejne situaci ze to do systemu nedava, protoze bych z toho mel desnej voser.
Co vim, tak ve vetsine pripadu se to resi nejakym cernym predelanim VINka.
To vypada ze ty mas nejake jine informace, takze me prosim tedy rekni kdyz budu mit ram s jinym VIN od ktereho nebudu mit papir o nabyti ani technicak, jak docilim legalniho prebouchani cisla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem na STK, 2 vinka na motorce!
Dman píše: vilemx> si mně nepochopil.... uděláš nehodu, zlomíš rám, že nepůjde ani zavařit (kus třeba ztratíš nebo bude chybět). Ty se rozhodneš motorku opravit a zavoláš k ofiko dealerovi že si chceš objednat RÁM. Vemeš igelitku s penězma a pro ten rám si dojdeš. Nadšenej rám přebíráš a prohlížíš a koukáš,, sakra, tady není žádný vinko! Tak to prostě necháš vymlátit, je to stejnej případ jako na vyrezlích podvalnících na autě, kde je vin nečitelný, tak zařídíš přemlácení VINU to je celé....
prostě mně zarazilo to, že tu mnozí zase píší krávoviny o tom, že jakmile dojedeš jednou na STK tak už je to v evidenci a už se s tím nikdy nedá nic dělat protože tohle a támhleto...
Forum je dobrá věc, lidi jsou tu ochotní a snažej se poradit, ale většinou pak vařej z vody a pořádně se o ničem neví. A řešení z vlastní zkušeností žádné :)
Tak s tím přemlácením vyrezlýho VINka si to představuješ jak Hurvínek válku... Hodně na to trpěj Iveca, maj ho hned za předním kolem na rámu, kam jde veškerá sůl. Jakmile ti na STKčku neuznaj čitelnost VINka, tak bohužel musíš vyběhat papíry a nechat si ho autorizovaně vyrazit. Nevim přesnej postup, ale nedávno mi to kámoš líčil a zabralo mu to pár návštěv po různejch úřadech atd. Zapomeň na to, že si ho přebrousíš, vezmeš razníky a zas si to sám naklepeš a je to OK. To samý by mělo být s novým rámem bez VINka, taky bys měl mít papír o úředním vyražení a veškerou byrokracii, jinak riskuješ, že někdo zjistí, že to není fabrická ražba a budeš mít hafo starostí to pak zlegalizovat.
Toto se uplně netejká uvodního problému,ale třeba to v budoucnu někomu pomůže.Jestli je to na jinejch STK a DI jíné než u nás v Domažlicích tak to mužu jen závidět.
1 reakcí na tento příspěvek Problem na STK, 2 vinka na motorce!
gugo píše: v principu mechanicke upravy cisla samozrejme. Ale v okamziku kdy ti do systemy zanesou ze mas nesouhlasici VIN , tak myslim neni lehka legalni cesta k tomu jak ho predelat. Protoze ty musis mit k tomu ramu, pokud chces prepsat VIN papir s puvodem, coz v tomhle pripade nemas.
Me se sdelil tchnik na STK ve stejne situaci ze to do systemu nedava, protoze bych z toho mel desnej voser.
Co vim, tak ve vetsine pripadu se to resi nejakym cernym predelanim VINka.
To vypada ze ty mas nejake jine informace, takze me prosim tedy rekni kdyz budu mit ram s jinym VIN od ktereho nebudu mit papir o nabyti ani technicak, jak docilim legalniho prebouchani cisla.
nedocílíš .. prostě si koupíš raznice
za tři dny experti z Kawy potvrdili, že se to v těch letech takto vyráželo. Za týden jsem si musel dojet do policejního depa pro Kawu. Žádná omluva ani sorry vole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem na STK, 2 vinka na motorce!
Edit: neříkám že to je něco jednoduchýo pokud je to tečkovací metodou ale jde to osobně jsem tak dělal Motor, kde se udělal ze zpětného vyražeče přípravek, pod který se umístil dulčík, závaží tedy na dulčík padalo pořád konstatní rychlostí a silou. Hliníkovej motor byl krásně pravidelně vymlácenej jako z fabriky. Z válce se vybrousilo číslo o obsahu a nazdar bazar :)
Jako něco v rámci mezí... je to naprd, lidi co by tak předělali čorku bych zastřelil na místě ihned po mučení to vyloženě nesnášim, ale pokud mám ověřeno, že motorka je legální a třeba provozem se poškodilo vin tak rozhodně se nenechám ojebávat jak je to zvykem.
Naposledy editováno 01.09.2016 22:02:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem na STK, 2 vinka na motorce!
gugo píše: 2stroke> Hele ja jel takle jednou se zakaznikovou moto na technickou a byl tam stejnej problem. Cislo na krku nesouhlasilo s cislem v technicaku. A povidali ze do systemu to vubec nezadaj protoze bych z toho pak mel voser. Takze se kontrola dokoncila jako kontrola svetel a hotovo.
Takze pokud ti do systemu zadaj nesouhlasici VIN tak vsichni dalsi kam jdes na kontrolu uz to vedi. Jestli je to tak, ze vedi a nic to neznamena nebo spatny VIN = automaticky neprihlasitelny netusim.
Me spis fascinuje ze u toho mojeho zakaznika to proslo evidenckou a normalne si to na sebe prihlasil.
Me takhle kdysi prošla motorka prohlášením z EU, pak dvakrát technická a potřetí si někdo všiml ze nesedí typ motoru a jel jsem.. Něco je jen otázka času..