1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl
Jurawood píše: Chtělo by to tu lidl starting banku kuchnout. Podle všeho tam jsou LiFePO, takže asi 4 články.
Takže i když to dobiješ do plna, budou články uloženy v bezpečném rozsahu. - edit: nebudou, našel jsem video a má to 13,1V
Třeba tady dole na letáku je jasné klamání spotřebitele. " obsahuje akumulátor Liion 12V /8 Ah" tak co teda, life? liion? Vyber si blbečku. My jsme lidl.
Každopádně 12V/8Ah je akumulátor velikost asi 4x větší samozřejmě je tam maximálně nějaká 1000-1500mAh.
Což už je slušný podvod. Ano bude to přepočteno na 1 článek 12/3,3 = 4 , 8000/4 = 2000mAh. A jsme doma.
Jenže to tam nesmí psát to 12V, to je klamání.
Oni ani neumí do jedné fotky ty informace sjednotit.
Hlavně že novinka, která už tu má pár let svoje vlákno
Lídl? Je levný.
Většinou se věcí z Lidlu zastávám, protože za mě prakticky nejlepší spotřební zboží z hlediska poměru cena/výkon/kvalita. Ale tahle powerbanka - zdroj byl opravdu krok vedle. Já s ní nenastartoval prakticky nic, neustále problémy že to ani neumožňovalo nastartovat (právě nějaký ten detekční bazmek na kabelech, který řešil, zda je to připojeno nebo ne). A to že to není 12V/8Ah ale 12V/2Ah se dozvíš, až když to koupíš a rozděláš návod... Jsem rád, že po pár měsicích to úplně kleklo a mohl jsem to v klidu vrátit.
A k tomu startovacímu zdroji/nabíječce v úvodu vlákna. Něco podobného (horní dekl včetně tlačítek stejný, jen jiné barvy) také prodával Lidl. A také úplně na prd. Baterku to nikdy pořádně nenabije, odstavuje to nabíjení strašně brzo a nedá se to přesvědčit, aby to nabíjelo dál, pak si to jen nutí startovací režim. No a na něj zapomeň, že bys něco pořádně nastartoval. Těch 180A startovacího proudu tomu fakt neveřím, ani benzinovou 1,4 s prázdnou baterku to pořádně neroztočilo. O traktoru se slabší, ale pořád funkční baterkou, kdy jsem to použil jen jako asistenta pro start, tak ani nemluvě. Tohle za mě byly vyloženě vyhozené peníze.
Naposledy editováno 05.01.2018 07:34:26
opakovaně jsem v zimních měsících přiživoval starty u plechovky baterkou z motorky(tuším 10A) a nechával jsem ji občas i nějakou dobu připojenou aby se docucala...
Může toto mít vliv na odpálení alternátoru(s největší pravděpodobností opět diodový můstek)?
Jedná se o Mercedes Vaneo 1.7 DCi, origo akumulátor je tuším 70A.
díky
1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl
u te motocyklove baterky je uvnitr integrovanej balancer takze tipuju, ze je to lipol, ty co maji uvnitr LiFe tak balancer nemaji, neni potreba... tzn jestli je v te lidlacke balancer, tipuju na lipol....
Mari: ciste teoreticky tam nejaka mala moznost je... dve vybite baterie paralelne spojene = vic proudu + v zimnich mesicich pojede na plny pecky elektrickej ohrev motoru, dost mozna okna, sedacky, svetla .... ale na tohle vsechno by mel byt altik nadimenzovanej s rezervou a ta baterka navic by se do toho mela vejit...
jediny co me napada je vybijeci krivka, ta bude pro lipol a pro life jina... ale chce to nejake vybaveni...
Naposledy editováno 06.01.2018 01:09:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl
assassin píše: Mari: ciste teoreticky tam nejaka mala moznost je... dve vybite baterie paralelne spojene = vic proudu + v zimnich mesicich pojede na plny pecky elektrickej ohrev motoru, dost mozna okna, sedacky, svetla .... ale na tohle vsechno by mel byt altik nadimenzovanej s rezervou a ta baterka navic by se do toho mela vejit...
Tu moto-baterii jsem připojil až po otočením klíčku a nažhavení, tedy těsně před startem(mám to vyvedený na propojovací kabely), pospíchal jsem a moc nepřemýšlel... Myslíš, že jsem to mohl odpálit díky tomu? Ono by to naskočilo normálně, ten origo akumulátor na tom neni tak špatně aby nenastartoval, ale když s dieslem jezdíš několikrát za den krátký trasy tak se jeho kapacita relativně rychle snižuje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl
mari píše: Tu moto-baterii jsem připojil až po otočením klíčku a nažhavení, tedy těsně před startem(mám to vyvedený na propojovací kabely), pospíchal jsem a moc nepřemýšlel... Myslíš, že jsem to mohl odpálit díky tomu? Ono by to naskočilo normálně, ten origo akumulátor na tom neni tak špatně aby nenastartoval, ale když s dieslem jezdíš několikrát za den krátký trasy tak se jeho kapacita relativně rychle snižuje...
jestli si ji postartu odpojil, myslim ze to nebude duvod toho, ze to umrelo.
duvod toho proc odesel altik je podle me to, ze ta automobilova baterka byla uz nic moc (coz evidentne byla, kdyz si ji potreboval posilit) ono to obvykle neni moc dobrej napad jezdit s nacatou baterkou, je moznost ze to vezme neco ssebou...
pokud ta autobaterka byla v poho a jen si ji chtel "setrit" tak proste jen uz mel altik svuj cas... me uz toho v aute umrelo vic, nez jen altik :D
Podle všeho je tedy větší zlo pro altík nechávat připojenej externí zdroj po určitou dobu(v mém případě moto-aku,aby se dobila, cca 1-2km), než jí připojovat pouze na podporu startu s následným odpojením po nastartování, chápu to správně?
Pokud by to nebyl vodou chlazenej altík(novej stojí neskutečnej ranec) a nebylo by to u Vanea, byla by to celkem rutinní oprava, ale pokud někdo někdy dělal něco na Áčku, ví o čem mluvím,neskutečná pakárna ...
Naposledy editováno 06.01.2018 20:35:33
jak jsem psal, je to hodne teoreticky, baterka navic = dalsi spotrebic, vetsi zatez. ale altik by mel umet jet na plnej vykon... tzn tohle je hodne pofiderni teorie.
tohle asi neni ten pripad, ale novy altiky jsou docela dost chytry (blue effeciency apod) a kdovi co vse merej - dve baterky paralelne maji urcite mensi vnitrni odpor atd... software muze dojit k nejakemu spatnemu zaveru atd... u moderniho auta neni moc rozumny vymejslet nejaky kutilsky vylepseni... ale tohle je tak nejak obecne, vaneo neni takovej hitech
1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl
1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl
1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl
Dává do zapalovače občas jakousi malou baterku (lipol v serii z diodama) a prodlužuje život startovacímu akumulátoru z 5-ti let na třeba 10 let.
Asi není nic lepšího. Ale já mám v autě jakýsi smart-charge, dobíjení se nastavuje v rozmezí 13 až 15V podle teploty baterie, která se měří nepřímou metodou přes dobou po nastartování * (teplotou vzduchu+IAT)/2 nebo takovým nesmyslem .... raději tam nic cpát nebudu, vůbec Fordovi elektrika nejde.

1 reakcí na tento příspěvek Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl

Naposledy editováno 11.03.2018 18:30:16
https://m.ebay.com/i...?txnId=1669391872006
Vejde se pod sedlo k penezence, na YT stim nastartovali i 2.0 R4 bez baterky....ty 10awg kable 200A po nekolik sekund daji - ale i tak není problém koupit EC5tku a dat jine kabely...
Sem zvedavej az to prijde.
(reakce na) Startovací box a nabíječka baterií ULG 12 B3 - Lidl


Nabíječku jsem si koupil tak říkajíc pro jistotu na zimu. Možnost nabíjet více druhů baterii a pomocný start mě ke koupi přesvědčila. Ale počáteční nadšení pomalu mizelo... Jako první jsem chtěl před zimou dobít moto-baterku 12V/18Ah, pul roku starou - po 5 minutách nabíječka hlásila 100% ...Motorka škytla tak 5x a konec... po opakovaném připojení se to "nabilo" snad ani ne za minutu. Baterku jsem nakonec nechal 3 hodiny na klascké trafačce a funguje do teď bez problémů... S autobateriema to bylo ještě horší - jak vystoupala hodnota napětí na 14,6V bylo po nabíjení, a to kolikrát ani ne za 10 minut.. Samozřejmě se o nabíjení ani bavit nemůžeme, jelikož se s tím dalo nastartovat tak 1x..Nějaké udržování napětí to vůbec nezná - baterka byla ráno "vycimbaná" stejně jak jsem jí připojil... O velkých mrazech mi na 1,4tdi 2roky stará baterka 60Ah, tak tak točila. Nabíjení v teple trvalo taky cca do 1/2 hodiny, nic se nenabilo a tak jsem mohl ráno startovat leda s pomocným startem - přesně podle návodu - nabít "rychlonabíjením" (5min a vyplo samo) a po přepnutí startovat - za těch 5 vteřin (co se odpočítávají a při kterých se má startovat) jsem měl co dělat abych stihl nažhavit a otočit kličkem...Pro druhý pokus startu se musí čekat 3 minuty.. paráda když se spěchá do práce...





Naposledy editováno 12.04.2018 10:25:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |