A já se ptám, proč si nekupujete Suzuki? Zvažujete někdo nějakou koupit? Proč ano a pokud je Suzuki ve Vašem užším výběru, proč tam je? Anebo proč jste ji z výběru vyloučili? Vidíte nějakou novinku, která by pro Vás byla zajímavá?
Měl jsem v užším výběru VStrom 1050, ale nakonec jsem nenašel nic, co by me presvědčilo, ze je to motorka, která má něco extra oproti konkurenci. Váha, výkon, výbava. Nic nebylo špatne, cena byla nižší, ale prostě jsem nenašel nic, co by bylo unikátní a přesvědčilo mě ke koupi
A ani v nových motorek od této značky nevidim nic světoborného. Jediná motorka, která by mě teď zajímala je litrový naháč gsx s 1000.
Jak to máte se Suzuki Vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
Ono 0-60 nejspis namerime lepsi u moji 450 nez u tveho litru, znamena to, ze moje 450 ma lepsi parametry nez tvoje suzuki?
Gsx opravdu parametrama neprekonava sdr1290 a nejakej nesmyslne navrzenej test vubec nic nedokazuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
Koudy01 píše: Prostě lákavější. Asi to stojí za prd, když i přes dobrou cenu to nejde. U Hondy si motorku vyberu. U Yamahy taky. U Kawasaki taky. U Suzuki bych si koupil akorat tu Busu. Jen nevim, co bych s ni delal. To je sice zajimava motorka, ale tak nejak k nicemu.
Já bych si dneska nevybral krom BMW asi u nikoho, co jsem chtěl tak přestali všude vyrábět, nějaké nakedy kterých dělají všude tři prdele mě neberou a designy ala Transformers taky ne, potřebuju něco na cestování v každém počasí a pořádnou kapotáž a ne nějaké lízátka na parádu.
Busa má řidítka dolů, to na cestování není, kapotáž taky nízká, posez taky nic moc a jízda po dálnici je o hovně, takže taky nic pro mě. Problém u BMW je že tam maj prej převodovky z traktoru, tak do toho se mi taky moc nechce
A další věc, jestli se všichni vydají cestou elekrosraček, tak to už bude úplně v prdeli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
Kubák píše: To ji ale nijak,evidentne,nesnizuje prodeje
Už jsi nějakou takovou viděl na cestě, já ještě ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
assassin píše: maco> “prej” nevim, ja ted jezdil na novem GS a radi to jak kdyby tam byl prepinac a ne jako kdyz presouvas ozubená kola…
Prej určitě, aspoň to tvrdil tvůj kolega a brečel u toho Možná že tam ale zapomněli namontovat ten spaceshifter nebo jak se ten bazmek jmenuje
https://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/bmw/test-bmw-k-1600-gtl-symfonie-sesti-valcu-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
jandaxx píše: Kubák> to nedá kilo na jedničku?
Rek bych,ze kolem devadesati radim dvojku.Ale mozna jsem jen mekkej,stacilo by podrzet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
maco píše: Už jsi nějakou takovou viděl na cestě, já ještě ne
Asi nevidel,ale snizuje to honde prodeje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
Tady max na jedničku vidět není, jen maximálka.
Je to pravděpodobně z kopce. I tak ale na 150PS solidní metelice.
Naposledy editováno 16.02.2023 07:17:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
Kubák píše: Asi nevidel,ale snizuje to honde prodeje?
Řekl bych že nezvyšuje
Žádná japonská značka ale nežije z evropských prodejů, Suzuki prodává milion kusů za půl roku a je myslím na třetím místě za Hondou a Yamahou co se týče počtu, největší odbyt má Suzuki v Číně, Indii, Pakistánu...
In the first seven months of 2022, Suzuki Motorcycles Global Registrations have been just over 1 million (+8.8%) although the industry is declining.
Suzuki keeps fast gaining terrain in China (+32.5%), while other great performances were scored in the Indian subcontinent (+13.5%), with Pakistan up 28.8%, India +12.5% and Bangladesh +8.1% and in Latin America (+25.6%).
Sales were negative in Western Europe (-11.4%) and in the ASEAN (-20.2%).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
maco píše: A co? S pár motorkářema jsem si vytřel prdel i na čtyřkile Design se tam přes 10 let neměnil protože to byla kategorie sama pro sebe a pak to utnuli kvůli emisím, čekal jsem jsem na update a silnější motor a místo toho přišel konec.
ty ale dokážeš zhatit můj rejpanec...
Mně "motorky" ve Fiat Multipla stylu nic neříkají, tak ti to nebudu jakkoliv pomlouvat.
Japonsko 1-12 měsíců
1. Honda 178 572 ks
2. Suzuki 84 313
3. Yamaha 54 436
Německo 1-11
1. Piaggio 34 350
2. Honda 25 380
3. BMW 24 564
Francie 1-12
1. Yamaha 31 814
2. Honda 30 388
3. BMW 20 929
Itálie
1. Honda 50 887
2. Piaggio 40 733
3. Kymco 24 692
Španělsko
1. Honda 38 183
2. Yamaha 22 548
3. Piaggio 14 327
Holandsko
1. Piaggio 9 422
2. La Souris Commercial 7 764 https://www.lasourisscooters.nl/
3. SYM 5 969
U.K.
1. Honda 23 757
2. Yamaha 14 829
3. BMW 8 723
Evropa
1. Honda 228 894
2. Piaggio 157 196
3. Yamaha 151 723
USA
1. Harley-Davidson
2. Honda
3. Yamaha
2 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci
maco píše: Suzuki prodává milion kusů za půl roku a je myslím na třetím místě za Hondou a Yamahou co se týče počtu, největší odbyt má Suzuki v Číně, Indii, Pakistánu...
2M ročne nie je nič extra, Kawa, Bajaj či Hero budú mať viac, to som si istý.- pohodlí pro nohy, možnost měnit jejich pozici,
- lepší ochrana, netáhne tak na nohy a na kolena, což se s přibývajícím věkem oceňuje a v/po dešti nemám zacákaný nohy a záda,
- úložný prostor, když se jdeš někam podívat, tak si ve skútru můžeš nechat minimálně helmu a rukavice a cestou domů si nakoupíš na víkend.
1 reakcí na tento příspěvek Proc Suzuki ztráci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc Suzuki ztráci
1100Virago píše: Kdo si bez googlení vzpomene na vtip s textem "Suzuki je hromada sraček"?
ten vtip znám, je tam uveden v tom vtipu i Clinton a další, ne? ale bez google si na celé znění nevzpomenu
edit: a o Suzuki to myslím říká Rossi :)
Naposledy editováno 17.02.2023 10:11:10