Téma: HD svíčky
26.10.2023 v 19:10
Ahoj, mám HD softail. Karburátor Ultima. Moto jede v pohodě, ale vrtá mě hlavou jedna věc, Každá svíčka má jinou barvu. Přední je černá a na zadním válci bílá, rozdíl je dost velký. Nevím čím to je, už jsem prošel snad vše... Nikde nepřisává falešný vzduch. Nějaký nápad?
Díky.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD svíčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD svíčky
t_freedom píše: Dovolím si tvrdit, že zapalování na motoru 72° a pulzy v saní nebudou problém, když někdo pořeší ty oddělený vejjfuky dělaný na stříkačku s různým managementem na vstřicích... ale to jsme psali ještě před zelnou hlavou...
Já si zase dovolím tě lehce ignorovat, ovšem s tím, že se bavíme o motoru s rozevřením válců 45°, že bys o sobě nemusel psát v množném čísle, a že nějakým propojením výfuků se sice plnění válců změní, ale nedá se předpokládat, že tím se systém přeladí zrovna k směrem k ideálu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD svíčky
Krautkopf píše: Anti> Napsal jsi to dobře. Jenom já jsem měl potřebu k tomu dopsat nezmíněné, kdy to platí.
To mě těší že to bylo pochopeno tak jak jsem to myslel. Já jsem samozřejmě tvoje doplnění akceptoval, takže jsem neměl potřebu reagovat.
Fakt by mě zajímalo jestli a v kladném případě jak HD tu nesymetriku ošetřuje. Nebo to patří k charakteru značky?
Reseni kinetiky kliky pomoci nastaveni karbcu (tzn to co jsem napsal ja) je podle me cca stejne tvrzení jako nastaveni karbcu s ohledem na kinetiku kliky (to co jsi napsal ted ty) - nebo teda je to otočení významu? Opravdu?
Ale nic to nemeni na tom, ze by me zajimalo jak se u ducati nastavují karbce s ohledem na kinetiku kliky…
Naposledy editováno 01.11.2023 10:41:12
Ale nic to nemeni na tom, ze by me zajimalo jak se u ducati nastavují karbce s ohledem na kinetiku kliky…
Naposledy editováno 01.11.2023 10:41:12
HD má koncepci motoru z doby, kdy to V-45°mělo nějaké opodstatnění. V-90° jde sice dobře vyvážit, ale nevlezl by se před 100 lety do rámu. V-45° jim vyřešilo zástavbu, vibrace od nevývahy byly v přijatelných mezích, motor byl úzký a oba válce chladily při tehdejších výkonech relativně rovnoměrně. I to sání pro F-rozvod vycházelo tehdy konstrukčně kompaktní a jednoduché a "naladit to", aby to jelo, nebyl asi problém. Předpokládám, že kontinuální vývoj tohoto konceptu sice přinášel nové otázky, ale nic neřešitelného. Kolikrát stačí třeba jen vyměnit karburátor za jiného výrobce a problém se vyřeší sám.
1923, F-hlavy:
1923, patent OHV motoru:
1923, F-hlavy:
1923, patent OHV motoru:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výroba Harley-Davidson pro ČR kde s... Harley Davidson FXBR Softail Breakout | MUDrAcula | 10 | 7.7.2023 v 17:39 PetanA |
Harley Davidson Breakout FXBR 2018 Harley Davidson FXBR Softail Breakout | toymy | 2 | 2.8.2020 v 13:32 b0b4n |
Skotsko 2019 v klidu Harley Davidson FXBR Softail Breakout | Zed44 | 20 | 22.2.2019 v 06:21 yeuop |