Téma: Z HD na sportovnější moto
Zdravím, momentálně mám dynu street boba 2015, jízdníma vlastnostma mě to upřímně moc neuchvátilo a chtěl bych zkusit trochu sportovnější jízdu. Zkrátka něco co i trochu jede když za to vezmu, brzdí a zatáčí ?. Líbí se mi třeba nové gsxs 1000gt na delší cesty a jízdu s batohem, ale tam předkpokládam že by to mohl být výkonostně až moc skok i když je třeba nejdřív sednout a vyzkoušet. Dál jsem si pohrával s myšlenkou nějakého staršího fazera na kterém jsem dělal papíry nebo gsxr 600. Mám 191cm a přes 100 kilo, ocenim jakoukoliv konstruktivní radu jelikož všechno výše vyjmenovaný je úplně jiný typ moto
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Z HD na sportovnější moto

23.8.2024 v 12:09 | Nahoru | #61
bazin.> s výkonem čim víc tím líp, jen jak jsem zvyklý na mašinu s krouťákem co tahá dobře v nízkých otáčkách s 55 kw tak si nedovedu představit jaký to bude sedlat sportovnější moto s řadovou čtyřkou s 100+ kw, ale předpokládám že je to o zvyku a chce se to projet a zkusit.

Cendura a naháče se mi nelibí. Vim že cenduro je teď populární, co se týče pohodlí výkonu a jízdních vlastností tak věřim že to bude paráda, ale nic pro mě.

Chci něco úplně jinýho než co jsem zvyklej. Prostě jinej typ motorky, kapota s výkonem. Buď supersport nebo cestovnější sport viz gsxs gt. Vždy se mi líbila i hayabusa gen2-3, ale to je asi až moc raketa na moje schopnosti.

2 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto

23.8.2024 v 12:24 | Nahoru | #62
Pokud chces kroutak, tak Super Duke GT Ale vzhled je trosku .... zvlastni

(reakce na) Z HD na sportovnější moto

23.8.2024 v 12:27 | Nahoru | #63
Koudy01> vy ho tady rozjezdite,pak uz zvladne cokoliv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z HD na sportovnější moto

23.8.2024 v 12:30 | Nahoru | #64

Koudy01 píše: Pokud chces kroutak, tak Super Duke GT Ale vzhled je trosku .... zvlastni


A tu požadovanou kapotu to má kde?

Z HD na sportovnější moto

23.8.2024 v 13:30 | Nahoru | #65
Už padla zmínka o supersportu Honda NC750X? Na přechod HD -> motorka to nemůže mít chybu. Taky tu máme poslední dobou pěkné Guzzi v litru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z HD na sportovnější moto

23.8.2024 v 13:57 | Nahoru | #66

JohnnyS08 píše: A tu požadovanou kapotu to má kde?


Aha...a je to cenduro a nebo naháč? A o kolik kapot je na SD GT miň než na GSX-S GT? O klín pod motorem?





Naposledy editováno 23.08.2024 14:06:24

(reakce na) Z HD na sportovnější moto

23.8.2024 v 14:35 | Nahoru | #67
Koudy01> jasnej naháč s plégem

1 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto

Skvělá odpověď, děkuji! 24.8.2024 v 11:00 | Nahoru | #68
Ahoj. Podobné dilema jsem kdysi také řešil. Měl jsem krásného Softaila FXSTC 1600, nádherná mašina ale když přišly delší cesty nebylo to úplně ono. Pak cesta na Nordcap a to už jsem si na HD netroufl. Prakticky na poslední chvíli koupě Hondy CBF1000 a to byl pro mě úlet. Do té doby jsem jezdil je různé choper cruiser mašiny. Ale Hondice mi úpně učarovala a hodně lidí kolem jsem docela sral páč jsem začal říkat zkušenosti- "já nevěděl že motorka taky brzdí a zatáčí". Harlej byl dva roky v garáži bez využití a nakonec jsem jej prodal. Cesťáky a naháče u mě zvítězily. Tak hodně štěstí při výběru.

(reakce na) Z HD na sportovnější moto

24.8.2024 v 13:56 | Nahoru | #69
kosixx> a to zrovna CBF zadnej etalon hbiteho sportovce neni

Z HD na sportovnější moto

27.8.2024 v 15:29 | Nahoru | #70
Taky jsem řešil něco podobného při koupi druhé motorky.

Mám dvouválec boxer, chtěl jsem zkusit něco nového, tak volba padla na řadový 4válec 600 - Suzuki Bandit. Říkal jsem si, lidi na tom cestují daleko, není to o moc slabší, to pojede. Jako jo, jede to, ale proti tomu 2válci se musí dost brutálně točit, je to sice chvíli zábava, ale po pravdě víc se mi líbí ten krouťák a zátah 2válce. To jenom tak na uvážení.

Jinak právě z důvodu co jsem právě popsal, navrhnul bych zkusit si i BMW R1100S - je to sice starší moto, ale při dobré péči a zacházení super spolehlivá, a výkonu to má dost na pěkně svižné svezení (moje 100hp/100Nm, bohatě stačí). A pokud budeš mít verzi s integrálním abs s posilovačem (mám) tak brzdí naprosto luxusně.
I vzhledem k velikosti je to docela pohyblivá a 'mrštná' mašina. Samozřejmě novější budou technicky lepší, ale tohle myslím taky stojí za zvážení.
Cena víc než přijatelná, prostoru pro dva dost, a já se svými 186cm / 86kg se na to vejdu úplně v pohodě. Pozice velice příjemná sportovní, to ten naháč Bandit je proti tomu takové sezení na záchodě
Pokud to nemáš na závodění, tak dynamika jízdy je velice dobrá, a velice rychle (a většinu času) se budeš pohybovat v nelegálních rychlostech :)
.

Naposledy editováno 27.08.2024 15:33:53
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... Doomguy 35 15.9.2024 v 21:21 Doomguy
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 borec638 7 27.8.2024 v 14:02 Milos1
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... Doomguy 0 25.8.2024 v 10:34 Doomguy
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_
Praha-Rakousko-Italie v Srpnu / Pra... Yamaha FZ6 Fazer round_ribbon 3 27.7.2024 v 06:54 mich29


TOPlist