http://www.dieselmotorfiets.nl/
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Macek NX>assassin> Pokud jde o tu spotřebu tak to si s ní na spodní hranici, ale o to by nešlo. Chtěl jsem velký spolehlivý auto, tak ho zatím mám. Na starým jsem měl 350 000 a ani jedna motorová závada Tady na tom mám už 170 000 a taky zatím nic (ono to třeba brzo přijde) ale prostě a jednodušše mě nikdy žádnej nafťák nikde nenechal. Je to pro mě synonymum spolehlivosti Benzíňák už mě párkrát vypekl (starší), nic velkýho ale mám naftu prostě radši. A žádný drifty nepeču ani jiný frajeřiny, ani se nehoním nebo tak něco...
A můj kolega má octávku 1,8 bez turba a ten se jenom opravdu lehkou nohou dostane k 8 litrům, běžně přeš 10 (bez driftů a frajeřinek) v porovnání s ním mě to bere 1/2, a nepopsatelně lepší komfort při stejných rychlostech a vzdálenostech
jo ja ti to nevymlouvam, je videt ze najedes hroznejch km, tam uz je jasny ze cokoliv jinyho nez ropa by pro tebe byl nesmysl...
ja najedu cca 10tis za rok, tak uz se radsi svezu silnym benzinem za 12 litru nez se kochat s tdi za 5 ....
to je celkem prekvapivy ze ty maly benzinovy motory zerou ve velkejch autech vic nez velky, kamos co ma to bawo mel pred tim 1,8 atmosdferu oktu a 1,8t oktu a oboje zralo vic nez ten trilitr a to jezdi s tim trilitrem rychleji...
A trocha sebechvály: zatím žádná nehoda (teda aspoň né mojí vinou)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
assassin>
no jestli to s tema emeisema neni marketingovej blabol atd...
Neni assassine. Emisni restrikce jsou tvrda realita a velka cast automotive vyvoje poslednich let se soustredi prave na prispusobeni ekologickym limitum (a to nejen emisnim, problem je i olovo, rtut, halogenidy). Vykonove parametry jdou dolu, a cena pochopitelne roste. O tom jestli to ma smysl nebo ne se da ovsem diskutovat. Nicmen marketing nehraje roli, pravdila hry urcuje evropska komise.
Dawe02>assassin>
no jestli to s tema emeisema neni marketingovej blabol atd...
Neni assassine. Emisni restrikce jsou tvrda realita a velka cast automotive vyvoje poslednich let se soustredi prave na prispusobeni ekologickym limitum (a to nejen emisnim, problem je i olovo, rtut, halogenidy). Vykonove parametry jdou dolu, a cena pochopitelne roste. O tom jestli to ma smysl nebo ne se da ovsem diskutovat. Nicmen marketing nehraje roli, pravdila hry urcuje evropska komise.
to je mi jasny, spis jde o to srovnani dieselu a benzinu... ze automobilky maj silne lobby a u dieselu a benzinu se sledovaly jine ukazatele a i jine tolerance... ze kdyz frci ropaky ze automobilka ve vsech letacich uvede o kolik ma jejich motor lepsi parametry v tech a tech hodnotach ale tam kde je horsi nebo problematickej to zamerne neuvedou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Macek NX>zdenekk>Tobě cokoliv vysvětlovat je naprosto zbytečný, když podle tebe každej kdo neuctívá naftu je zastaralýho myšlení. Jezdi si dál se smradlákem a užívej si to. A že je pro tebe automaticky 5 let starý auto škaredá plečka a vylítaná vrána... no coment.
Opět technicky vypovídající hodnota 00 prd, prostě o ničem, ty tu preferuješ jen osobní názor, (zcestný). Jen meleš opravdu bludy, emise jsou minimální chápeš to? Tak tady nekidej kraviny, ty máš stále v hlavě Tatru, Avii, Liaz a podobně, ale doba je někde jinde. Už je načase se probrat. A příště dávej podložený fakta, než zase začneš psát názory traktoristy z JZD.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Ja osobne taky jezdim s dieslem a jsem relativne spokojeny, mam to ciple, spotreba se zvedla o 10%, vykon s kroutakem o 30. Porad to nezere skoro nic, jezdi to pekne, na nejake zavodeni to neni, ale pro radost mame motorky ne? Co me ale vadi asi nejvic je prodleva turba, proste je to jak v automatu, plny kotel a vice nez sekunda prodleni nez dostanu taky plny vykon. Na motu si vzdycky uzivam okamzite reakce
okey>assassin> Oktavku v 1.8 (bez turba) neuvadejte moc za priklad, to je neni motor, to je srot co se vyrabel uz za krale klacka a jenom sou tomu pridelane vstriky. Takze to zere 9-10 a nejede a kdyz tomu zakourite, tak to zere 15 a porad to nejede. Myslim ze se docela povedly ty nove TSI - priblizuji se technologicky spalovani nafty a maji krasnou spotrebu a pritom krasny vykon. Otazka zustava, jak to bude s zivotnosti, a zda ekologicka narocnost vyroby toho motoru neprekona ekologickou setrnost jeho provozu.
Ja osobne taky jezdim s dieslem a jsem relativne spokojeny, mam to ciple, spotreba se zvedla o 10%, vykon s kroutakem o 30. Porad to nezere skoro nic, jezdi to pekne, na nejake zavodeni to neni, ale pro radost mame motorky ne? Co me ale vadi asi nejvic je prodleva turba, proste je to jak v automatu, plny kotel a vice nez sekunda prodleni nez dostanu taky plny vykon. Na motu si vzdycky uzivam okamzite reakce
cece nevim, ale mam za to ze je to v podstate stejnej motor jako ta 1,8t ... 5ventilu, promena delka sani atd.. ta 1,8 20v neni zadnej predpotoni motor, a me prislo ze jede pekne, jen zere vic nez ta s tim turbem ale to je normalni... ja s ni podle predpisu jezdil za 7,5 ...
1 reakcí na tento příspěvek Naftak z Holandska
1 reakcí na tento příspěvek Naftak z Holandska
Nový speciál již tato pravidla splňuje, i přesto dokáže ze svého naftového desetiválce vydolovat „přes 600 koní“ výkonu a 1050 Nm točivého momentu. Motor byl oproti minulé generaci R10 TDI důkladně přepracován a hlavní změnou je jeho mnohem nižší hmotnost.
První ostrý start si Audi R15 TDI odbude 21. března 2009 na dvanáctihodinovce v americkém Sebringu. Audi počítá i s nasazením třech továrních vozů v Le Mans tohoto roku. Jestli ale překoná letitý rekord Porsche 917, na to si budeme muset počkat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Miraus>K tomuto autu označení „závodní tédéíčko“ sedí, neboť v Le Mans (ale i jinde) neustále válcuje konkurenci. Jeho nadvláda je dokonce tak silná, že se komisaři 24h Le Mans rozhodli změnit pravidla, aby nebyla dieselová auta tak „zvýhodněna“.
Nový speciál již tato pravidla splňuje, i přesto dokáže ze svého naftového desetiválce vydolovat „přes 600 koní“ výkonu a 1050 Nm točivého momentu. Motor byl oproti minulé generaci R10 TDI důkladně přepracován a hlavní změnou je jeho mnohem nižší hmotnost.
První ostrý start si Audi R15 TDI odbude 21. března 2009 na dvanáctihodinovce v americkém Sebringu. Audi počítá i s nasazením třech továrních vozů v Le Mans tohoto roku. Jestli ale překoná letitý rekord Porsche 917, na to si budeme muset počkat.
Ale asi pujdu do nejakyho 6ti valu v benzinu 3.0l
http://www.autoweb.c...-tdi-oficialne/16434
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
čti si tady
Výsledky máš tady
Je ti ještě něco nejasného prosím tě pěkně??
A když už zase meleš, že tu někdo píše neověřený bludy, a neuvádí zdroj, ale sám si doteď ničím technickým ani podloženým nepřispěl! Podívej se sám na sebe
Edit: ani já nejsem jasným obhájcem nafty, každý má něco, jen nemám rád cintaly o hovně , bez zkušeností, jen s tím že někdo něco říkal ...
Naposledy editováno 22.03.2009 08:31:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
1 reakcí na tento příspěvek Naftak z Holandska
asi ty moderni commonraily atd. a velke objemy 2,2 - 2,7 apod budou fajn, ale to bude jeste drahy jako prase, kdyz kouknu na auta do 100tis - tzn vyrazne starsi tak tam si vyberu benzinaka uz se vsema modernima vychytavkama, kdezto ropak bude v tehle kategorii lina kourici vydechlina....
a holt kazdej nema pres pul mega na "zanovni" a mezi tema starsima se snad schodnem ze ty dieslaky tak super nejsou...
kdyz si vezmu kolik bych si musel priplatit na 190PS ropaka abych jezdil jako ted tak to na rozdilu spotreby 3-4 litry hned tak neprojedu...