tak vcerejsek pro me nedopad moc dobre.
Zacalo to tim, ze si ze me vsichni delali prdel... komplet nova vybava, nove strikla motorka, novy prepacko to bys to mel dneska pokrtit, ne?! No a taky, ze jo...
Na rychlo jsme prehazovali reverzni prepakovani, ktere samozrejme nebylo odzkousene. V pulce prvniho kola treningu mi upadlo tahlo radici paky, ktere nebylo dotazene a stupacky jsem mel tak vysoko, ze jsem na tom skoro nemohl sedet. Sjel jsem teda nasranej do boxu a kluci mi to nastesti dali hned do kupy. Najizdim znovu na drom a v pulce prvniho kola cervena vlajka, nekdo to tam zahodil pred ceckem a nevypadal vubec dobre. Kurevsky nasranej si za velky love kupuju dalsi trening a najzdim na drom. Stupacky dobry, jen to reverzni razeni si porad pripominam a soustredim se na nej, rikam si vzpomen si na fichtla a bude to ok! Celkem to jde tak pomalu zrychluju a zkousim naklony bez omezeni originalnich stupacek. Slusny, krasne se to poklada, gumy drzej, stupacky nebrousim, mam komplet novou vybavu za nehorazny love tak se citim i krasne bezpecne, nooo vypada to dneska na osobni rekord a mozna i slusny umisteni! Zrychluju at pak na kvalde neudelam ostudu! Najizdim na C, jeden venkem, druhy venkem, prava, vyjezd na rovinku, pridavaaaam a je to v p.ciiii! Bohuzel jsem jeste v moc velkem naklonu a guma se uz nechyta... nedobrovolne vysedam hlavou dolu a napred, celou vahou dopadam na patu a na zada, par kotrmelcu vedle motorky a jen cekam kdy zacnou krupat kosti. Asi 3x jsem zahlid nebe-asfalt-nebe, vpominam na nedavny pad LEKA a promyslim co reknu manzelce az ji budu prosit o novou plinku, ale neslysim a necitim zadne krupani tak si rikam snad to bude ok! Lezim na zadech a koukam na supy co se nade mnou vznasi... Zkousim hybat vsema koncetinama. Jde to! A celkem to ani neboli, asi to bude ok! Odhanim supy, dnes se jeste nenazerete sfine, sedam si, to uz dobihaji trataci a zvedaji me... jsi OK? Jsi OK? Rikam, ze jo, ze vpohode, boli me kotnik a zada, ale neni to tak strasny. Jdu sbirat houby do kacirku a kouknout na moto. Moto je relativne ok jen slo pres nadrz, ktera ma ted 1/2 objem, urvany riditko a leseni s predni maskou, zadek OK jen domlacena RP koncovka. Lamina v prdeli vsechny, ale padaky krasne podrzely ram, kyvku i motor. Aktualne si tak 14 dnu na moto nesednu pac mam pochroumanej kotnik, ale uz ted vymyslim jak se bude opravovat a tesim se na pristi zavod, kde si snad uz i zazavodim...
Jinak Diky teamovemu kolegovi Vldousovi, ktery odzavodil cele 2 hodiny sam!
Diky nasim mechanikum Jarkovi a Misovi za skvelou praci!
Diky SIDI, AGV, Alpinestars a PSIkovi za to, ze jsem celej!
Gratulace vitezum a nasim kolegum z Drnovic, kteri doleji na skvelem druhem miste!
Gratulace NoFearovi za skvely vykon!
no a tady to je...
Naposledy editováno 29.04.2009 17:10:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
1 reakcí na tento příspěvek CEC2 a ne moc vydařený den...
jinak koupil to na www.quadprofi.cz
2 reakcí na tento příspěvek CEC2 a ne moc vydařený den...
www.weheardreams.com
teamwhd>Honziss - Pokud bys chtěl originální racing design kapot, jsem tu
www.weheardreams.com
To se mi libi .
Co bys navrhnul na VTR SP a CBR 600 RR 06 ?
Mel bych toho vice...na konzultaci .
Naposledy editováno 30.04.2009 14:39:44
Naposledy editováno 30.04.2009 19:43:02
Honziss>biker1300> je to mozny... proste moc plynu a moc brzo...
Kamera od Oregonu ATC-2000 ten starsi model... pokud bys ji chtel tak ji umim za 3200,- s DPH.
Je to na dve tuzkovy baterky + 2GB microSD, zaznam v nejlepsi kvalite je na 1 hodinu. Kamera je mala, vodotesna a relativne slusne snima... teda pokud neni zatazeno to je pak horsi...
na ebay se nechá sehnat levnějc... do 80é včetně pošty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
HausO>zdar chlape, tak hlavne ze jsi v poradku ...
ted muzes s klidnim srdcem nechat nastrikat masu do barev 10-teho vyroci R1
co se padaku na predni kolo tyce dela je napr R&G:
R1 2004-08 fork protectors
....
Haus, nemas predstavu jak dlouho trva dodavka od R a G z UK? Nikde na jejich strankach nemuzu najit zadne dodaci lhuty. Dik
Jinak k tomu pádu, tak to bylo proto že netrefil ideální stopu a najel víc ze široka na tu zaprášenou část která klouže jak čert.. stejně tak si tam kdysi ustlal brožák. ale hlavně že si celej!
PS. nečetl jsem celu debatu, tak doufám že už někohou necituju
j996>HausO>zdar chlape, tak hlavne ze jsi v poradku ...
ted muzes s klidnim srdcem nechat nastrikat masu do barev 10-teho vyroci R1
co se padaku na predni kolo tyce dela je napr R&G:
R1 2004-08 fork protectors
....
Haus, nemas predstavu jak dlouho trva dodavka od R a G z UK? Nikde na jejich strankach nemuzu najit zadne dodaci lhuty. Dik
netusim ale co jsem si jednou nechal posilat nejake veci z UK tak to bylo zhruba na 2 tydny,
ale je to imho dost o tom kolik chces dat za postovne, urcite neni problem to poslat DHL nebo UPS s nextday nebo 2business day ...
2 reakcí na tento příspěvek CEC2 a ne moc vydařený den...
1. lamina - da se to opravit nebo mam koupit zrovna novy?
2. nadrz - nechat tak nebo se to da nejak vytahnout? Evidentne netece..
3. 1. uchyt podsedloveho ramu je praskly - da se to svarit nebo koupit radeji novej?
4. panceraky protikaji skrz zavit, kdyz zmacku brzdovou packu - muze byt problem jinde nez v tom ze je to ohly a netesni to?
Naposledy editováno 01.05.2009 14:43:02
2. Jedine vyklepat, nebo ze vnitr "vytanout" a nechat tak... uz nesparvovat, pouze zvetsit objem...a jezdit s ni, pokud te to stve ( vizualne ) tak koupit novou a nechat si ji jako rezervni.
3. Nechal bych svarit, jde vsechno...ale asi by to prdlo znova...je to v blbem miste.
V pohode opravitelne.
Ten ram nech svarit na TIGu nekomu kdo to nebude delat prvne, pravdepodobne nebude problem.
Na nadrz si sezen kryt treba od Motoforzy a nech to tak. Klempirina u takhle pomuchlane nadrze vyjde draho a trva dlouho. U brzdy povol sroub, asi bude mirne ohnuty. Hadicku vymen, sroub kup novy, podlozky vyzihej a bude to ok. Zavit v pumpe snad bude v pohode.
1 reakcí na tento příspěvek CEC2 a ne moc vydařený den...
povytlacal ty prevaleny mista na nadrzi (napr zdola pres benzinovu pumpu)
lamina podlaminoval nebo mozna staci amerika ;o))
podsedlak nechal svazrit a podnitoval kus silnejsiho plechu
(mozna by stacil ten plech, ono ten podeslak kulovy snese)
ono, pro mrdaly jako jsme mi, ten vzhled nema az takovy vyznam,
imho neni to naposled co jsme si `ustlali`. je to blbe ale je to fakt
a je lepsi s tim pocitat nez si pak mlatit hlavu o zed ...
Naposledy editováno 02.05.2009 14:28:55