3 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Bubrak ZX10R>Hele kuci a kdyz chcete zalehnout, tak musite zlomit pater pres tu nadrz? To ani nebudete moct pouzivat paterovy chranic ne?
Úplně v pohodě. Mě nenasereš
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
3 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
Soudce-v-kápi>V příručce píšou že prvních 500 km se má jezdit cituji "konzervativně"
Takže jak vypadá "konzervativní zajíždění" v případě motoru Suzuki GSX1300R K9 použitého v autcrossovém speciálu
- po první sobotní rozjížďce v původním "ostrém" motoru zničená převodovka
- v 19:00 padlo rozhodnutí vyměnit za náhradní, zcela sériový nikdy neježděný motor (model K9, stál 1,5 roku)
- noční šichta a nový motor se povedlo o půl čtvrté ráno nastartovat a šlo se zpát.
- ráno před rozjížďkou se motor nastartoval a nechal půl hodiny běžet
- 9:30 příjezd na start rozjížky, plný plyn, omezovač a start...následujících deset minut stále v omezovači
- příjezd do depa, výměna oleje
- následují další dvě rozjížďky a finále, vše neustále v omezovači
- výsledek druhé místo a motor šlape jako hodinky
- teď o víkendu další závod v Přerově
Takže klidně jezděte jak vás to baví, srát se s přesným dodržováním otáček a polohou plynu je nesmysl ....(samozřejmě nemám na mysli, aby se hned jezdilo v nějakým závodním nasazení)
Já taky zajížděl novou motorku "podle příručky", dnes když už vím, co vím, bych se na to mohl vysrat
Naposledy editováno 14.05.2010 15:00:57
Bubrak ZX10R>Hele kuci a kdyz chcete zalehnout, tak musite zlomit pater pres tu nadrz? To ani nebudete moct pouzivat paterovy chranic ne?
Tá motorka je nanic, páč když se někde pořádně nažereš, tak se musíš jít vyzvracet, protože jinak se kolem té nádrže neohneš
Bubrak ZX10R>Hele kuci a kdyz chcete zalehnout, tak musite zlomit pater pres tu nadrz? To ani nebudete moct pouzivat paterovy chranic ne?
hele treba ja jsem malicky, takze jednoduse dam prdel dozadu co to jde, hlavu polozim na nadrz a mam to tak akorat
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem si udělal radost
Tak buď jsi si to přikreslil, nebo máš budíky po výměně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Marvi125>Měla na tachometru nulu? No nevim ale v uterý jsem byl v Berlině v továrně BMW a tam pokaždý na zkušebních válcích najedou 4 km. Triumpha máme funglovku a ten měl najeto dokonce 8km. . .
Tak buď jsi si to přikreslil, nebo máš budíky po výměně.
U Hondy to je tak, že na moto je opravdu nula a před předáním kupci jí dealer krátce projede, aby zkontroloval všechny funkce motorky. Takže jí předává s cca dvěma km na tachometru. Já jsem se ale bál, aby s tím někde nešlehli, tak jsem si to zkontroloval sám. A šlape výborně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Honza GSX>..no a ? Jak jezdí, jaké jsou pocity ? Co jsi jezdil předtím ?
No co ti mám povídat, oproti CBF 1000 trochu jiná liga v jízdních vlastnostech, rámu, projevu motoru atd. Tady je ten pocit z jízdy takový festovnější, bytelnější, jistější. Líp to brzdí a asi to i líp pojede, ale to můžu posoudit až to zajedu. Zatím max. 140 km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem si udělal radost
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F | Piwell | 28 | 22.7.2024 v 11:40 Piwell |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 18 | 25.6.2024 v 11:38 H123 |
Kontrolky Honda VFR 1200F | kokoto | 17 | 27.5.2024 v 15:16 kuzmič |
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F | kuzmič | 72 | 16.1.2024 v 21:38 motodiag |
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F | ohlin | 7 | 27.5.2022 v 23:24 Richardpa |