paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A je to tady! Z čtyřválce na V2.
14.8.2010 v 22:14
Tak jsem dneska koupil Aprilii RSV1000 Touha vyzkoušet 60´V2 byla silná. 90´jsem už jel ale RSV byla stále výzva! Vím vím....moje časté: "dvouválec nejede" atd. Už po první projížďce jsem si připadal,že jsem snad nikdy na motorce nejel! Budu se muset hodně učit .


Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 14:55 | Nahoru | #61
jj ale fotr byl Alois tak to bych se mu pomstil

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:00 | Nahoru | #62
Milosek.m> myslím prckovo tátu, ne tvýho vole

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:15 | Nahoru | #63
DaliboRR - Ještě, že jsi nekoupil Duknu! Tu asi ani náhodou že? Tak ať se ti to na tom hezky jezdí!

4 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:16 | Nahoru | #64
V2 nejede, jel sem na TL-S, RSV, VTR-F, no a jako pekny kdyz se za to vezme na 1ku z nizkejch otacek, to je fakt prijemny, snazi se to i stavet na zadni, ale jak se to na zadnim stabilizuje, tak prichazi hnedka omezovac, pred kterym to jeste tak 2tis otacek zacne chcipat. Hruza. V nizkych v kolonach to zase kucka, takze jestli to ma pouzitelny otacky mezi 4 a 6tis, tak je to moc.

Do 80km/h to ma smrnc, ale i ten zvuk uz pak spis otravuje.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:17 | Nahoru | #65
Bubrak ZX10R>

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:23 | Nahoru | #66

AKRO>DaliboRR - Ještě, že jsi nekoupil Duknu! Tu asi ani náhodou že? Tak ať se ti to na tom hezky jezdí!


Díky AKRO..no dukna co by mohla do domu stojí móóóc éček.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:25 | Nahoru | #67

Bubrak ZX10R>V2 nejede, jel sem na TL-S, RSV, VTR-F, no a jako pekny kdyz se za to vezme na 1ku z nizkejch otacek, to je fakt prijemny, snazi se to i stavet na zadni, ale jak se to na zadnim stabilizuje, tak prichazi hnedka omezovac, pred kterym to jeste tak 2tis otacek zacne chcipat. Hruza. V nizkych v kolonach to zase kucka, takze jestli to ma pouzitelny otacky mezi 4 a 6tis, tak je to moc.

Do 80km/h to ma smrnc, ale i ten zvuk uz pak spis otravuje.


Možná i souhlasím,ale i tak....chtělo to změnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:26 | Nahoru | #68

DaliboRR>Možná i souhlasím,ale i tak....chtělo to změnu



Proti gustu zadny disputat, jak se rika. Na nejakou dobu bych to taky klidne vyzkousel, ma to svoje, jak jsem ostatne i psal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:28 | Nahoru | #69

Bubrak ZX10R>Proti gustu zadny disputat, jak se rika. Na nejakou dobu bych to taky klidne vyzkousel, ma to svoje, jak jsem ostatne i psal.


Co můžu ztratit? Nic! Když mě to nechytne vrátím se na čtyřválec.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:47 | Nahoru | #70

Bubrak ZX10R>V2 nejede, jel sem na TL-S, RSV, VTR-F, no a jako pekny kdyz se za to vezme na 1ku z nizkejch otacek, to je fakt prijemny, snazi se to i stavet na zadni, ale jak se to na zadnim stabilizuje, tak prichazi hnedka omezovac, pred kterym to jeste tak 2tis otacek zacne chcipat. Hruza. V nizkych v kolonach to zase kucka, takze jestli to ma pouzitelny otacky mezi 4 a 6tis, tak je to moc.

Do 80km/h to ma smrnc, ale i ten zvuk uz pak spis otravuje.



jdi do pyče blboune

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:49 | Nahoru | #71

DaliboRR>Možná i souhlasím,ale i tak....chtělo to změnu



Ještě před rokem jsi tu V2 házel špínu,fakt komediant

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 15:50 | Nahoru | #72

Ďuričko>Ještě před rokem jsi tu V2 házel špínu,fakt komediant


A co tobě je prosím tě do toho?!

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 16:04 | Nahoru | #73
, tady je vidět, jak moc je ta 4V konfigurace náročná na pilotáž!

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 16:22 | Nahoru | #74
tady to srovnavani, to je jak pivo x tvrde, blondyna x bruneta, benzin x nafta, oral x anal..

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 16:23 | Nahoru | #75

DaliboRR>Co můžu ztratit? Nic! Když mě to nechytne vrátím se na čtyřválec.



(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 16:24 | Nahoru | #76

_Giraffe_>tady to srovnavani, to je jak pivo x tvrde, blondyna x bruneta, benzin x nafta, oral x anal..



To teda není

2vál nemusím, ale vše co jsi vyjmenoval, můžu

Naposledy editováno 15.08.2010 16:25:12

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 17:09 | Nahoru | #77

Milosek.m>tak to jo ,ja jen ze bracha na letisti se busil do prsou jak jede 265 na tlr a me to ukazovale necelych 230 tak jsem na ty "topspeedy" skeptický



Jo ty voe a proto jsi pak kupoval novou palubku od Grassela, že ti to blbě ukazuje, jinak jsem to jel na 190/55/17, takže +-autobus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 17:51 | Nahoru | #78

DaliboRR>A co tobě je prosím tě do toho?!


Mě ani tak nepřekvapuje, že si zkusil V2 , ale spíš že to není Honda!

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:14 | Nahoru | #79
paráda.. další rozumnej člověk kterej pochopil , že V4 jsou nuda a pro jak píšeš pro slečinky. Na V4 flákneš laďák a zní to jako silnější vysavač
na V2 je svezení zážitek, krásnej zvuk a emoce.
co z toho že to navrchu nejede jako litrový V4 ? v provozu je to stejně k hovnu, závodí jen debilci. takže gratuláááce

Naposledy editováno 15.08.2010 18:16:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:30 | Nahoru | #80

DMC.motobiker>Mě ani tak nepřekvapuje, že si zkusil V2 , ale spíš že to není Honda!


Měla to být Honda VTR SP 1,ale to sedlo v zadu to by doma neprošlo Ale hlavně já opavdu po RSV koukal vlastně pořád...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:33 | Nahoru | #81
Slipknot46> No podle mě tobě to asi pojede ještě líp jak čtyřválec dodnes si pamatuju jak si mě a assassinovi říkal jaký to bylo peklo když ti TL-R šla na trojku ve 180kmh na prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:42 | Nahoru | #82

GRASSEL>Slipknot46> No podle mě tobě to asi pojede ještě líp jak čtyřválec dodnes si pamatuju jak si mě a assassinovi říkal jaký to bylo peklo když ti TL-R šla na trojku ve 180kmh na prdel


Já tomu věřím , mě šla 916 na prdel asi ve 160ti! Holt když je dobrej horizont nebo něco co vyhazuje, tak to jde na záda skoro všechno... Na rovný silnici by se to nestalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:43 | Nahoru | #83
DMC.motobiker> to samozřejmě ano, to mi kolikrát jde i ve 250ti nebo RSV ve 220kmh ale mluvím o normální rovince

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:45 | Nahoru | #84
GRASSEL> Nad 200 to snad ani nechci zažít , vždycky mi hrozně zakmitaj řidítka...

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:47 | Nahoru | #85
Hoši neblázněte-nestrašte RSV ve 220km/h naprdel...přečte si to mlada a Milluna půjde z domu

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:48 | Nahoru | #86
Mě se třeba z dvouhrnků kapotovanejch líbí TL-R i esko, 916-998, RSV............líbí se mi to ale názoru že 4V je pro slečínky se fakt musím smát vlastně ani nevím proč by to mělo bejt pro slečínky ve spod některý litry táhnou jako 2V a ve vrchu znatelně líp
Když jsem půjčil mašinu klukům co jezděj 2V narovinu řekli že je to masakr co to dělá a jak to jede a měli z toho baterky jaxfiň ale prostě řekli že se jim líbí jízda na 2V a to beru každej máme to svoje. Mě baví oboje, určuju motorku podle celku a ne podle počtu válců je ale fakt že u 4V litrů mě baví ta síla která je pořád dokud tě nezastaví omezovač a odpoda táhne třeba GSXR + - stejně

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:50 | Nahoru | #87

DMC.motobiker>GRASSEL> Nad 200 to snad ani nechci zažít , vždycky mi hrozně zakmitaj řidítka...



tenkrát jsem to i natáčel, respektive myslel jsem si že natáčím ale nenatáčel jsem bo se vyflusla baterka ale je to hustý, v takový rychlosti jedeš po prdeli hrozně daleko lepší ale je když to nečekáš protože to se na nic nezmůžeš a ten plyn držíš furt............mazec a to se přiznám že po zadním krom horizontů a kousku neumím

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:52 | Nahoru | #88
GRASSEL> Já teda jezdím po zádech jenom když to nečekám...

Ale je pravda že nezmatkuju a držím to co to dá , ono to teda popravdě moc nedá...

Jako že bych to v tom naférovku zavřel ať to padne to teda ne!

Naposledy editováno 15.08.2010 18:52:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 18:56 | Nahoru | #89
DMC.motobiker> no já se přiznám že jsem to párkrát zavřel a byl jsem za to rád, RSV byla v tomhle taková klidnější protože ve vrchu už nebylo tolik šťávy tak se mi to na horizontech líbilo ale naposled na GSXR se mi to zvedlo s mladou okolo 200kmh do svíčky jako prase a hlavně hrozně rychle...........nic nic nic a najednou seš nahoře. Tak to jsem to zavřel protože držet to dál tak bysme jeli po prdeli my

Naposledy editováno 15.08.2010 19:03:06

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 19:01 | Nahoru | #90
Značkuji, pro rozhodování
Bo po včerejším letu nemám motorku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6276 29.8.2024 v 16:32 Mileek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr


TOPlist